Gezondheid alle pijlers

Neus correctie Turkije

21-01-2020 14:18 130 berichten
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een goede arts in Turkije. Online heb ik al rondgekeken, maar het zijn veelal oude topics en oude prijzen. Ik ben benieuwd of er dames zijn, welke zich hebben laten opereren en of iemand kennen die zich hebben laten helpen. Ging dit via een Nederlandse organisatie/contactpersoon of rechtstreeks via een Turkse arts. In Nederland ben ik jaren geleden geholpen en deze arts heeft mijn neus echt verpest. Ik ben dus voorzichtig en wil dus goed rondkijken, voordat ik actie onderneem. Ik heb daarbij de indruk dat Turkse artsen beter zijn als Nederlandse artsen. Daarbij scheelt de prijs ook enorm.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 14:25
Reden: .
0.16% gewijzigd
Babbel88 schreef:
01-02-2020 14:57
Hoi TO,

Ken je deze arts al ?

https://www.velthuiskliniek.nl/over-vel ... ubenitsky/

Schijnt erg goed te zijn. Ook met neuzen die al eens eerder geopreeerd zijn en dus lastiger te herstellen zijn. Zomaar een tip.:)
Leuke arts in dat filmpje.
Komt erg goed (vakkundig) over.
Zeg ik als leek!
Alle reacties Link kopieren
vivagirl2013 schreef:
24-01-2020 05:12
Tickel, ik heb hier in Nederland gezocht en ook het BiG bekeken. Ondanks dit heeft mijn arts slecht werk afgegeven. Niet omdat het niet naar mijn zin is. Het is gewoon super slecht gedaan. Het BIG zegt nog niet alles, is mijn ervaring. En dit kwam ik ook bij anderen tegen. Vandaar dit ik mij hier niet op pin.

Zoals ik al zei blijf ik zoeken tot ik een goede arts tegenkom. Ik heb geen haast.

Wat is jouw definitie van een goede arts? Is dat iemand die jou kan garanderen dat je de neus krijgt die jij wilt? Of is dat iemand die zegt. de medische wetenschap kan veel maar wat jij wilt kan niet. Ik begin er niet aan of ik stel iets anders voor.

Een goede arts kent zijn of haar limieten, en wil goede voorlichting geven.

Natuurlijk kan je net zo lang door zoeken tot dat je iemand vindt die zegt "goh meid, wat jij wil, eitje. Dat doe ik dagelijks, en het gaat altijd goed. Kijk maar eens naar mijn resultaten". Ik vraag me dan altijd alleen af waarom niemand anders dit kan, en waarom deze persoon ergens in een (privé) kliniek werkt en zijn kennis niet goed deelt of overdraagt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
loepje123 schreef:
24-01-2020 14:54
Kijk eens bij surgerysisters.com. Zie veel goede resultaten voorbij komen op social media. Ben zelf ooit altijd steun meegeweest met een behandeling via iMed Istanbul. Niet helemaal tevreden en ze zijn de laatste tijd ook niet zo goed in het nieuws geweest.
Dank je wel voor het delen.
Babbel88 schreef:
01-02-2020 14:57
Hoi TO,

Ken je deze arts al ?

https://www.velthuiskliniek.nl/over-vel ... ubenitsky/

Schijnt erg goed te zijn. Ook met neuzen die al eens eerder geopreeerd zijn en dus lastiger te herstellen zijn. Zomaar een tip.:)
Dank je wel voor de info.
Ken je deze website al?

https://www.realself.com/

Hier worden ervaringen van allerlei plastische chirurgen gedeeld, per type ingreep. Vaak met voor- en na-foto's. Er is zelfs een speciale categorie voor Revision Rhinoplasty (de ingreep die jij wilt).

Op deze site vind ik 75 artsen in Turkije voor Revision Rhinoplasty.

Je kan de artsen vervolgens natuurlijk altijd nog Googlen om meer reviews te vinden en om bepaalde info te verifiëren. Houd er verder wel rekening mee (zoals je dat op elke website moet doen) dat er altijd een kans is dat niet alle reviews echt hoeven te zijn (niet dat ik daar aanwijzingen voor heb m.b.t. deze site, maar je weet natuurlijk maar nooit).

Mijn persoonlijke advies is: een dure arts hoeft weliswaar niet per sé beter te zijn dan een goedkopere arts, maar ik zou bij zo'n ingreep niet bezuinigen als je denkt dat het ten koste gaat van de kwaliteit of veiligheid. Dan beter wat langer sparen.

En mijn andere advies: houd er rekening mee dat het nooit perfect wordt. Ik hebzelf ook een paar cosmetische ingrepen gehad, en bij mij gingen de ingrepen gelukkig wel de eerste keer goed. Desondanks was ik de eerste maanden extreem kritisch; stond ik 100 keer per dag voor de spiegel om het geopereerde stuk van alle kanten en hoeken te bekijken, en zat ik continu na te denken over een extra ingreep om het nét wat beter te maken. Er waren momenten dat ik heel ontevreden was. Ik snap dat dit voor nu nog niet relevant is voor jou, omdat je eerste ingreep niet goed ging, maar dit is meer advies voor na die revision surgery.

Het is heel makkelijk om hier zeer perfectionistisch in te worden, heb ik zelf gemerkt. En ik heb ook de verhalen gelezen op die website die ik deelde; verhalen van mensen die wel 7 (!) neusoperaties hebben gehad omdat ze telkens niet 100% tevreden waren, en verhalen van mensen die diep spijt hadden en graag hun oude neus terug wilden. Ik zou je daarom willen aanraden om niet te streven naar een perfecte neus maar naar een normale neus waar de meest extreme aspecten aan verholpen zijn. Dat is ten minste mijn eigen advies.

In ieder geval heel veel succes gewenst; ik weet uit ervaring dat het niet makkelijk is om met een misvormd gezichtsonderdeel rond te moeten lopen, en dat je dan al die websites af moet struinen op zoek naar een goede arts.

Veel succes en ik hoop dat het uiteindelijk goed komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven