Gezondheid alle pijlers

Morgen tandarts

10-05-2017 15:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik ben al zo bang..

Ik heb 3 gaatjes (ik schrok er zelf van), waarvan 1 tussen mijn kiezen. Die wordt dus verdoofd, alleen... is dat met een keelontsteking verstandig? Mag het dan wel?

Ik ben bang dat ik mijn mond niet open kan houden en ik moet kotsen/kokhalzen.
Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.
Misschien moet je ze even bellen om dat te vragen... lijkt me niet verstandig om dit nu te doen
Internagelaktisch
Overleg even met de praktijk? Gaatjes vullen valt mijns inziens wel mee, en ik ben ook best bang voor de tandarts.
Lijkt me niet verstandig. Inderdaad even overleggen. Heb je er ook koorts bij?
Komt goed!

De verdoving zetten ze aan de kant van de wangzijde als het goed is! Dus niet in de buurt van je keel. Geef van te voren aan dat je het spannend/eng vindt, dan houdt de tandarts daar rekening mee. Probeer goed door je neus te ademen tijdens de verdoving/behandeling!

Zet hem op :)!
Ik zou het even verzetten tot je keelontsteking over is.
quote:dk1992 schreef op 10 mei 2017 @ 15:27:

Lijkt me niet verstandig. Inderdaad even overleggen. Heb je er ook koorts bij?Ik heb inderdaad wel wat verhoging. Morgen maar even de tandarts bellen of het wel mag voor alle zekerheid. Afzeggen kan dan altijd nog!
Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.
quote:antoinette95 schreef op 10 mei 2017 @ 16:06:

[...]

Ik heb inderdaad wel wat verhoging. Morgen maar even de tandarts bellen of het wel mag voor alle zekerheid. Afzeggen kan dan altijd nog!Zou voor de zekerheid áls dat kan nu bellen, vaak zijn er kosten aan verbonden als je op dezelfde dag de afspraak annuleert. En dan weet je voor jezelf ook meteen waar je aan toe bent, geen onnodige zenuwen. Heel veel beterschap :)!
Ik zou het een weekje verzetten.

Je bent al bang, en als je dan ook nog niet op je best bent is er geen houden meer aan.

Dat ene weekje maakt ook niet meer uit.
Ik was vroeger ook altijd heel bang,ik ben zelfs een keer uit de stoel naar huis gerend! Toen heeft m'n moeder gepraat met de tandarts en hebben ze afgesproken dat de tandarts precies verteld wat hij gaat doen dus: nu ga ik het opvullen en dat doet 4 pijn op een schaal van 1 tot 10, dan weet je dus wat je kan verwachten en is het een stuk minder eng. Ik zou dus aan je tandarts vragen of hij stap voor stap wilt vertellen wat hij doet, zo kom je ook niet voor verassingen te staan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven