Mercilon Gebruikers
dinsdag 1 juli 2008 om 10:48
Hoi!
Ik wil graag weten hoe jou de Mercilonpil bevalt. Hoe lang gebruik je hem al? Heb je last van bijwerkingen als cellulites, acne, zware benen, moe enz???
Ik zit namelijk te overwegen om ipv de Diane pil over te stappen op de mercilon. Ik vind de diane pil niks maar voor mijn huid heb ik het nodig. Ik heb gehoord dat de Mercilon ook vrij oke is voor als je last hebt van acne.
Dus heel graag zou ik je ervaring hiermee willen weten
Alvast bedankt!
Ik wil graag weten hoe jou de Mercilonpil bevalt. Hoe lang gebruik je hem al? Heb je last van bijwerkingen als cellulites, acne, zware benen, moe enz???
Ik zit namelijk te overwegen om ipv de Diane pil over te stappen op de mercilon. Ik vind de diane pil niks maar voor mijn huid heb ik het nodig. Ik heb gehoord dat de Mercilon ook vrij oke is voor als je last hebt van acne.
Dus heel graag zou ik je ervaring hiermee willen weten
Alvast bedankt!
dinsdag 1 juli 2008 om 10:57
Ik ben 26 en gebruik al sinds miujn 14e de mercilon pil.....nooit rare dingen mee gehad. Moet wel zeggen dat ik in het begin helemaal geen last meer had van pijn bij menstruatie maar de laatste jaren weer wat meer.
Kan ook met je hormoonhuishouding te maken hebben...heb wel eens gehoord dat die rond je 21e weer veranderd dus wie weet is het daarvan.
Maar ik heb verder geen rare bijwerkingen voor zover ik weet (ik slik m al zo lang...soms vraag ik me wel eens af hoe mijn lichaam in normale staat is).
Kan ook met je hormoonhuishouding te maken hebben...heb wel eens gehoord dat die rond je 21e weer veranderd dus wie weet is het daarvan.
Maar ik heb verder geen rare bijwerkingen voor zover ik weet (ik slik m al zo lang...soms vraag ik me wel eens af hoe mijn lichaam in normale staat is).
dinsdag 1 juli 2008 om 11:30
Ik ben met Mercilon begonnen toen ik 15 was. De bijwerkingen die jij omschrijft had ik niet, mijn borsten werden alleen plots twee cupmaten groter! Kan natuurlijk ook met de leeftijd te maken hebben gehad...
Ik heb Mercilon een aantal jaren gebruikt en was er zeer tevreden over. Op een gegeven moment kreeg ik alleen steeds vaker doorbraakbloedingen en ben ik over gestapt op een zwaardere pil.
Ik heb Mercilon een aantal jaren gebruikt en was er zeer tevreden over. Op een gegeven moment kreeg ik alleen steeds vaker doorbraakbloedingen en ben ik over gestapt op een zwaardere pil.
dinsdag 1 juli 2008 om 11:43
ik slik de mercilon nu een jaar of 4 (daarvoor de standaard microgynon) en heb er nooit problemen mee. Qua huid kan ik er niet zoveel over zeggen, want daar heb ik de pil nooit voor nodig gehad. Wat voor mij het grote voordeel was dat de buikpijn veel minder werd en mijn migraineaanvallen korter werden.