Gezondheid alle pijlers

Moeder erg ziek

22-06-2012 23:38 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
-

Probeer je niks van die opmerking aan te trekken. Dat zegt ze gewoon in het drama van het moment.
Je moeder voelt zich niet lekker, dat is duidelijk. hoe oud is ze eigenlijk?
De meeste mensen hebben ook een bepaalde angst voor het ziekenhuis
Dat geeft alleen maar aan dat je terecht op je achterste benen bent gaan staan en dat je de huisarts toch gebeld hebt!

Goed gedaan ziekenhuis vinden ouderen mensen altijd een beetje eng maar daar kunnen ze haar wel 24/7 in de gaten houden!
Sterkte energystar en veel beterschap voor je moeder gewenst! Hopelijk komt de dokter gauw en kan hij jullie misschien een beetje geruststellen of in ieder geval helpen!
sterkte met je moeder en ik neem aan dat nu de ha er is... denk dat ze wel opgenomen gaat worden als ze niet meer kan lopen en met veel pijn...

rustig aan!
He wat een nare situatie, hopelijk is de huisarts er nu en kan hij wat voor jullie betekenen.
-
Rustig blijven en de ha gewoon alles vragen wat niet duidelijk is. Ook dat wat jij zou kunnen doen wanneer je vannacht nog verder voor je moeder moet zorgen.

Sterkte!
Sterkte! Ik hoop dat je moeder nu de zorg krijgt die ze nodig heeft. Heel goed dat je bent blijven bellen. Erg hè dat zo'n vrouw bij de huisartsenpost zo stellig voet bij stuk houdt. Genoeg mensen die dan niet meer durven bellen! Jij gelukkig wel!
Je moeder is gewoon erg bang nu, ook wel begrijpelijk als je ineens zo ziek bent.. Hopelijk komt het allemaal goed.

Is ze weleens eerder zo ziek geweest?
-
Ik denk dat je moeder ook het geluk heeft gehad dat haar eigen HA nu dienst heeft. Hij heeft haar vanochtend gezien en schat de situatie nu ernstiger dan vanochtend
quote:energystar schreef op 23 juni 2012 @ 00:57:

Ha is er.Sterkte energystar
Gelukkig!
-
-
Ben blij dat de ha er is. Kan ik rustig gaan slapen nu, wilde toch weten hoe het verder zou gaan. Sterkte Energystar, voor jou én je moeder.
Jeetje wat een verhaal, heb het even allemaal gelezen.

Belachelijk hoe je geholpen bent, ofjaniet geholpen dus.

Hoop dat het snel goedk komt met je moeder! Sterkte
-
Ik ga ook wat geruster slapen nu. Wil je morgen nog even een update komen geven hoe het met je moeder ( en met jou natuurlijk!) gaat?

Goed gehandeld vanavond, Energystar!

Truste voor strakjes!
-
Fijn dat de huisarts is geweest! Weltrusten voor straks.
Dan kun je nu een beetje gerustgesteld de nacht in energy. Ik ga nu slapen, trusten energy
Dat oudere mensen bang zijn voor het ziekenhuis klopt wel. Dat is niet zonder reden. Recentelijk heb ik zelf meegemaakt dat er veel minder aandacht wordt besteed in een ziekenhuis aan een ouder iemand. Gevolg zeer ernstige uitdroging omdat de verpleging niks ophad met ouderen en de internisten met elkaar aan het ruzie maken waren. Uiteindelijk heeft geleid tot de dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven