Gezondheid alle pijlers

Mijn moeder

17-02-2010 15:26 30 berichten
Mijn moeder heeft 13 jaar geleden borstkanker gehad. Het was destijds in een beginstadium en ze had geen uitzaaingen. Vandaag is ze weer voor de jaarlijkse mammografie geweest en ze hebben iets gezien, kalkpuntjes. Ze gaan meteen een punctie doen om het zekere voor het onzekere te nemen, maar ik ben zo bang. Ik ben helemaal in paniek en weet niet wat ik moet doen. De ergste doemscenario's gaan door mijn hoofd. Ik zit in de trein, maar zit te beven als een rietje.
Alle reacties Link kopieren
Ohh Leaf, ik heb nog zo voor je geduimt dat het gewoon goed zou zijn!!! Verdomme!

Zo oneerlijk!!

Een dikke knuffel voor jou, en ik ga alle positieve kracht die ik heb naar je toe sturen!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
De arts heeft goede hoop dat het na de amputatie gewoon goed en klaar is. Ik hoop het zo ontzettend. Maar wat voelt dit moeilijk...
Jeetje dat het zo lang goed is gegaan en dan nog terug komt.

Heftig hoor. Verdomme wanneer vinden ze nu eens iets uit wat die rotkanker voorgoed de wereld uit helpt.
Je schrikt je zo rot als het iemand betreft die je na staat. Zo'n koude hand om je hart. Maar probeer een beetje te vertrouwen op de ervaring van de arts.

Maar ook als het weer helemaal goed komt (waar ik hard voor duim), zo'n amputatie is toch iets heel ingrijpends.

Fijn dat je je moeder zo probeert te steunen.
Leaf, heel veel sterkte voor jou en je moeder en de andere familieleden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven