Gezondheid alle pijlers

Lipofilling

01-12-2017 15:20 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Wat knap dat jij na jouw lipofilling volgende dag alweer naar kantoorkon.
Ik mag sowieso 3 weken niet autorijden.
Bij mij gaat nu na week ook beter maar heb ook nog dubbelzijdige tepelreconstructie laten doen en ben 3 uur onder narcose geweest.

Ik heb zeggen ze ook hoge pijngrens maar werken ga ik nog niet redden.
Mocht jij meteen weer autorijden

Fijn wknd
Saskia
Op wie reageer je?
Misschien iets minderen met de morfine?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
01-12-2017 15:29
:rofl:
Reageer je op mij?
Autorijden? Ik heb alleen een brommer.
dank je, bij ons op kantoor heeft iedereen zich laten inspuiten met allerlei rommel dus daar kijkt niemand er raar van op
viva-amber schreef:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, inderdaad, zó knap dat huppeldepupgeenideewie weer aan het werk kon. Je lijf volspuiten voor de mooi is natuurlijk ook wel een ernstige ziekte waarvoor je een rode loper verdient als je daarna weer in actie komt :)
sinnombre schreef:
01-12-2017 16:19
Ja, inderdaad, zó knap dat huppeldepupgeenideewie weer aan het werk kon. Je lijf volspuiten voor de mooi is natuurlijk ook wel een ernstige ziekte waarvoor je een rode loper verdient als je daarna weer in actie komt :)
Lipofilling wordt vaak toegepast bij borstreconstructies. Je weet wel: bij vrouwen die borstkanker hebben gehad of waarbij het op de loer ligt door het BRCA gen.

Denk beter na voor dat je zo reageert.....
Maud27 schreef:
01-12-2017 17:57
Lipofilling wordt vaak toegepast bij borstreconstructies. Je weet wel: bij vrouwen die borstkanker hebben gehad of waarbij het op de loer ligt door het BRCA gen.

Dank je, dat dus! Sommige mensen zouden dat loepje net iets vaker mogen gebruiken...

Aangezien TO het heeft over een dubbele tepelreconstructie lijkt mij dit ook aardig duidelijk. De meeste mensen laten niet voor hun lol hun borsten en tepels verwijderen... :nut:
TO: ik heb in het originele topic gereageerd, wat mij betreft vraag je de mods dit topic te verwijderen.
Maud27 schreef:

eh nee, lipofilling wordt voor meer gebruikt en ik ga echt niet iedereen loepen voordat ik reageer
oh wacht ik had natuurlijk ook de hele OP kunnen lezen.
hm, sorry TO
viva-amber schreef:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maud27 schreef:

Oh, moeten we weer gelijk in de ‘zieligheidsmodus’?! Het gaat blijkbaar over kanker, wat niemand hier kan ruiken en dan moeten we de mensen ineens met medelijden behandelen.
In plaats van deze dramatische post van je, Maud, kun je het ook op een normale manier zeggen. Ik krijg kippenvel van mensen zoals jij die op deze manier praten. Ook als het om kanker gaat kun je als een normaal mens praten.
En wist je dat er meer ziektes zijn dan alleen kanker? Waar je ook hartstikke dood aan gaat? Sorry hoor Maud dat ik niet van alle soorten kanker op de hoogte ben en het blijkbaar moet raden als het hier over gaat. Voortaan zal ik ook met medelijden reageren, want dat schijnt te moeten van je. Meehuilen dus meteen. Ik zal het onthouden.

Excuses TO. Succes met je proces. Dat meen ik.
Geen idee of het bij TO om een ziekte gaat dat is ook maar een aanname.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
02-12-2017 09:38
Geen idee of het bij TO om een ziekte gaat dat is ook maar een aanname.
Ze heeft het over een dubbele tepelreconstructie. Dus ja of ze heeft borstkanker of ze laat preventief haar borsten verwijderen ivm genetische aanleg. Lipofilling wordt dan soms gebruikt als onderdeel van de reconstructie. Om deuken op te vullen of tegen pijnklachten. Ik snap dat niet iedereen meteen de link legt, maar de manier waarop sommigen reageren lijkt me in geen enkel geval nodig. Zelfs niet als het puur cosmetisch is.

Overigens vond ik de operatie behoorlijk heftig en duurde het herstel langer dan bij mijn borstamputatie en reconstructie met siliconen. Ik ben zeker 6 weken één grote blauwe/paarse/zwarte/groene plek geweest van m’n borsten tot halverwege mijn bovenbenen. In totaal heeft de plastisch chirurg 70cc vet weggezogen (vanaf 8 donorplekken, ik heb een laag vetpercentage) en teruggespoten. Mijn pijnklachten zijn hierdoor bijna verdwenen en dat was het waard. Zo’n operatie ondergaan voor mooiere billen (oid) lijkt me echt niet in verhouding met het lange herstel.
sophiax wijzigde dit bericht op 03-12-2017 20:53
0.04% gewijzigd
sinnombre schreef:
02-12-2017 09:26
Oh, moeten we weer gelijk in de ‘zieligheidsmodus’?! Het gaat blijkbaar over kanker, wat niemand hier kan ruiken en dan moeten we de mensen ineens met medelijden behandelen.
In plaats van deze dramatische post van je, Maud, kun je het ook op een normale manier zeggen. Ik krijg kippenvel van mensen zoals jij die op deze manier praten. Ook als het om kanker gaat kun je als een normaal mens praten.
En wist je dat er meer ziektes zijn dan alleen kanker? Waar je ook hartstikke dood aan gaat? Sorry hoor Maud dat ik niet van alle soorten kanker op de hoogte ben en het blijkbaar moet raden als het hier over gaat. Voortaan zal ik ook met medelijden reageren, want dat schijnt te moeten van je. Meehuilen dus meteen. Ik zal het onthouden.

Excuses TO. Succes met je proces. Dat meen ik.
Ben jij wel helemaal lekker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven