Mijn man heeft kanker (2)
zondag 29 juni 2008 om 02:07
Lieve Mimsey,
Bedankt dat je ondanks het feit dat je zelf hele moeilijke dagen meemaakt een moment pakt om mij een hart onder de riem te steken.
10 maanden moet jij de liefde van je leven al missen. Ik 10 dagen. Ik weet niet of ik al besef dat hij niet meer terugkomt. Voor mijn gevoel is het nog steeds 19 juni 2008. Ik snap er niks van waarom ik alleen verder moet. Ben nog steeds in trance en doe alsof er niks gebeurd is.
Morgen voor het eerst alleen thuis slapen. Ik denk dat ik dan weer op aarde ga landen, en ik ben bang dat ik te pletter val.
Wil nog even zeggen dat ik je ongelofelijk sterk vind. En ik bewonder de wijze waarop je met jouw mooie woorden anderen tot steun bent in dit soort moeilijke tijden.
Bedankt dat je ondanks het feit dat je zelf hele moeilijke dagen meemaakt een moment pakt om mij een hart onder de riem te steken.
10 maanden moet jij de liefde van je leven al missen. Ik 10 dagen. Ik weet niet of ik al besef dat hij niet meer terugkomt. Voor mijn gevoel is het nog steeds 19 juni 2008. Ik snap er niks van waarom ik alleen verder moet. Ben nog steeds in trance en doe alsof er niks gebeurd is.
Morgen voor het eerst alleen thuis slapen. Ik denk dat ik dan weer op aarde ga landen, en ik ben bang dat ik te pletter val.
Wil nog even zeggen dat ik je ongelofelijk sterk vind. En ik bewonder de wijze waarop je met jouw mooie woorden anderen tot steun bent in dit soort moeilijke tijden.
woensdag 2 juli 2008 om 10:07
Om je heen gaat alles door
jij ook, want je moet wel.
Boodschappen doen,
eten koken,
billetjes afvegen,
werken
en bedden opmaken.
De dagelijkse gan g van zaken
houdt nooit op
en duurt voort.
En voordat je het weet
ben je dan zelf opeens jarig.
Zonder een verjaardagszoen van hem
die je zo mist.....
Armen om je heen vandaag lieve Mims.
En op alle moeilijke dagen die deze zomer nog gaan komen
sturen we je liefs en warmte.
Vandaag zorgt Hero al voor voldoende warmte geloof ik!
ZOEN!
jij ook, want je moet wel.
Boodschappen doen,
eten koken,
billetjes afvegen,
werken
en bedden opmaken.
De dagelijkse gan g van zaken
houdt nooit op
en duurt voort.
En voordat je het weet
ben je dan zelf opeens jarig.
Zonder een verjaardagszoen van hem
die je zo mist.....
Armen om je heen vandaag lieve Mims.
En op alle moeilijke dagen die deze zomer nog gaan komen
sturen we je liefs en warmte.
Vandaag zorgt Hero al voor voldoende warmte geloof ik!
ZOEN!
dinsdag 22 juli 2008 om 10:59