Gezondheid alle pijlers

Neurofeedback ervaring iemand????

21-09-2015 16:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ervaring heeft met Neurofeedback behandeling voor migraine? Heeft het geholpen? Hoe vaak moest je heen? Had je bijwerkingen?
Ja gehad! Het hielp wel iets. Je krijgt elektroden op je hoofd geplakt en moet dan een filmpje kijken of een spelletje spelen.

Geen bijwerkingen. En nu jaren later kan ik nog een aanval voorkomen Door op een bepaalde manier een filmpje te kijken.

Als je nog vragen hebt hoor ik het.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
O ben erg benieuwd, nooit van gehoord. Lees graag mee met de reacties die je krijgt.
Hoeveel behandelingen heb je gehad? Waar ben je heen geweest? En hoeveel aanvallen had je per maand en hoeveel heb je er nog na behandeling?
Ik lees even mee. Ik overweeg het voor mijn ADHD.
Ik moest eerst naar Den Haag, later kwam het ook naar Breda (waar ik woon). Het is al lang geleden, dus ze zullen het nu inmiddels op meer locaties doen. Ik ging 1 x per twee weken.

Ik had altijd hoofdpijn en echte aanvallen 1 x per week.

Nu heb ik nog steeds vaak hoofdpijn, maar niet meer elke dag en een migraine aanval 1x per maand ongeveer.

Of dat puur Door de neurofb komt? Nee. Ik heb ook beter naar mijn lichaam leren luisteren, maar het heeft er zeker aan biigedragen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik lees ook even mee.
Ik heb morgen mijn eerste behandeling ivm migraine en spanningshoofdpijn/clusterhoofdpijn. Mijn neuro bied mij steeds zwaardere meds aan maar ik zoek liever iets waardoor ik ook nog normaal kan leven en me niet zo versuft voel. Als iemand nog ervaringsverhalen of andere tips heeft hoor ik het graag
Ik hoop dat het gaat werken voor je tennis. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven