Gezondheid alle pijlers

muggenbeten..

03-07-2012 23:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie heeft de goude tip tegen muggenbeten? Mijn benen en voeten zijn helemaal lek geprikt...

Heb bijna alle "anti mug" rollers en sticks al geprobeerd, niets helpt...
hooikoortspillen!
Ammoniak erop deppen.
citroenellaplant naar je bed,blauwe lampje bij Xenos/bouwmarkt halen in stopcontact doen.en de beten met azijn deppen
Ik haaaaaat muggen, ik ben ook altijd de lul. Als ik me met zo'n roller 'insmeer' steken ze me altijd precies op de plekken waar die roller niet is geweest.

Bij mij werkt een citronella apparaatje voor in het stopcontact het beste. Nu ik in een appartement woon ver van het water vandaan heb ik er gelukkig sowieso niet meer zoveel last van.

Even afkloppen.
Azijn! Zowel anti-mug, als wanneer het al te laat is. Huishoudazijn neemt de prik en jeuk weg.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 04 juli 2012 @ 00:00:

hooikoortspillen!Die helpen bij mij en niet tegen de hooikoorts en heb nog altijd last van muggenbeten.
Mijn man.

Kennelijk heeft hij lekkerder bloed dan ik, als hij naast me zit of ligt word ik nooit gestoken.

Hij is niet te leen overigens.
Bah, ik word er ook helemaal gek van die klotebeesten! Heb op mijn arm een dikke vieze plek zitten, want ik krab het altijd open in mijn slaap.
Zorgen dat je rond je huis en tuin nergens bakjes of andere reservoirs met stilstaand water hebt. Daar leggen ze hun eitjes in.
quote:helene31 schreef op 04 juli 2012 @ 00:22:

Mijn man.

Kennelijk heeft hij lekkerder bloed dan ik, als hij naast me zit of ligt word ik nooit gestoken.

Hij is niet te leen overigens.

te koop dan?

OT: ik heb een electrische vliegenmepper. Helaas vannacht heeft hij de brui gegeven nadat ik nogal vreemd sloeg om de knuffelhond van mijn man niet te raken. Vandaag gelijk een nieuwe gekocht. Klote beesten zijn het.
Iebs, alles is te koop voor het juiste bod natuurlijk.

Je moet ook niet meppen met die elektrische dingen, daar zijn ze niet op gebouwd.
Ammoniak dus
Anti-allergiecreme. Helaas alleen op recept, is hormonale zalf. Als je toevallig eczeemzalf hebt: dat werkt ook.
Om ze weg te jagen: een potje met muggenspul dat 95% Deet bevat! Dat is het enige wat echt werkt, en ik ben een expert...
quote:helene31 schreef op 04 juli 2012 @ 00:30:

Iebs, alles is te koop voor het juiste bod natuurlijk.

Je moet ook niet meppen met die elektrische dingen, daar zijn ze niet op gebouwd. Nou ik mep er al bijna een jaar op los dus was eigenlijk al verbaasd dat die het zo lang volgehouden heeft. Was trouwens niet mijn schuld maar die van Patrick zijn knuffelhond die er slapend en wel ineens voor ging liggen.
Tea tree olie.

Kan je bij de tuinen kopen in een spuitbusje.

Werkt tegen allerlei jeuk,ontstekinkjes trouwens.

En is ontsmettend.
Een deel bakpoeder mengen met drie delen water en dit mengsel op de beet smeren.

Dit werkt wel.
...of gewoon een ventilator op je bed richten. Muggen houden niet van briesjes

Als je eenmaal gestoken bent, zijn er bij (=allergisch) maar twee dingen die écht helpen tegen de jeuk: dampo smeren of eau de cologne.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Misschien moet je voor je open raam een muskietennet/ hor aanbrengen.

Komen ze om te beginnen al niet binnen.

Kruisje erin zetten met je vingernagel.
Ik werd ook altijd opgevreten terwijl mijn man geen prikje had.

Een paar jaar geleden heb ik een apparaat gekocht voor in het stopcontact en sindsdien heb ik geen last meer.

Het is overigens niet een waar een geurtje vanaf komt.
Deet is effectief, maar ook kankerverwekkend.

Vitamine B slikken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

S7rin, 1 uur geleden...of gewoon een ventilator op je bed richten. Muggen houden niet van briesjes :) Als je eenmaal gestoken bent, zijn er bij (=allergisch) maar twee dingen die écht helpen tegen de jeuk: dampo smeren of eau de cologne.

Ik snap 'm niet. Wat heeft die bij ermee te maken?
Nestosyl. Helpt erg goed tegen de jeuk, gewoon bij de drogist te koop (oranje tube)
Ik ben ook altijd de sigaar en ik krijg bulten zo groot waar een kameel jaloers op is. Ik heb nu van de huisarts Aerius gekregen tegen de jeuk. En die helpen bij mij heel erg goed. Ik word nog steeds geprikt maar de jeuk is nagenoeg helemaal weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven