Gezondheid alle pijlers

Menstruatiepoli

13-05-2016 16:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken ben ik niet echt van het openen van een topic, maar laat ik het eens proberen.

Sinds de geboorte van mijn dochter in 2011 heb ik alleen maar menstruatie problemen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar heb steeds tussentijds bloedverlies, bacteriële vaginose en nu recent twee miskramen achter elkaar. Hoewel ik mij besef dat dat laatste misschien niets te maken heeft met mijn menstruatieklachten, maakt het me toch erg onzeker.

Inmiddels ga ik al twee jaar naar een gynaecoloog, aardige dokter die bereid is veel te doen, alleen blijf ik maar met mijn klachten zitten en komt nergens iets concreets uit. Hij weet het ook niet.

Vandaag ben ik bij de huisarts geweest en zij wil mij wel doorverwijzen naar een menstruatiepoli. Ik heb alleen geen idee welke goed is, en of zij mij ook kunnen adviseren op het gebied van onze kinderwens.

Ik ben dus op zoek naar ervaringen van zo'n menstruatiepoli, waar zou ik nog heen kunnen gaan.
Twee dingen dus:

- menstruatieproblemen

- kinderwens

Voor het eerste naar de menstruatiepoli, en voor het tweede naar een andere gynaecoloog, als deze het niet weet.
Ja, op wellicht kun je een menstruatie/fertiliteitspoli combinatie vinden.
Ik moest echt twee losse afspraken maken in het ziekenhuis.
Dank voor de reacties, maar niet echt ervaring met een bepaald ziekenhuis dus. Heb een hekel aan ziekenhuis shoppen, dus ik zit graag na dit geklungel van twee jaar in een keer op de juiste plek! Er zijn namelijk allemaal ziekenhuizen die het aanbieden, maar hoe kan ik erachter komen of het een goede poli is.
Ik heb ook jaren problemen gehad met menstruatie.

Eerst ziekenhuis in de buurt, schoot niets op.

Nu mpoli van het diak in Utrecht, erg goed geholpen.

Succes en soms zul je moeten shoppen om tot een oplossing te komen.
Ik ook diak Utrecht/ Zeist
Ik ook Diak. Goede ervaringen daar. Weet niet of dat voor jou in de buurt is.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven