Gezondheid alle pijlers

Moet ik naar de dokter?

04-07-2017 07:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben 16. Vier dagen geleden heb ik iets teveel gedronken, waardoor ik moest overgeven. Dit doe ik eigenlijk nooit. Weet ik, mijn eigen domme schuld en ik heb er ook spijt van. Alleen nu heb ik er vier dagen later nog steeds last van met name in mijn onderbuik rechts. Gisteren deed het nog pijn. Nu niet meer, maar ik voel het nog wel. Mijn maag borrelt nu ook constant. Moet ik even langs een dokter?
Bij twijfel gewoon bellen uitleggen wat de klachten zijn en dan hoor je vanzelf of ze je willen zien ja of nee
Je mag hier geen medisch advies geven, dus het enige advies kan hier zijn: ga inderdaad naar de huisarts.
Heeft waarschijnlijk niks te maken met drank of overgeven. Maar je blinde darm zit wel rechtsonder dus ik zou voor alle zekerheid ff naar de dokter gaan ja als het pijn blijft doen. Een blinde darmontsteking wil je niet verwaarlozen, dat is gevaarlijk.
.
impala schreef:
04-07-2017 07:41
Heeft waarschijnlijk niks te maken met drank of overgeven. Maar je blinde darm zit wel rechtsonder dus ik zou voor alle zekerheid ff naar de dokter gaan ja als het pijn blijft doen. Een blinde darmontsteking wil je niet verwaarlozen, dat is gevaarlijk.
dit
Als je het niet vertrouwt ga je naar een arts. Dat kan een ander niet voor je zien. Jij voelt iets en je moet nog leren wat onschuldig is en wat niet.

Bij mij is het zo dat de meeste buikpijn afkomstig is van mijn buikspieren. Als ik zittend mijn sokken aantrek dan betekent dat werk voor de buikspieren. En dat voelt aan als een vrij nare buikpijn zodra ik sta.

Tot zover mijn twee centen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En daar heb je je net speciaal voor aangemeld?

Vraag het je moeder.
Hou je telefoon eens boven je buik, zal ik eens even kijken. ......
Froezel schreef:
04-07-2017 08:41
Hou je telefoon eens boven je buik, zal ik eens even kijken. ......
:fortune:
Waren er ook leuke jongens op dat feestje?
Ik zeg: zwanger! :cheer: :hello: :cheer2:
Vivo per lei
Nee maar even serieus, je kunt de huisartsenpraktijk even bellen, dan leg je je verhaal uit aan de persoon aan de telefoon en die zal dan de ernst van je situatie bepalen en waarschijnlijk mag je dan wel even langskomen.
Vivo per lei
bij twijfel de huisarts bellen

maar overgeven is een van de beste buikspieroefeningen die je kan doen. en flink overgeven kan spierpijn in een buikspier geven.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven