Gezondheid alle pijlers

Morgen naar de huisarts...

16-12-2009 21:47 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen moet ik naar de huisarts... Na jaren lang mijn kop in het zand gestoken heb ik eindelijk een afspraak bij de huisarts gemaakt om me te laten testen op soa's en hiv...

Nu ben ik niet altijd even netjes geweest en heb het ook niet altijd veilig gedaan... Ja hartstikke stom natuurlijk...

De reden om toch te gaan is omdat mijn vriend sinds vorige week een branderig gevoel heeft tijdens het plassen en er komt vocht uit zijn eikel...

Mijn vriend heeft zich afgelopen week laten testen en ik mag morgen... Maar ik zie er zo enorm tegen op en ben bang dat ik al jaren met misschien wel een soa of hiv rondloop..

Sterker nog loop zo op mezelf in te praten dat ik hiv heb en maak mezelf helemaal gek met die gedachten..

Ik weet ook wel dat de kans dat je het heb heel erg klein is..

Bah ik zie er enorm tegen op... Maar mijn struisvogel beleid schiet ook niet echt op...
Succes morgen
tnx... zie er zo tegen op
Pff.. nou ik kan hier een heel verhaal op gaan hangen over onvruchtbaarheid en allerlei andere dingen die je onder de leden hebt. Maar, je zegt zelf al te weten dat het niet zo slim is geweest.

Van je vriend overigens ook niet om onveilig seks met jou te hebben terwijl jij je niet hebt laten testen.

Vraag me eigenlijk af wat je met het topic wilt.

Maar succes
uh ik bedoel natuurlijk die je onder de leden 'kan hebben'.
quote:parapluutje schreef op 16 december 2009 @ 21:50:

Vraag me eigenlijk af wat je met het topic wilt.

ff dr verhaal kwijt willen misschien?
Hartstikke goed dat je toch de stap hebt genomen om te gaan!

Heel veel succes morgen!
ik heb helemaal geen 'ruig verleden' alleen 3 lange relaties gehad met mannen die ook weinig uitgehaald hadden...maar toch ga je piekeren of je niet toevallig.....snap dat gevoel wel hoor!

tijdens begin van mijn zwangerschap is er een aantal keer bloed afgenomen...heb vandaag maar ff gevraagd waar allemaal op is getest...was toch wel super opgelucht toen ik negatief bij HIV zag staan...(en andere ziektes)

nou toi toi toi voor morgen. Hoe snel krijg je de uitslag?
Wat goed van je dat je iets onderneemt!

Heel veel succes morgen!
Jullie hebben je dus niet laten testen voordat jullie het condoom voor iets anders inruilde?
Wat is een ''ruig'' verleden?... Je hoeft maar een verkeerde te treffen en je hebt wat opgelopen...

Mijn vriend heeft zich dinsdag laten testen en krijgt vrijdag de uitslag...

Zeker omdat hij die klachten heeft ben ik heel bang dat ik wat opgelopen heb... Maar die klachten zegt natuurlijk helemaal niks en dat kan van alles zijn...

Wat ik met dit topic wil.... FF mijn verhaal kwijt heb het ook aan niemand in mijn omgeving verteld omdat ik me er best voor schaam... Eigenlijk best stom...

Mensen verwachten ook niet van mij dat ik een voor mijn ''wild'' sex leven gehad heb..
quote:Chardonnay schreef op 16 december 2009 @ 21:57:

Jullie hebben je dus niet laten testen voordat jullie het condoom voor iets anders inruilde?

Lijkt me vrij duidelijk van niet he...

en ja ik kan mezelf nu ook wel voor mijn hoofd slaan...

Mijn lesje heb ik nu wel geleerd (ik hoop alleen maar dat het niet en heel hard lesje gaat worden)
Zijn jullie pas samen?
yes 6 weken...
Succes morgen.

Heel goed dat je je laat testen, beter laat dan nooit toch? En natuurlijk zit je in de stress erom, maar gelukkig is de kans op hiv toch nog altijd vrij laag in standaard heterorelaties. Andere soa's komen wel vaak voor, maar zijn meestal vrij makkelijk te behandelen.

Weet wel dat sommige huisartsen, zeer in grote steden, je liever doorverwijzen naar de soa poli's van de ggd.

Geef in ieder geval aan dat je zo uitgebreid mogelijk getest wil worden.

Nogmaals succes!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Dank je wel...

Ik was op mijn werk tijdens het maken van de afspraak... Kon bij de assistente dus niet aangeven waarom het ging...

Ik geef het morgen bij de huisarts aan en hoop dat het dan klaar is...

maar dank jullie wel voor alle reactie's
Nou als je er al zit zal de huisarts vast niet zeggen 'oh maar dan moet je naar de ggd, daar heb ik geen zin in tijd voor'. De uitslag laat waarschijnlijk wel even op zich wachten want geloof dat ze kweekjes moeten maken enzo.
quote:singalala schreef op 16 december 2009 @ 22:06:

Geef in ieder geval aan dat je zo uitgebreid mogelijk getest wil worden.En dus ook dat je een plas in wilt leveren voor testen op chlamydia! Ongelofelijk maar waar, niet iedere huisarts denkt hieraan!!
En dus ook dat je een plas in wilt leveren voor testen op chlamydia! Ongelofelijk maar waar, niet iedere huisarts denkt hieraan!![/quote]

Kun je clamydia alleen maar testen op urine?
En dus ook dat je een plas in wilt leveren voor testen op chlamydia! Ongelofelijk maar waar, niet iedere huisarts denkt hieraan!![/quote]

Kun je clamydia alleen maar testen op urine?
Succes morgen! Heb mij ook gewoon door de huisarts kunnen laten testen... niks ggd!
Nee,dat kan ook met een uitstrijkje. Zo doen ze het iig bij de GGD.

Sterkte morgen!
Ja, voor chlamydia moet je urine inleveren of een uitstrijkje laten maken (je hebt gelijk Pieternell). Maar met bloed alleen ben je er dus niet. Heb je een test gedaan Triesss waarbij je dacht dat je overal op getest bent?

Edit: Had even niet in de gaten dat Triesss TO is
Wat goed dat je nu gaat! En over het onderzoek zelf hoef je je trouwens niet druk te maken. Ik kon gewoon thuis in een potje plassen en opsturen en bloed laten afnemen bij een laboratorium.

Grote kans dat het bij jou ook zo gaat. Succes!
Nee hoor, heb vaker SOA test gedaan inc Chlamydia met een 'doe het zelf pakket' s'ochtends voor het plassen 2 lange wattenstaafjes inbrengen en in plastic hoes bij lab inleveren, daar wordt dan ook je bloed geprikt voor Hiv en volgensmij nog iets.

TO, jij hebt geen klachten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven