Gezondheid alle pijlers

Miskraam?

29-11-2014 20:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!

Hierbij vraag ik jullie advies/ervaringen.

Ik ben al zo'n 2 weken licht "ongesteld" (bruinig) door de pil heen... Ik slik de pil door, maar doorbraakbloeding kan het haast niet zijn, heb laatst nog een stopweek ingelast.

Vanochtend en nu heb ik flinke steken in mijn buik.

Ik heb afgelopen week en nu nog, flinke stress doordat mijn vriend het uit heeft gemaakt, bijna niks gegeten, alleen maar huilen.

2 uurtjes geleden ging ik naar de wc, dacht dat mijn ongesteldheid bijna over was, maar bij het afvegen kwam er een stolsel vrij, donkerrood. Ongeveer 3 cm.

Zou dit een miskraam kunnen zijn?

Ik hoop op serieuze antwoorden, alvast bedankt!
Geen idee, wij mogen hier geen diagnoses stellen...
Heb je al getest?
Huisarts(enpost) als je je zorgen maakt.
Als je een test doet, kun je zien of je zwanger bent (geweest). Als je je zorgen maakt over je ongesteldheid/pijn/krampen, dan moet je met de huisarts bellen.
Nee nog niet getest, beste in de ochtend toch? Dus doe ik morgenochtend dan..
quote:HelgaV schreef op 29 november 2014 @ 20:38:

Als je een test doet, kun je zien of je zwanger bent (geweest). Als je je zorgen maakt over je ongesteldheid/pijn/krampen, dan moet je met de huisarts bellen.Als ik voor ieder stolsel de HA moest bellen kon ik daar beter gaan wonen .
quote:Sweetvanille schreef op 29 november 2014 @ 20:39:

Nee nog niet getest, beste in de ochtend toch? Dus doe ik morgenochtend dan..Lijkt me een goed plan, hoewel de kans dat je zwanger bent (geweest) me erg klein lijkt als je de pil netjes hebt geslikt. En een beetje meer kramp dan normaal, of een stolseltje, is op zich niks om je zorgen over te maken. Zoals Fame (geloof ik) hier altijd roept: je lichaam is geen atoomklok.
Als jij de pil netjes hebt geslikt is de kans heeel klein.

Ik had bij mijn menstruaties ook wel eens stolsels.

Mijn miskramen waren overduidelijk anders.
Stolsel bij menstruatie is niet vreemd. Ik heb zelf ook een aantal keer gehad dat ik ging menstrueren als ik flink ziek was en nauwelijks at gedurende een paar weken of tijdens een erg zware fietsvakantie waarbij ik flink afviel. Alsof mijn lijf dacht: nu kan er zeker geen zwangerschap bij, dat voorkomen we door een menstruatie te starten.
quote:aikidoka schreef op 29 november 2014 @ 21:22:

Stolsel bij menstruatie is niet vreemd. Ik heb zelf ook een aantal keer gehad dat ik ging menstrueren als ik flink ziek was en nauwelijks at gedurende een paar weken of tijdens een erg zware fietsvakantie waarbij ik flink afviel. Alsof mijn lijf dacht: nu kan er zeker geen zwangerschap bij, dat voorkomen we door een menstruatie te starten.Dan zou je lijf er beter aan doen om een ovulatie over te slaan .
Mee eens en ik zeg ook niet dat het echt zo werkt, maar dat ik wel een aantal keer ervaren heb dat ik opeens ging menstrueren als ik ziek was of veel te weinig binnen kreeg.
Test is negatief... Dan was het dus toch niks...?

Ben nu opeens ook weer zwaar ongesteld.. Maar zit ook met flinke stress en niet kunnen eten, dus mijn hele lichaam zal wel in de war zijn...
Dan was het geen miskraam inderdaad. Je lijf is gewoon van de leg door de stress en het niet eten.

Sterkte daarmee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven