Mannen. Verwacht ik teveel?
woensdag 4 februari 2015 om 16:02
Ik baal ontzettend, ik ben gister uit het ziekenhuis gekomen en kan nog weinig. Nu komt het niet in mijn partner op om mij te ondersteunen om eens extra langs te komen, door bijv. eten te koken of boodschappen te doen. We wonen niet bij elkaar. En nee, ik heb geen zin om hem te vragen, want hij ziet toch wel dat ik weinig kan. Maar nu ben ik behoorlijk teleurgesteld en kwaad op hem en voel mij in de steek gelaten. Ik heb zo ontzettend zin om enorme ruzie te maken, want het valt mij zo tegen.
woensdag 4 februari 2015 om 16:24
woensdag 4 februari 2015 om 16:55
Nou, ik hoop maar dat je/julie mis zitten dat dat een trekje van mannen is. Want in mijn ogen is het volkomen belachelijk dat je dat letterlijk zou moeten vragen. Dit is toch juist de essentie van partnerschap? Ik vind het maar gelul die begripvolle reacties over vrouwenvalkuilen en kwartjes, het is gewoon dom en lomp van hem.
Beterschap TO!
Beterschap TO!
woensdag 4 februari 2015 om 16:59
quote:lilalinda schreef op 04 februari 2015 @ 16:18:
Vraag het hem gewoon!
Zo'n typische vrouwenvalkuil, als je iets wil van een man, moet je er om vragen. Hij kan het niet raden.Precies, vragen! Misschien heeft hij niet in de gaten hoe weinig je kunt, denkt hij dat je al hulp van iemand anders krijgt, ...
Vraag het hem gewoon!
Zo'n typische vrouwenvalkuil, als je iets wil van een man, moet je er om vragen. Hij kan het niet raden.Precies, vragen! Misschien heeft hij niet in de gaten hoe weinig je kunt, denkt hij dat je al hulp van iemand anders krijgt, ...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 4 februari 2015 om 16:59
quote:kerol schreef op 04 februari 2015 @ 16:55:
Nou, ik hoop maar dat je/julie mis zitten dat dat een trekje van mannen is.
Ik zeg niet dat het een mannentrekje is, ik vind wel, dat je in een relatie zaken moet vragen en verwachtingen moet uitspreken.
Gaan zitten kniezen en wachten tot iets vanzelf gaat, schiet je niks mee op
Nou, ik hoop maar dat je/julie mis zitten dat dat een trekje van mannen is.
Ik zeg niet dat het een mannentrekje is, ik vind wel, dat je in een relatie zaken moet vragen en verwachtingen moet uitspreken.
Gaan zitten kniezen en wachten tot iets vanzelf gaat, schiet je niks mee op
woensdag 4 februari 2015 om 17:15
Dat verzorgende wat wij vrouwen hebben,dat hebben hun niet. Of 90% van hun dan. Ik saluut de vrouwen die wel zo een man hebben . Ondanks mijn vele trainningen die ik hem heb gegeven...gaat het de ene oor in en de andere oor er weer uit. Ik heb het opgegeven meid. Je kan het verzorgende er niet meer in rammen, dat was de taak van de moeder.
woensdag 4 februari 2015 om 17:18
Ik denk dat de teleurstelling zit in de verwachting die ik van hem had. Maar als ik merk dat iemand graag weer naar huis wil, dan ga ik niet nog dingen vragen om voor mij te doen. En ja, dat had ik misschien wel moeten doen. Toch weet ik dat ik het hem vanavond wel ga zeggen. Ik neem aan dat de relatie dit kan hebben.
woensdag 4 februari 2015 om 17:19
Hij had tenminste kunnen vragen of je je zelf kan redden of dat hij nog ergens mee moet helpen.
Dan had je kunnen aangeven dat je graag wilde dat hij boodschappen voor je zou halen en of hij wilde koken.
Gewoon er vanuit gaan dat iemand zich wel redt als ze net uit een ziekenhuis komt vind ik lomp en daar zou ik ook boos over zijn.
Er zomaar vanuit gaan dat iemand anders je wel zou helpen vind ik ook raar. Als partner ben je toch de eerst aangewezen persoon om hulp te bieden.
Dan had je kunnen aangeven dat je graag wilde dat hij boodschappen voor je zou halen en of hij wilde koken.
Gewoon er vanuit gaan dat iemand zich wel redt als ze net uit een ziekenhuis komt vind ik lomp en daar zou ik ook boos over zijn.
Er zomaar vanuit gaan dat iemand anders je wel zou helpen vind ik ook raar. Als partner ben je toch de eerst aangewezen persoon om hulp te bieden.
woensdag 4 februari 2015 om 17:20
quote:kerol schreef op 04 februari 2015 @ 16:55:
Nou, ik hoop maar dat je/julie mis zitten dat dat een trekje van mannen is. Want in mijn ogen is het volkomen belachelijk dat je dat letterlijk zou moeten vragen. Dit is toch juist de essentie van partnerschap? Ik vind het maar gelul die begripvolle reacties over vrouwenvalkuilen en kwartjes, het is gewoon dom en lomp van hem.
Beterschap TO!Dit. Je mag van je partner toch verdorie wel een basic level van betrokkenheid verwachten.
Beterschap TO!Dit. Je mag van je partner toch verdorie wel een basic level van betrokkenheid verwachten.
woensdag 4 februari 2015 om 17:20
quote:Melike schreef op 04 februari 2015 @ 16:24:
wellicht denkt hij dat je wel in staat bent een boterham te smeren dus zal het niet in hem opkomen om dan een hele maaltijd te gaan koken.
Geef gewoon aan dat je verzorgd wil worden en verwacht dat hij zoiets voor je doet, waarschijnlijk vindt hij dat ook logisch maar valt het kwartje gewoon later.Zoiets zal het wel zijn.
wellicht denkt hij dat je wel in staat bent een boterham te smeren dus zal het niet in hem opkomen om dan een hele maaltijd te gaan koken.
Geef gewoon aan dat je verzorgd wil worden en verwacht dat hij zoiets voor je doet, waarschijnlijk vindt hij dat ook logisch maar valt het kwartje gewoon later.Zoiets zal het wel zijn.
woensdag 4 februari 2015 om 17:56
woensdag 4 februari 2015 om 18:08
quote:sugarmiss schreef op 04 februari 2015 @ 17:19:
Hij had tenminste kunnen vragen of je je zelf kan redden of dat hij nog ergens mee moet helpen.
Er zomaar vanuit gaan dat iemand anders je wel zou helpen vind ik ook raar. Als partner ben je toch de eerst aangewezen persoon om hulp te bieden.Ik zou juist beledigd zijn als iemand er zomaar vanuit ging dat ik het niet zou redden. Ik heb mijn zaakjes goed op orde en als ik niet om hulp vraag is dat omdat ik alles al heb geregeld. Ik weet niet of TO wist dat ze het ziekenhuis in/uit ging, maar als dat zo is zou ik er vanuit gaan dat dingen als maaltijden en boodschappen van tevoren geregeld zouden zijn.
Er zomaar vanuit gaan dat iemand anders je wel zou helpen vind ik ook raar. Als partner ben je toch de eerst aangewezen persoon om hulp te bieden.Ik zou juist beledigd zijn als iemand er zomaar vanuit ging dat ik het niet zou redden. Ik heb mijn zaakjes goed op orde en als ik niet om hulp vraag is dat omdat ik alles al heb geregeld. Ik weet niet of TO wist dat ze het ziekenhuis in/uit ging, maar als dat zo is zou ik er vanuit gaan dat dingen als maaltijden en boodschappen van tevoren geregeld zouden zijn.