Gezondheid alle pijlers

Mirena-Spiraaltje

27-01-2011 23:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds oktober 2009 heb ik een Mirena-Spiraaltje laten plaatsen. Omdat ik vaak de pil vergat en dat niet zo slim is heb ik op advies van mijn huisarst een Mirena-Spiraaltje laten plaatsen. De eerste paar maanden ging het goed af en toe bloedingen thats it.

Maar nu zit ik niet lekker in mn vel nergens zin in geen zin in werk of lekker stappen. En ik moet zoo vaak naar de wc de laatste 2 a 3 weken! Ik heb een zwangerschaps test gedaan maar zwanger ben ik niet. Ook heb ik geen blaasontsteking.

Heeft iemand hier ook klachten over? En wat te doen nu?
Helemaal geen klachten, maar ben wel benieuwd of je de HA al eens hebt gebeld?
Het komt vaker voor dat een spiraaltje zich verplaatst en dan kunnen dit mogelijke klachten zijn.

Je zult even langs je gynaecoloog of huisarts moeten om dat te laten controleren. Zonde als ie eruit moet, want hij is nog een tijd goed!
@Medatative_rose je bedoel huisart zeker? nou nog niet gebelt idd. Maar dacht mss heeft iemand anders dit ook, en hoef ik me geen zorgen te maken.
Het gaat denk ik niet alleen om het zorgen maken, maar het is toch heel onprettig hoe je je nu voelt?

Ik vind de dingen die je genoemd hebt,reden genoeg om de huisarts eens te bellen. Als je niet van jezelf gewend bent dat je zo neerslachtig bent en zo vaak moet plassen, dan is dat toch genoeg om het goed uit te zoeken?
Buiten dat het erg vervelend is hoe je je nu voelt. Hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat het met het spiraaltje te maken heeft.

Gewoon even langs de huisarts!
het kan ook een sluimerende blaasontsteking zijn.. toch even langs de HA
ik heb deze klachten nog nooit gehad met mijn Mirena spiraal. Maar goed, heb je de bijwerkingen gelezen van de Mirena? Daar staat een hele lijst en op een half item na heb ik nergens last van en een ander misschien van alles.

Succes!
Volg je hart. Dat klopt.
Ik heb ook een Mirena gehad en ik had die klachten ook, samen met nog een hele reeks andere klachten. Ik heb hem laten verwijderen en de klachten zijn verdwenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven