Gezondheid alle pijlers

muggenbeten..

03-07-2012 23:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie heeft de goude tip tegen muggenbeten? Mijn benen en voeten zijn helemaal lek geprikt...

Heb bijna alle "anti mug" rollers en sticks al geprobeerd, niets helpt...
Kruisjes zetten verdoofd alleen de jeuk omdat je jezelf pijn doet. Muggen zijn k*t!

Mijn tip, zwanger worden... Ze moeten me niet hebben nu, terwijl ik anders lekgeprikt word. Ik krijg een heeeeel groot gezin denk ik ;)
Ammoniak (heb ik al voorbij zien komen bij _lupine_) en anders zo snel mogelijk na het steken zo'n vacuümpomp erop. (Ik heb er vorig jaar een bij perry sport gekocht voor 5 euro of zo.)
Tandpasta opsmeren. Even laten opdrogen. Het helpt echt.
Ik bedoelde "bij mij"

Ik reageer extreem heftig als ik gestoken ben door een mug. Vroeger had ik hier medicijnen voor, maar omdat die de rijvaardigheid beïnvloeden is dat geen optie meer. Heb heel lang gezocht naar iets wat voldoende de jeuk weg nam. En alleen eau de cologne en dampo werken bij mij.

quote:Lizzl schreef op 04 juli 2012 @ 08:35:

S7rin, 1 uur geleden...of gewoon een ventilator op je bed richten. Muggen houden niet van briesjes :) Als je eenmaal gestoken bent, zijn er bij (=allergisch) maar twee dingen die écht helpen tegen de jeuk: dampo smeren of eau de cologne.

Ik snap 'm niet. Wat heeft die bij ermee te maken?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven