Gezondheid alle pijlers

menstruatie ellende, tips?

20-09-2013 09:00 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een ellende weer elke maand. Ik verrek van de buikpijn een dag of 3.

Ik slik dan aleve feminax in combinatie met panadol , maar nul resultaat.

Vanmorgen naproxen geprobeerd , helpt ook niet.

De spiraal ligt klaar om erin te gaan maar dit gaat nog even duren vanwege afwezigheid van mijn eigen gynaecoloog.

Gisteravond met kersenpit op de bank gelegen , maar ik voel me echt zo vreselijk.

Iemand tips?
Pil doorslikken
quote:lilyrose2012 schreef op 23 september 2013 @ 13:07:

Pil doorslikkenIk krijg bij doorbraakbloedingen ook altijd erge buikpijn, of is dat niet normaal?
quote:JohannaE schreef op 23 september 2013 @ 13:10:

[...]

Ik krijg bij doorbraakbloedingen ook altijd erge buikpijn, of is dat niet normaal?

Lijkt me wel.

Volgens mij is het ook zo, dat er niet een direkt verband is tussen de hevigheid van het bloedverlies en de fysieke klachten daarvan.

Houston, heb je dat pleisterplakken bij een speciale fysiotherapeut geleerd, of kan iedere fysiotherapeut je deze techniek aanleren?
Elnienjo waarom zou novasure niet tegen de kramp werken? Ik heb het juist daarom en het overmatige bloedverlies gekregen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Bij mij is de kramp juist vermeerderd na de novasure, korter maar wel heviger, maar het bloeden is enorm verminderd. En omdat ik de pil door blijf slikken heb ik er maar hooguit 4 keer per jaar last van, dus dat is te overzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven