Mirena-Spiraaltje
donderdag 27 januari 2011 om 23:24
Sinds oktober 2009 heb ik een Mirena-Spiraaltje laten plaatsen. Omdat ik vaak de pil vergat en dat niet zo slim is heb ik op advies van mijn huisarst een Mirena-Spiraaltje laten plaatsen. De eerste paar maanden ging het goed af en toe bloedingen thats it.
Maar nu zit ik niet lekker in mn vel nergens zin in geen zin in werk of lekker stappen. En ik moet zoo vaak naar de wc de laatste 2 a 3 weken! Ik heb een zwangerschaps test gedaan maar zwanger ben ik niet. Ook heb ik geen blaasontsteking.
Heeft iemand hier ook klachten over? En wat te doen nu?
Maar nu zit ik niet lekker in mn vel nergens zin in geen zin in werk of lekker stappen. En ik moet zoo vaak naar de wc de laatste 2 a 3 weken! Ik heb een zwangerschaps test gedaan maar zwanger ben ik niet. Ook heb ik geen blaasontsteking.
Heeft iemand hier ook klachten over? En wat te doen nu?
donderdag 27 januari 2011 om 23:38
Het gaat denk ik niet alleen om het zorgen maken, maar het is toch heel onprettig hoe je je nu voelt?
Ik vind de dingen die je genoemd hebt,reden genoeg om de huisarts eens te bellen. Als je niet van jezelf gewend bent dat je zo neerslachtig bent en zo vaak moet plassen, dan is dat toch genoeg om het goed uit te zoeken?
Ik vind de dingen die je genoemd hebt,reden genoeg om de huisarts eens te bellen. Als je niet van jezelf gewend bent dat je zo neerslachtig bent en zo vaak moet plassen, dan is dat toch genoeg om het goed uit te zoeken?
vrijdag 28 januari 2011 om 10:01