Gezondheid alle pijlers

Natte onderbroek na sporten? Zweet? Urine

19-05-2020 21:50 109 berichten
Hallo iedereen,

Ben een vrouw van 25 jaar en ga geregeld lopen. Telkens na het lopen merk ik dat mijn ondergoed nat is (bilspleet tot echt vagina). Ik voel zelf helemaal niks tijdens het lopen. Is het gewoon zweet of kan het ook urine zijn? Zou ik dit dan niet gewoon voelen? Ik heb werkelijk geen idee.

Ik heb zelf geen kinderen en heb ook niet echt het gevoel een zwakke bekkenbodemspier te hebben...maar ik zit er toch een beetje mee.

Iemand met gelijkaardige ervaringen?
Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-05-2020 22:44
Hoefde ik niks voor te doen. Als volwassene in je broek plassen, tja...

Het is een (oude) vrouwen kwaaltje. Heb je dat nog niet geleerd na al die jaren op een 'vrouwenforum' ?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
ZonnedauwRegenboog schreef:
19-05-2020 22:04
Mijn onderbroek kan je uitwringen na een lesje spinning of rondje hardlopen.
Dit.
Heel normaal tijdens een actieve inspanning.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-05-2020 22:47
Gaan mensen serieus hun neus in een natte vieze onderbroek douwen?

Come on, gewoon in de was doen die viezigheid en lekker onder de douche. En niet meer aan je vieze zweetonderbroek ruiken hoor, viezerd.
Hij hoeft er niet ingedouwd te worden. Bij het uittrekken kan je het wel ruiken of het pies is.

Beetje overdreven dat 'viezerd'.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 15:56
[...]
Blablabla
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2020 10:18
Reden: Quote verwijderd
35.61% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 15:56
[...]
Oh ja? Hoe vaak oefen jij dan? Werkt het?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2020 10:18
Reden: Quote verwijderd
28.66% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
20-05-2020 17:29
Het is een (oude) vrouwen kwaaltje. Heb je dat nog niet geleerd na al die jaren op een 'vrouwenforum' ?
Ken het voornamelijk uit de reclame. Van die vrouwen van midden 30 die dan allerlei inlegzooi in hun broek moeten dragen omdat ze anders zitten te plassen op de barkruk als ze moeten lachen tijdens het uitgaan. Vreselijk onsmakelijk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 17:34
Ken het voornamelijk uit de reclame. Van die vrouwen van midden 30 die dan allerlei inlegzooi in hun broek moeten dragen omdat ze anders zitten te plassen op de barkruk als ze moeten lachen tijdens het uitgaan. Vreselijk onsmakelijk.

Lees je eerst even in dan.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 17:34
Ken het voornamelijk uit de reclame. Van die vrouwen van midden 30 die dan allerlei inlegzooi in hun broek moeten dragen omdat ze anders zitten te plassen op de barkruk als ze moeten lachen tijdens het uitgaan. Vreselijk onsmakelijk.
Het hele leven is behoorlijk onsmakelijk, als je erover nadenkt.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Afsluitmechanisme van de blaas, sluitspier of bekkenbodem werkt niet goed
De belangrijkste oorzaak van incontinentie bij vrouwen heeft te maken met het afsluitmechanisme van de blaas, sluitspier of bekkenbodem. Normaal gesproken zorgen de spieren in die gebieden voor tegendruk op het moment dat u aandrang krijgt om te plassen. Maar als ze verslapt zijn of niet goed functioneren, kunnen ze die tegendruk niet geven. Daardoor heeft u geen controle over het legen van uw blaas.

Problemen met dit afsluitmechanisme kunnen ontstaan door:

ouder worden en hormonale veranderingen
gynaecologische operaties
een bevalling
overgewicht
een gebrek aan beweging
(aangeboren) afwijkingen aan de blaas, sluitspier of bekkenbodemspieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 17:34
Ken het voornamelijk uit de reclame. Van die vrouwen van midden 30 die dan allerlei inlegzooi in hun broek moeten dragen omdat ze anders zitten te plassen op de barkruk als ze moeten lachen tijdens het uitgaan. Vreselijk onsmakelijk.
Zo’n vaginale bevalling is ook vreselijk onsmakelijk. Een baarmoederverzakking is ook vreselijk onsmakelijk. Blaasverzakking ook. Net zoals menstrueren, ook vreselijk onsmakelijk.

Als het geld zou kosten om je als man af te rukken, dan zagen we daar ook reclames van met als slogan: ‘regelmatig klaarkomen verlaagt de kans op prostaatkanker met 20%’. Ook vreselijk onsmakelijk.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Lopen is voor mij ook wandelen en hardlopen is dus harder lopen dan gewoon lopen. Ik ben ook Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
20-05-2020 17:57
Zo’n vaginale bevalling is ook vreselijk onsmakelijk. Een baarmoederverzakking is ook vreselijk onsmakelijk. Blaasverzakking ook. Net zoals menstrueren, ook vreselijk onsmakelijk.

Als het geld zou kosten om je als man af te rukken, dan zagen we daar ook reclames van met als slogan: ‘regelmatig klaarkomen verlaagt de kans op prostaatkanker met 20%’. Ook vreselijk onsmakelijk.
Ik hoef dat soort dingen ook niet op TV te zien, eigenlijk. Prima hoor, als er middelen bestaan om het probleem op te vangen (letterlijk in dit geval), maar ik hoef echt geen reclames op TV te zien van in hun broek plassende dames, net zo min als ik reclames zou willen zien van heren die zichzelf bevredigen. Of van schimmelnagels, eeltplakken op voeten, vaginale schimmels, en weet ik wat voor onsmakelijke dingen nog meer. Ga lekker te rade bij je apotheek of drogist, maar ik hoef dat niet langs te zien flitsen op TV als ik net mijn kop koffie met roomboterkoek voor mijn neus heb staan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
20-05-2020 17:34
Ken het voornamelijk uit de reclame. Van die vrouwen van midden 30 die dan allerlei inlegzooi in hun broek moeten dragen omdat ze anders zitten te plassen op de barkruk als ze moeten lachen tijdens het uitgaan. Vreselijk onsmakelijk.
Ons eigen lijf aan ons gaan zitten mansplainen. Dát vind ik pas onsmakelijk.
Ik ga je staffen ook, met je roomboterkoek. Iemand zit hier met een gevoelig probleem en jij gaat er op rellen. Echt waanzinnig ongepast.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
20-05-2020 18:06
Ik ga je staffen ook, met je roomboterkoek. Iemand zit hier met een gevoelig probleem en jij gaat er op rellen. Echt waanzinnig ongepast.
Is het leven geen hel? Dit topic ging erover dat iemand zich afvroeg of de sportbroek nat was van zweet of urine, ik maak een opmerking over bepaalde onsmakelijke reclames (overigens gewoon in de loop van de discussie) en nu is het allemaal vreselijk ongepast?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:04
, maar ik hoef dat niet langs te zien flitsen op TV als ik net mijn kop koffie met roomboterkoek voor mijn neus heb staan.
Gatver. Waarom beschrijf je nu het dichtslibben van jouw ouwe mannen aderen ? En ouwe mannen neuzen zijn ook onsmakelijk


Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-05-2020 22:40
het kan ook urine zijn, als je veel drinkt is je urine nagenoeg geurloos. google maar eens op inspanningsincontinentie
Dat heb ik dus. Wel na twee kinderen. Als ik ging kickboksen moest ik echt wat in mijn slip doen want dat ging niet goed. De eerste keer wist ik niet wat me overkwam. Het blijkt dat ( volgens de ha) dat mijn benen de boel bij elkaar houden, zodra de spanning daar af gaat begint het te stromen bij mij.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
20-05-2020 18:11
Gatver. Waarom beschrijf je nu het dichtslibben van jouw ouwe mannen aderen ? En ouwe mannen neuzen zijn ook onsmakelijk


Afbeelding
Die kunnen ook onsmakelijk zijn. En oren met haar erin. Of vrouwen met een snor. Of vrouwen die open schoenen dragen met van die dikke plakken eelt aan hun hielen en tenen. Allemaal onsmakelijk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:14
Die kunnen ook onsmakelijk zijn. En oren met haar erin. Of vrouwen met een snor. Of vrouwen die open schoenen dragen met van die dikke plakken eelt aan hun hielen en tenen. Allemaal onsmakelijk.
Rughaar bij mannen. Ook zo ranzig.
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding


Wil je ook niet zien als je aan je rietje in je kokosnoot zuigt, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
20-05-2020 18:19
Afbeelding


Wil je ook niet zien als je aan je rietje in je kokosnoot zuigt, hoor.
Meestal horen daar dan vrouwen van soortgelijk model bij, die dan in de avond bij het uitgaan iets aantrekken dat 2 maten te klein is, zodat elk rolletje en kwabbetje haarfijn afgetekend staat en persen ze hun mega-achterwerk in een té strakke (kuit)broek zodat je echt het gevoel hebt dat je alleen met een panorama-camera een foto van ze kunt maken, waar je dan onder kunt zetten: van links naar rechts: Janneke.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Charmant altijd dat commentaar over een ander.
pejeka schreef:
20-05-2020 18:24
Meestal horen daar dan vrouwen van soortgelijk model bij, die dan in de avond bij het uitgaan iets aantrekken dat 2 maten te klein is, zodat elk rolletje en kwabbetje haarfijn afgetekend staat en persen ze hun mega-achterwerk in een té strakke (kuit)broek zodat je echt het gevoel hebt dat je alleen met een panorama-camera een foto van ze kunt maken, waar je dan onder kunt zetten: van links naar rechts: Janneke.
En nog meer afzeiken van mensen, gebaseerd op uiterlijk. Alleen maar rellen om het rellen in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
20-05-2020 18:26
En nog meer afzeiken van mensen, gebaseerd op uiterlijk. Alleen maar rellen om het rellen in dit topic.
Misschien kan je ook even kijken naar de postjes waar ik op reageerde?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven