multivitamine ?
maandag 5 februari 2018 om 14:52
maandag 5 februari 2018 om 15:02
Sinds mijn maagverkleining moet ik een multivitamine slikken en dat mag gewoon een goedkope zijn.
Ik heb bruistabletten van het Kruidvat.
Maar idd hebben de meeste mensen het niet nodig.
Ik zou dat trouwens eerder met een diëtiste bespreken denk ik.
Ik heb bruistabletten van het Kruidvat.
Maar idd hebben de meeste mensen het niet nodig.
Ik zou dat trouwens eerder met een diëtiste bespreken denk ik.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 6 februari 2018 om 07:01
Let er ook op dat je niet de dagelijkse hoeveelheid overschrijd. Er is een tijdje terug een hele uitzending bij Radar geweest hierover waarin vele pillen > 1000x de toegestane hoeveelheid bevat.
Ik zou inderdaad aan je huisarts vragen of je gerichte vitamines in kan/moet nemen. En ik zou voor natuurlijke grondstoffen gaan ren geen synthetische. Zijn vaak wel wat duurder maar persoonlijk effectiever
Ik zou inderdaad aan je huisarts vragen of je gerichte vitamines in kan/moet nemen. En ik zou voor natuurlijke grondstoffen gaan ren geen synthetische. Zijn vaak wel wat duurder maar persoonlijk effectiever
dinsdag 6 februari 2018 om 08:36
Je lichaam weet echt niet of een stof 'natuurlijk' of 'synthetisch' is, dus onzin om dan maar duurdere middelen te nemen terwijl de goedkope net zo goed zijn.Steffanie1802 schreef: ↑06-02-2018 07:01Let er ook op dat je niet de dagelijkse hoeveelheid overschrijd. Er is een tijdje terug een hele uitzending bij Radar geweest hierover waarin vele pillen > 1000x de toegestane hoeveelheid bevat.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.