Gezondheid alle pijlers

Mediteren

07-11-2007 19:48 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd al erg geïnteresseerd in mediteren en de laatste tijd doe ik het ook regelmatig. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn? Ik voel me sinds ik dat doe veel lekkerder in mijn vel.
Heeft er iemand nog een tip voor een meditatiecd (downloaden) ? Heb nu de cd van Mabel van der Dungen geprobeerd en ben enthousiast.
Wie van jullie heeft er toevallig ervaring met Shambhala meditatie? Heb er wat over gelezen en ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Zag dat ze geleide-meditatie avonden doen.

Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan?
... wat fijn om hier tips te lezen... ik worstel al een geruime tijd met het feit dat ik de rust niet kan vinden in mijn koppie.

Als ik bij bepaalde personen in slaap mag vallen dan lukt het wel, maar die personen zijn helaas niet altijd voor handen.

Ik zoek dus naar een manier waarop ik het zelf kan, onafhankelijk van anderen.

Als ik jullie goed begrijp raden jullie zo'n CD dus wel aan. Dan ga ik maar eens op zoek naar die van Mabel vd Dungen.
UP!

Ik ben een totale beginner. Gisteren begonnen met 20 minuten en wil proberen omdat een aantal maanden dagelijks vol te houden. Leuk om hier ervaringen en tips uit te wisselen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven