menstruatie ellende, tips?
vrijdag 20 september 2013 om 09:00
Jeetje wat een ellende weer elke maand. Ik verrek van de buikpijn een dag of 3.
Ik slik dan aleve feminax in combinatie met panadol , maar nul resultaat.
Vanmorgen naproxen geprobeerd , helpt ook niet.
De spiraal ligt klaar om erin te gaan maar dit gaat nog even duren vanwege afwezigheid van mijn eigen gynaecoloog.
Gisteravond met kersenpit op de bank gelegen , maar ik voel me echt zo vreselijk.
Iemand tips?
Ik slik dan aleve feminax in combinatie met panadol , maar nul resultaat.
Vanmorgen naproxen geprobeerd , helpt ook niet.
De spiraal ligt klaar om erin te gaan maar dit gaat nog even duren vanwege afwezigheid van mijn eigen gynaecoloog.
Gisteravond met kersenpit op de bank gelegen , maar ik voel me echt zo vreselijk.
Iemand tips?

maandag 23 september 2013 om 13:13
quote:JohannaE schreef op 23 september 2013 @ 13:10:
[...]
Ik krijg bij doorbraakbloedingen ook altijd erge buikpijn, of is dat niet normaal?
Lijkt me wel.
Volgens mij is het ook zo, dat er niet een direkt verband is tussen de hevigheid van het bloedverlies en de fysieke klachten daarvan.
Houston, heb je dat pleisterplakken bij een speciale fysiotherapeut geleerd, of kan iedere fysiotherapeut je deze techniek aanleren?
[...]
Ik krijg bij doorbraakbloedingen ook altijd erge buikpijn, of is dat niet normaal?
Lijkt me wel.
Volgens mij is het ook zo, dat er niet een direkt verband is tussen de hevigheid van het bloedverlies en de fysieke klachten daarvan.
Houston, heb je dat pleisterplakken bij een speciale fysiotherapeut geleerd, of kan iedere fysiotherapeut je deze techniek aanleren?
maandag 23 september 2013 om 16:00