Last van longen
woensdag 18 januari 2017 om 19:48
Ik heb heel erg last van mijn longen. Een paar week geleden ben ik heel erg ziek geweest, ik had 7 dagen lang koorts en was een paar kilo afgevallen. De huisarts had toen mijn zuurstof gemeten en mijn longen (hoe diep ik kon inademen) en toen bleek dat ik kortademig was en dat ik te weinig zuurstof in mijn bloed had. Dus toen had hij mij antibiotica meegegeven. Een week geleden had ik 's avonds het gevoel dat ik niet diep meer in kon ademen en voelde ik me heel erg benauwd. Maar mijn moeder zei dat het wel mee zou vallen omdat als ik een longontsteking zou hebben ik ook koorts zou hebben. Dus ik dacht dat het wel normaal was. Maar gisteren toen ik de folders bezorgd had deden mijn longen daarna best wel veel pijn. En toen ik vanmiddag naar huis fietste voelde het net alsof ik maar heel weinig ruimte had in mijn longen om mee te ademen. En deden de zijkanten van mijn longen best wel veel pijn en in mijn rug. Mijn ademhaling klinkt ook niet normaal. Nu ik net weer terug ben van school doen mijn longen echt heel erg veel pijn door het fietsen. Ik heb morgenochtend een toets, is het dan niet slecht om weer te gaan fietsen? En maakt het veel uit dat ik pas in de middag naar de huisarts ga?
I ain't nobody's bitch!!
woensdag 18 januari 2017 om 19:53
Je kunt wel longontsteking hebben zonder koorts, en al heb je geen longontsteking, dan nog lijkt dit me iets om naar te laten kijken als je na een antibioticakuur nog steeds benauwd bent en je pijn in je longen hebt. Ik vind het eerlijk gezegd best kwalijk dat je moeder zegt dat het wel mee zal vallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.