Gezondheid alle pijlers

Lip verbrand

09-08-2010 19:14 15 berichten
aaaauuuw, net tijdens het eten met wat heel heets tegen mijn onderlip gekomen en nu is het verbrand. Ik zit echt al een half uur te koelen maar het blijft branderig voelen. Wat helpt????
Alle reacties Link kopieren
Niet aan denken en ijsjes eten. Morgen zal het al een heel stuk beter zijn. Evt kun je nog een paracetamol slikken tegen de pijn, dat helpt wel wat.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Geen tips, maar wat was er zó heet? Het eten zelf nog?
quote:Brummetje schreef op 09 augustus 2010 @ 19:16:

Geen tips, maar wat was er zó heet? Het eten zelf nog?De olie aan de lepel waarmee ik de aardappeltjes uit de ovenschaal had geschept en die ik op mijn bord legde om hem vervolgens terwijl ik dacht dat het mijn lepel was af zou likken.
Nou meis, de tips volgen en wees blij dat je er niet op hoeft te zitten.
Tandpasta er op doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
purol erop, hou het vettig dan geneest het het snelst/mooist
Niks erop. Echt, ook dit gaat over...
Niks er op, ook geen tandpasta of purol.

Of je lip eraf knippen
Echt een tijdje tandpasta er op en het branden is zo weg werkt als een tierelier geloof mij maar hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niet doehoen.... ik heb door mijn werk dagelijks brandwonden en niets er op doen is het beste.
Mosterd erop smeren
quote:dangeensuus schreef op 09 augustus 2010 @ 20:59:

Niet doehoen.... ik heb door mijn werk dagelijks brandwonden en niets er op doen is het beste.Huh? Brandweervrouw?
Olijfolie erop! echt dit helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven