Neurofeedback ervaring iemand????
maandag 21 september 2015 om 16:31
Ja gehad! Het hielp wel iets. Je krijgt elektroden op je hoofd geplakt en moet dan een filmpje kijken of een spelletje spelen.
Geen bijwerkingen. En nu jaren later kan ik nog een aanval voorkomen Door op een bepaalde manier een filmpje te kijken.
Als je nog vragen hebt hoor ik het.
Geen bijwerkingen. En nu jaren later kan ik nog een aanval voorkomen Door op een bepaalde manier een filmpje te kijken.
Als je nog vragen hebt hoor ik het.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
maandag 21 september 2015 om 17:49
Ik moest eerst naar Den Haag, later kwam het ook naar Breda (waar ik woon). Het is al lang geleden, dus ze zullen het nu inmiddels op meer locaties doen. Ik ging 1 x per twee weken.
Ik had altijd hoofdpijn en echte aanvallen 1 x per week.
Nu heb ik nog steeds vaak hoofdpijn, maar niet meer elke dag en een migraine aanval 1x per maand ongeveer.
Of dat puur Door de neurofb komt? Nee. Ik heb ook beter naar mijn lichaam leren luisteren, maar het heeft er zeker aan biigedragen.
Ik had altijd hoofdpijn en echte aanvallen 1 x per week.
Nu heb ik nog steeds vaak hoofdpijn, maar niet meer elke dag en een migraine aanval 1x per maand ongeveer.
Of dat puur Door de neurofb komt? Nee. Ik heb ook beter naar mijn lichaam leren luisteren, maar het heeft er zeker aan biigedragen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
maandag 21 september 2015 om 20:10