Gewoon onstoken. Heb je geen flesje zoutoplosing meegekregen? Daar moet je het even mee spoelen. Ik deed wat in een dopje en die hield ik dan tegen mijn navel aan. Na een paar dagen was het weg.
Goed wassen met unicura zeep of zeezout oplossen in kokend water, af laten koelen en daarmee spoelen. Anders idd ff retour naar de shop waar piercing gezet is..
Ontstoken idd, gewoon een beetje ontsmetten als het met een week nog niet minder is of echt pijn gaat doen kan je altijd nog bij een piercingsshop op bezoek gaan.
Anoniem_65740
woensdag 23 mei 2012 om 21:37
Pus stinkt (volgens mij) niet altijd, alleen als je het langer laat zitten gaat het stinken.
Goed wassen met unicura zeep of zeezout oplossen in kokend water, af laten koelen en daarmee spoelen. Anders idd ff retour naar de shop waar piercing gezet is..
Ik heb m'n piercing de eerste 3 weken 2 maal per dag gespoeld met unicura en de laatste 3/4 weken (ik heb hem alweer bijna 7 weken bedenk ik me nu!) 1 maal per dag met unicura.
Dat is niet lang hoor. Een navelpiercing heeft maanden nodig om te genezen.
Pus was het denk ik niet want het stonk niet. Pus heeft toch vaak een sterke geur? Of is dit totale onzin? Totale onzin