Gezondheid alle pijlers

Mirena kwijt!

15-08-2014 10:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik ben onwijs geschrokken! Driekwart jaar geleden heb ik mijn derde mirena laten plaatsen. Ik ben er altijd onwijs tevreden over geweest. Nu had ik de laatste tijd vage klachten en kwam ik bij de gyn terecht. Blijkt dat de mirena er niet meer zit (kwijt?? Eruit gevallen??) en dat ik 10 weken zwanger ben. We hebben al twee kindjes en de ruimte dus het komt allemaal wel goed, maar ik heb niks gemerkt en gewoon af en toe gedronken en een sigaretje gerookt. Echt in shock!

Wie herkent dit verhaal?
Ik ben zelf door de prikpil heen zwanger geraakt.

Heb ook flink gedronken (en dan ook flink) en gerookt in de maanden dat ik het niet wist. Gelukkig is dochter helemaal gezond geboren en merk je niks meer van de abnormale zwangerschap!
Dat is fijn om te horen zeg! Het blijft bizar..... En volgens de gyn gebeurt het dus vaker dat je een mirena ongemerkt kunt verliezen.... :S
Oh jeetje! Daar schrik je zeker van. Je hoort het wel is vaker, alleen het overkomt jezelf natuurlijk nooit. Ik heb ook een spiraal en kan mij niet inbeelden dat zoiets mij overkomt * klopt nu hard op de tafel*.

Maar bovenal; gefeliciteerd!
quote:veraaaa schreef op vrijdag 15 augustus 2014 11:00 Dat is fijn om te horen zeg! Het blijft bizar..... En volgens de gyn gebeurt het dus vaker dat je een mirena ongemerkt kunt verliezen.... :S

Ik heb me ook heel lang schuldig gevoeld..hoe heb ik het niet kunnen merken en wat heb ik m'n kind aangedaan.

Ik was zelf nl 25 weken zwanger toen ik erachter kwam. En al die tijd gerookt, gedronken en heerlijk biefstuk gegeten ;)

'T komt vast allemaal wel goed!
Ik kwam er pas na ruim 5 maanden achter dat ik zwanger was.Bij mij zat de Mirena er nog wel.

Ik heb ook al die maanden gerookt en gedronken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Van harte gefeliciteerd!Ik zou wel even laten onderzoeken of de mirena niet nog ergens ronddwaalt, zodat hij in elk geval niet het kindje kan aantasten.
Groetjes!
Jeetje... Ik kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken ben, ik heb zelf ook een spiraal en kan me niet indenken dat het mij zou overkomen.

Gelukkig is het kindje welkom, weet je wie de vader is en kan je het een goede basis bieden. Dat je gedronken en gerookt hebt kan je niets meer aan doen, er zijn ontzettend veel moeders (helaas) die dit de gehele zwangerschap doen en allemaal hele gezonde en mooie kinderen krijgen.

Van harte gefeliciteerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven