Gezondheid alle pijlers

Multivitamine laxerend?

08-07-2017 18:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal dagen gebruik ik een natuurlijke multivitamine. Daarnaast gebruik ik ook extra magnesium. Geen magnesiumoxide, want ik weet dat dat laxerend is.

Normaal ben ik niet zo'n frequente toiletbezoeker. Ik ga misschien 1x in de 3 of 4 dagen. Echter, sinds ik de extra vitamines neem, ga ik soms 3x per dag. Geen diarree ofzo, gewoon mooie stevig. Ik voel me er goed bij, minder opgeblazen, maar ik vraag me wel af hoe dit komt.

Komt het door de vitamines in het algemeen? Verbeteren de vitamines de stoelgang? Of zit er iets laxerends in? Hierbij de ingrediënten van de magnesium tabletten (op de verpakking staat nog dat het zacht voor de darmen is): 100 mg magnesium (magnesiumglycinaat chelaat ALBION®, 25% ADH), cellulose, natriumcroscarmellose, stearinezuur, magnesiumstearaat (plantaardige bron), hypromellose.

De multivitamines zijn van Vitals, de Elke Dag tabletten.
Misschien door de cellulose. Dat zijn vezels.
Druk jij maar zo weinig?? Is dat wel gezond?
Haha ja ik drukte maar zo weinig. Geen idee of dat gezond is, had er nooit echt last van (pijn ofzo)
Oh :hihi:
Zelf druk elke dag rond dezelfde tijd dus verder geen on topic tips maar iig sterkte verder.
Loca_Loca schreef:
08-07-2017 18:59
Druk jij maar zo weinig?? Is dat wel gezond?
Ik ook hoor. En nooit klachten ofzo.
1x in d 3 of 4 dagen? Had je dan geen last van verstopping of iets dergelijks?
Als je lichaam te veel binnen krijgt qua magnesium moet je vaker een grote boodschap doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven