Naar de osteopaat
woensdag 11 december 2013 om 12:45
Ik ga deze week voor de 2e keer naar de osteopaat ivm aanhoudende spanningshoofdpijn. Ik sta er nog een beetje sceptisch in en vraag me af of het echt gaat helpen.
Heb jij goede ervaringen met osteopathie? Van welke klachten heeft de osteopaat jou af geholpen? Merkte je snel verschil?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Heb jij goede ervaringen met osteopathie? Van welke klachten heeft de osteopaat jou af geholpen? Merkte je snel verschil?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
dinsdag 8 mei 2018 om 12:14
Klopt. Gedachtes creeeren materie.
En die kracht van gedachtes geldt dus net zo goed bij alle medicijnen van de huidige westerse wetenschap als bij alle vormen van therapie of medicijnen wat jij kwakzalverij noemt. Zoals gedegen is aangetoond dmb het placebo effect.
woensdag 9 mei 2018 om 17:17
En daar meld jij je speciaal voor aan en plaats je een reactie op een 5 jaar oud topic?...Annie7500 schreef: ↑08-05-2018 12:14Klopt. Gedachtes creeeren materie.
En die kracht van gedachtes geldt dus net zo goed bij alle medicijnen van de huidige westerse wetenschap als bij alle vormen van therapie of medicijnen wat jij kwakzalverij noemt. Zoals gedegen is aangetoond dmb het placebo effect.![]()
Occam's razor
donderdag 10 mei 2018 om 10:40
oud topic????Annie7500 schreef: ↑08-05-2018 12:14Klopt. Gedachtes creeeren materie.
En die kracht van gedachtes geldt dus net zo goed bij alle medicijnen van de huidige westerse wetenschap als bij alle vormen van therapie of medicijnen wat jij kwakzalverij noemt. Zoals gedegen is aangetoond dmb het placebo effect.![]()