Gezondheid alle pijlers

Leven met epilepsie deel 6

29-04-2007 19:21 2139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames

Om privacy redenen heb ik mijn OP verwijderd. Lekker laat, maar ik kwam nu met verhuizen een briefje tegen waarop ik mijn wachtwoord had geschreven. Die was ik al die tijd al kwijt.

Ik wens jullie het allerbeste, bedankt allemaal
anoniem_51030 wijzigde dit bericht op 15-01-2012 15:26
Reden: privacy
% gewijzigd
Hendrina, hoeveel rivotril neem je in. Pas op ermee, is zeer verslavend middel. En moeilijk vanaf te komen, mocht dat ooit bij jouw het geval zijn.

Hier is alles oké.
Hehe, dat was zoeken. Bijna op pagina 2.

Alles hier goed. Vriend kwam vroeg uit de nachtdienst omdat hij middagdienst moet lopen, een collega uit een andere ploeg is  ziek geworden en ze zitten krap in bezetting. Dus vanavond alleen thuis, meidenfilmavond!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe is het verder met iedereen???
hoihoi, sorry even verzuimd te schrijven. maar nogal chaotische dagen gehad.

bovendien slecht nieuws op het werkfront. de stichting waar ik werk als thuishulp kan ons vanaf oktober niet meer in dienst houden. je wordt dan of alpha hulp, wat wil zeggen niet meer doorbetaald met ziekte en vakantie enzo, wat ik me dus niet kan permiteren, of ontslag. dus dat was flink schrikken. gelukkig werkt mijn vriendin bij een andere stichting, waar dit niet aan de orde is. dus heb al sollicitatieformulier gehad van haar manager en kan daar hopelijk gauw op gesprek. maar baal wel hoor. heb nu hele fijne mensen waar ik werk, dat raak ik dan toch kwijt enzo. maar goed, wie weet wordt dit wel wat en heel leuk. en anders maar flink solliteren de komende tijd. gelukkig heb ik veel ervaring ook met kantoorwerk enzo.

verder gewoon heel druk gehad. nog naar een crematie gemoeten. oudoom overleden. 79. maar toch altijd sneu. en zoonlief is al vrij, dus zit ook veel achter de comp.

nou dat was het even in het kort. geniet van jullie weekend. mooie dag vandaag, althans de datum 07-07-07.

Sh..t Geluksvogel, wat erg. Straks geen baan, of iig hoop ik voor je een andere baan.

En dan nog een crematie, kan er nog wel bij. Tja, één computer.

Dat is in Huize Steph ook altijd wat. `Gelukkig` is Lief werken. Maar veel doe ik vandaag niet met de computer, moet nog poetsen.
hey allemaal.

sorry ik ben hier alweer een paar dagen niet meer geweest, heb het erg druk gehad (met voornamelijk leuke dingen hoor) en was bij een vriendin.

ik zal snel een keertje bijlezen! allemaal nog een heel fijn weekeind!

groetjes mandy
quote:

hey allemaal.

sorry ik ben hier alweer een paar dagen niet meer geweest, heb het erg druk gehad (met voornamelijk leuke dingen hoor) en was bij een vriendin.

ik zal snel een keertje bijlezen! allemaal nog een heel fijn weekeind!

groetjes mandy Geeft niets hoor.
Steph,

Voor zonodig neem ik mag ik 1 of 2 tabletten van 0,5 mg, maar die van 0.5 mg kan ook nog weer door de helft, dit heb ik de laatste keer gedaan.

Geluksvogel,

Jammer van je werk. En ga je dan als Alphahulp verder of weet je dit nog niet..?

Mandy,

Fijn dat je leuke dingen gehad hebt.

Hier bij mij vrijdag weer de maandelijkse periode begonnen. En verder vrijdag de fiets gekomen voor Trijnie. Erg mooi.

En komende vrijdag ben ik zelf jarig dan wordt ik 40 jaar.. Dus als ik er even niet ben zit ik taart te eten op vrijdag.. Als er mensen zijn die het leuk vinden om te komen op de koffie en de taart kom gerust.

Hendrina
Hendrina, dat is dan wel weinig. Gezien wat ik geslikt heb, weet al niet meer hoeveel is alweer 11 jaar geleden.

Leuk een fiets voor Trijnie, kan ze er al goed op fietsen???

Wauw, bijna 40.................Eh je woont toch dichtbij Brabant of niet?
Steph,

Wat slikte jij dan van de Rivotril? En had je hierdoor minder aanvallen?

Moet je even op mijn site kijken. Is een co-pilot fiets met 3 wielen waarbij een volwassene er bij zit en die dan stuurt. Trijnie kan natuurlijk alleen maar trappen. Moet je maar even kijken op mijn site die ik eens gegeven heb.. Katwijk is wel aardig in de buurt van Brabant... Het is wel Katwijk aan Zee hoor...

Ilja,

Hoe gaat het nu je weer de Tegretol slikt? Ik heb maar dat heb ik je al eens gemeld, ook door de Tegretol erg last van spiervermoeidheid en gewrichtsklachten. Voor de gewrichsklachten slik in nu Duivelsklauw al enkele jaren. Dit werkt wel goed, maar nog niet erg optimaal. Maar hierdoor niet meer erg last van de gewrichten.

Hendrina
Hendrina, ik slikte (weet het niet precies) 30mg per dag. In druppelvorm. Dus 3druppels per dag.

Ik ga zo op je site kijken, wel gaaf dat ze nu toch kan fietsen. De beweging is altijd goed voor iedereen.

Hier is alles goed, heb in het centrum een badpak gekocht (ja het is het weer ervoor), gelukkig hadden ze nog iets. Een badpak wat ik leuk vond en in mijn maat was..................
hoi, even een tijdje niet hier geweest, zit nog steeds niet lekker in mijn vel.

Gisteren de uitslag gehad van mijn mri scan, en dat heeft niets aan het licht gebracht.

Weet het nu even niet meer, misschien maar iets van pijnbestrijding, want ik moet er toch niet aan denken dat ik de rest van mijn leven op bed moet liggen.

Ik ben nu op zoek naar een rolstoel met verstelbare rugleuning, maar bij de uitleen waren ze op.

Als jullie er nog een weten, ik hou me aanbevolen.

Kan ik in ieder geval weer eens naar buiten.
hallo allemaal,

gnerkje, had je blog op hyves ook al gelezen en gereageerd. meis ik vind het kl*te voor je. snap dat je t even helemaal niet meer weet.

zo ben je gezond en zo heb je dit. ongelovelijk. inderdaad, pijnbestrijding moet toch in elk geval. zo kan je niet blijven leven.

voor je dochter ook best moeilijk denk ik dit, hoe gaat ze er mee om? en je man?

leuk steph, badpak gekocht. net op tijd, want t wordt bloed heet aan het eind van de week:).

mandy, wanneer ga je nou beginnen met je vrijwilligerswerk?

hendrina, hoe bevalt de fiets van trijnie?

hier alles goed, behalve dan al dat gedoe in de thuiszorg.

maar ben al aan het solliciteren. althans, vacatures kijken, en als er iets bijzit, wat heel weinig zo is helaas, dan schrijf ik.

hallo allemaal.

hoe is het met jullie?

gnerkje, echt heel vervelend allemaal aan de ene kant goed dat de mri niks liet zien, maar aan de andere kant is gericht behandelen nu niet te doen. hopelijk vind je snel een rolstoel, helaas weet ik er geen voor je.

steph, heb je lekker een badpak gekocht, kun je m mooi dit weekeind lekker gebruiken... met zomerse temperaturen tegen de 30 graden.

is verder alles goed met je?

hendrina, bijna feest, zoals ik al zei op msn kan ik helaas niet komen, maar ik wens je een ontzettend leuke dag toe!:gwab:

geluksvogel, gelukkig gaat het met jou goed, wel vervelend dat gedoe met je werk joh:(, succes met solliciteren.

ga je morgen nog stappen met je vriendinnen?

Ilja, hoe is het nu met je? goed dat je voor jeelf bent opgekomen mket je medicatie.

Hier gaat het gelukkig allemaal goed, geen last van mn epilepsie of vermoeidheid.

de verbouwing gaat ook allemaal z'n gangetje, het dak is in iedergeval waterdicht ;), ik ben nog steeds aan het kamperen in mn tentje.

ik heb ook nog goed nieuws wat betreft mn opleiding, ik heb een leuke stage plaats gevonden bij een vrouwen/ kinderopvang (een soort blijf van mn lijf huis) heel divers allemaal.

en het is bijna zover, zaterdag gaat t vrijwilligerswerk beginnen en dat met deze temperaturen, kan natuurlijk niet meer stuk.

ik ben op huisbezoek geweest, ik ga een 10 jarige jongen begeleiden die het niveau heeft van n 3 jarige. hij is wel goed mobiel, nou jah hij zit in t gips maar daar kan hij wel mee vooruit, alleen kan hij nu niet zwemmen en dat vind hij echt niet leuk.

ook kan hij praten, al heeft hij wel een eigen taaltje ontwikkelt, maar dat komt helemaal goed! ik heb er zin in! zodra t kan hou ik jullie weer op de hoogte

fijne avond groetjes mandy
Geluksvogel: succes met het solliciteren.*; Je kunt anders ook wel in je woonplaats bij je weet wel waar als vrijwilligster werken:D (waar ik ook vrijwilligerswerk voor doen).

Mandy; Veel plezier dit weekend

Gnerkje: succes*; en heel veeeeel sterkteO+.

Hendrina: lekker aan het fietsen??

Hopelijk word het idd beter, is niet alleen meer het randje van mij t-shirt te zien en word ik lekker bruin. Verder alles goed, maar de M is er weer.
Even een bedankje voor jullie lieve woorden.

Ik ben weer een beetje blij:) want ik krijg vanavond een kantelrolstoel, zodat ik half liggend half zittend toch eindelijk naar buiten kan.

Dat wordt morgen naar het winkelcentrum!

Ik laat wel weten hoe het was.
HENDRINA VAN HARTE GEFELICITEERD.:gwab:

Hieperdepiep voor Hendrina,  gefeliciteerd en maak er een leuke dag van

Ik ben vanochtend samen met mijn dochter naar het winkelcentrum geweest in mijn nieuwe vervoermiddel, het was wat vreemd, maar  heerlijk om weer eens gewoon onder de mensen te zijn.

Lekker koffie gedronken met wat lekkers erbij, hier en daar even gekeken.

Ik ben nu erg moe maar wel voldaan.

Nu maar even een tukje doen.
Super Gnerkje, geniet er lekker van.
huh heb ik iets gemist, hendrina ben je jarig geweest? of een van je meiden ofzo? in elk geval nog hiephiephoera van mij!!!

gnerkje, wat fijn zeg, dat je de hort op bent geweest met de nieuwe stoel.

kan me voorstellen dat dat heerlijk was, weer even lekker buiten en onder de mensen. maar hoe voelde dat nou, in zo'n stoel, lijkt me toch best heel raar eerlijk gezeg.

hihi steph, jij bent een echte rintje fan he. zelfs op hyves dus.

mandy, jij hebt allemaal leuke dingen voor de boeg.

en klinkt leuk met dat jochie. ben benieuwd. laat het maar gauw weten hoe het was!

ilja, met jou alles beetje oke meid?

hier morgen weer joepie naar mijn schoonouders hahaha.

vandaag weinig plannen. misschien even naar het winkelcentrum. en verder niets bijzonders.

ben van de week niet wezen stappen. bel de krant hahaha.

en maar goed ook want heb last van keelpijn en kriebeltjeshoest. zeer irri. vooral snachts.

nog  2 weken en dan lekker vakantie. en dan 7 augustus lekker 10 dagen naar Mallorca.
quote:huh heb ik iets gemist, hendrina ben je jarig geweest? of een van je meiden ofzo? in elk geval nog hiephiephoera van mij!!!

gnerkje, wat fijn zeg, dat je de hort op bent geweest met de nieuwe stoel.

kan me voorstellen dat dat heerlijk was, weer even lekker buiten en onder de mensen. maar hoe voelde dat nou, in zo'n stoel, lijkt me toch best heel raar eerlijk gezeg.

hihi steph, jij bent een echte rintje fan he. zelfs op hyves dus. Waar staat dat??? hihi, Nee ik schaam me er niet voor hoor.

mandy, jij hebt allemaal leuke dingen voor de boeg.

en klinkt leuk met dat jochie. ben benieuwd. laat het maar gauw weten hoe het was!

ilja, met jou alles beetje oke meid?

hier morgen weer joepie naar mijn schoonouders hahaha.

vandaag weinig plannen. misschien even naar het winkelcentrum. en verder niets bijzonders.

ben van de week niet wezen stappen. bel de krant hahaha.

en maar goed ook want heb last van keelpijn en kriebeltjeshoest. zeer irri. vooral snachts.

nog  2 weken en dan lekker vakantie. en dan 7 augustus lekker 10 dagen naar Mallorca. Ik post straks nog wel langer, ga nu scrappen.
Geluksvogel,

Zeker de fiets bevalt zeker goed. Waar ben je bezig met solliciteren? Ik was vrijdag 13 juli jarig en ben 40 geworden en ik voel mij al 80. Fijne dag bij je schoonouders.

Mandy,

Jammer dat je niet kon komen op de taart zeg. Jij een fijne week van de EVN. En fijn dat het met je epilepsie goed gaat zeg.

Steph,

Lastig he die maandelijkse periodes. Lekker aan het scrappen?

Gnerkje,

Fijn dat je een kantelrolstoel krijgt zeg. Fijn Gnerkje dat je nu de mogelijkheid hebt om naar buiten te gaan.

Ik heb nu net onder genote van drinken mijn laatste gebakje was een stukje monchoutaart opgegeten. Dus er is helaas geen taart meer. En verder voel ik mij de hele dag zelf ook al niet erg lekker, alles doet mij pijn.

Heb vanavond voor het eten al een paracetamol genomen.

Hendrina
Ik heb een boekje gemaakt voor een kanker-patientje. Ken het kind niet en weet ook niet naar welk ziekenhuis het gaat.

Zal op mijn hyves morgen foto's zetten. Het project heet SCRAP A LITTLE SUNSHINE. Kinderen kunnen zelf er iets instoppen/schrijven of dat familie er iets in doet. Ik heb het stoer maar ook meisjes-achtig gemaakt. Verder ook spullen meegekregen om zelf een boekje te maken. Wat ik af kan geven of houden, dat moet ik zelf weten.

Verder giga koppijn dus ga ik nu stoppen.
...
hoi allemaal, ben ik ook weer.

lekker weekend gehad. zaterdag niets bijzonders, beetje wezen winkelen met husband. zondagmiddag naar schoonouders. viel redelijk mee deze keer. en savonds onverwacht nog even met een vriendin wezen "terassen". zalig tot half 12 buiten gezeten.

ilja, wat fijn zeg, dat je je weer zoveel beter voelt en je zelfvertrouwen weer terug krijgt. echt goed om te horen. wel heel vervelend dat je hierdoor meer last hebt van je reuma natuurlijk. hoop dat daar ook een oplossing voor komt in de vorm van andere medicijnen ofzo.

steph, wat leuk zeg, dat wat je gemaakt hebt voor dat kankerpatientje.

mooi doel.

hendrina, moest beetje om je lachen omdat je schreef ik ben 40 maar voel me 80. maar kan het me soms voorstellen hoor als ik allemaal lees wat je zoal meemaakt. maar kom op he, life starts at 40. ik ben al 41 en geniet alleen maar meer van het leven.

gnerkje, ben je verders nog lekker naar buiten geweest in je nieuwe stoel?

en mandy, vertel, hoe was je eerste ervaring met het werk?

Ja hoor, gisteren ochtend lekker naar het kralingse bos geweest, stukje rond de plas gedaan.

We waren net voor de bui weer binnen.

En als het zo lekker blijft als op dit moment ga ik zo ook wel weer even naar buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven