Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!
zondag 13 december 2020 om 21:25
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
woensdag 10 maart 2021 om 17:14
Echt idioot toch? Of t nu wel/niet genetisch is: Je hebt HMS.suzyqfive schreef: ↑10-03-2021 16:48Bij de revalidatiearts geweest.
Heb wel de diagnose HMS nu officieel maar ze kunnen geen chronische vergoeding fysiotherapie afgeven omdat je dan genetisch aantoonbaar een bindweefselaandoening moet hebben. Dat is erg jammer maar niet anders.
Verder een doorverwijzing voor de vingersplints en een ergotherapeut. Ze maken een brief met alle adviezen voor de fysio. Moet dan doen met 1x twee weken een behandeling en kijken of het met fysiofit iets kan.
Revalidatie artsen werken wss voor een ziektekostenverzekering?
Pieremachochel
woensdag 10 maart 2021 om 20:53
Goedenavond
Ik had vanmorgen weer hoofdpijn, dus heb vooral rustig aan gedaan, zodat ik vanmiddag naar m'n moeder kon. Dat ging gelukkig goed! Vanavond ook rustig aan gedaan en maar op tijd naar bed.
Hoe bevalt de rolstoel Beth?
Lekker Harley, dat Mosy zo goed opknapt. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.
Hoe gaat het met jou? Is de schoonmaakster al geweest?
Wat vervelend dat je geen aantekening chronisch kunt krijgen, Suzy, aangezien je klachten dat toch duidelijk zijn.
Ik hoop dat iedereen verder een beetje een fijne dag gehad heeft. Hier hoost het nu en ik moet zo nog met de hond uit. Dat wordt een kort rondje!
Ik had vanmorgen weer hoofdpijn, dus heb vooral rustig aan gedaan, zodat ik vanmiddag naar m'n moeder kon. Dat ging gelukkig goed! Vanavond ook rustig aan gedaan en maar op tijd naar bed.
Hoe bevalt de rolstoel Beth?
Lekker Harley, dat Mosy zo goed opknapt. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.
Hoe gaat het met jou? Is de schoonmaakster al geweest?
Wat vervelend dat je geen aantekening chronisch kunt krijgen, Suzy, aangezien je klachten dat toch duidelijk zijn.
Ik hoop dat iedereen verder een beetje een fijne dag gehad heeft. Hier hoost het nu en ik moet zo nog met de hond uit. Dat wordt een kort rondje!
Later is nu

donderdag 11 maart 2021 om 08:54
Pff.. ik voel me zo down. Heb zin om terug in bed te kruipen en met deken over het hoofd de dag door te gaan. Ik weet dat ik, mocht ik dit vandaag kunnen doen, zo liggen niet langer dan een kwartier volhoud, trouwens. Misschien moet ik het dan straks gewoon even doen 
Bij wijze van koffiepauze.

Later is nu

donderdag 11 maart 2021 om 09:53
Jij succes, Beth!
Wat fijn dat je geen migraine meer hebt.
Pieremachochel
donderdag 11 maart 2021 om 10:07

donderdag 11 maart 2021 om 11:40
Tsja, ik zei ook al: terug naar het ziekenfonds. Dit is allemaal marktwerking, maar goed. Daar kan die arts niets aan doen.noglangnietjarig schreef: ↑10-03-2021 17:14Echt idioot toch? Of t nu wel/niet genetisch is: Je hebt HMS.
Revalidatie artsen werken wss voor een ziektekostenverzekering?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 11 maart 2021 om 11:41
Scoliose is er wel een, voor je hms misschien ook wel maar omdat die al veel eerder is afgegeven werkt ie wellicht nog door?
Zelfs mensen met reuma krijgen dat niet meer... tenzij Bechterew oid.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 11 maart 2021 om 11:42
Nog nooit van Gooitje gehoord? Kan je haar opzoeken hier?HarleyQuin schreef: ↑10-03-2021 21:25Kent iemand hier forummer gooitje? Ik zag gisteren dat ik een pb had gehad, en die was niet mals, maar wel op waarheid berust. Ze schijnt mij heel goed te kennen. Ik heb nooit van gehoord, kan dus ook niet loepen of wat dan ook
Anders melden bij de mods?
donderdag 11 maart 2021 om 11:45
Mèèè. Komt het door het weer?Dreamer schreef: ↑11-03-2021 08:54Pff.. ik voel me zo down. Heb zin om terug in bed te kruipen en met deken over het hoofd de dag door te gaan. Ik weet dat ik, mocht ik dit vandaag kunnen doen, zo liggen niet langer dan een kwartier volhoud, trouwens. Misschien moet ik het dan straks gewoon even doen
Hier knallende migraine gehad en sluimert nog flink na. Leuk zo’n storm
donderdag 11 maart 2021 om 11:47
Hahaha! Hier gebruiken de kinderen nog wel eens wc-papier om te knutselen... dus ja, ook wel eens zonder gezetenHarleyQuin schreef: ↑11-03-2021 11:25Vanmiddag naar huisarts voor uitspuiten rechteroor.
Vannacht kwam ik er ineens achter dat ik geen wc papier meer had. Gelukkig bleef het bij plassen alleen, toen maar een maandverband gebruikt. Tja je moet toch wat

donderdag 11 maart 2021 om 14:11
Heb alles gelezen maar weinig onthouden
Voor wie het kan gebruiken een
Vanmorgen nog gewerkt en nu weekend!
Net op afspraak geshopt in een winkel in de binnenstad. Vond het wel prettig, als enige klant
Voor de eigenaresse natuurlijk minder prettig maar ik heb voor een flink bedrag aankopen gedaan, misschien maakt dat het een klein beetje goed. Ze was in ieder geval weer blij dat ze klanten mocht ontvangen.

Vanmorgen nog gewerkt en nu weekend!
Net op afspraak geshopt in een winkel in de binnenstad. Vond het wel prettig, als enige klant

donderdag 11 maart 2021 om 16:38
Dat klinkt niet fijn, hopelijk helpen de druppelsHarleyQuin schreef: ↑11-03-2021 16:30Net terug van huisarts, ik heb een zwelling in mijn rechteroor. Zodoende dat ik niets hoor. Die zwelling drukt het gehoorgang dicht. Heb nu oordruppels gekregen en maandag weer terug.
donderdag 11 maart 2021 om 16:43
Lijkt me pijnlijk in je oor een zwelling .HarleyQuin schreef: ↑11-03-2021 16:30Net terug van huisarts, ik heb een zwelling in mijn rechteroor. Zodoende dat ik niets hoor. Die zwelling drukt het gehoorgang dicht. Heb nu oordruppels gekregen en maandag weer terug.
Beterschap

Pieremachochel