Gezondheid alle pijlers

Neus correctie Turkije

21-01-2020 14:18 130 berichten
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een goede arts in Turkije. Online heb ik al rondgekeken, maar het zijn veelal oude topics en oude prijzen. Ik ben benieuwd of er dames zijn, welke zich hebben laten opereren en of iemand kennen die zich hebben laten helpen. Ging dit via een Nederlandse organisatie/contactpersoon of rechtstreeks via een Turkse arts. In Nederland ben ik jaren geleden geholpen en deze arts heeft mijn neus echt verpest. Ik ben dus voorzichtig en wil dus goed rondkijken, voordat ik actie onderneem. Ik heb daarbij de indruk dat Turkse artsen beter zijn als Nederlandse artsen. Daarbij scheelt de prijs ook enorm.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 14:25
Reden: .
0.16% gewijzigd
Sjulia schreef:
23-01-2020 18:48
Als het echt ernstige gevolgen zijn die gevreesd worden (en dat lijkt me) zou ik toch echt je beslissing om nogmaals te gaan opereren heroverwegen. Uitgezakte neusgaten, ademhalingsproblemen. Dan zou je maar zo je huidige neus terug wensen. Misschien kan je met behulp van fillers er een andere vorm in krijgen?
Ik heb nog niets besloten. Ik zoek eerst alles uit. Het heeft geen haast, maar wil uiteindelijk wel geholpen worden. Zo rondlopen wil ik niet. Fillers wil ik liever ook niet. Ik doe verder ook niet aan Botox en dergelijke. Dat wil ik zo houden.
bleekwater schreef:
23-01-2020 18:53
YouTuber Melle van Rooijen heeft een video op zijn kanaal staan van zijn neuscorrectie bij Imed in Istanbul.
Dank je wel voor het delen. Zal eens kijken.
vivagirl2013 schreef:
23-01-2020 17:43
Zoals ik al vertelde ben ik al even bezig met uitzoeken en heb dus nog niets besloten. Daarbij het register zegt helemaal niets over de arts, zoals bij mij is gebleken. Ik pin me hier niet alleen op. Ik wil ook ervaringen van andere mensen zien en de arts zelf spreken. Dan zie ik het verder wel.

Wel is mij duidelijk geworden dat Turkse artsen andere vormen hanteren dan de Nederlandse artsen. Dit komt vooral omdat in de oosterse culturen de neuzen veelal groter zijn. Ze weten er ook beter mee om te gaan. Europeanen hebben veelal kleine neuzen. Dit is meermaals erkend door
Nederlandse artsen. Waarom zou ik hier dan nog gaan zoeken? DE USA hebben hele goede chirurgen maar absurde bedragen voor de Nederlandse norm.
een register zegt heel veel:
1. namelijk dat een arts ook daadwerkelijk arts is en een opleiding tot arts met goed gevolg heeft afgelegd. Of leg jij je neus liever in de handen van een loodgieter die als hobby ook neuzen doet?
vivagirl2013 schreef:
23-01-2020 17:46
In Turkije hangen bij de privaat klinieken alle gevens en cv’s van de artsen aan de muur op een tablet. Je kan ook alles opvragen. Daar wordt niet moeilijk over gedaan. CV zijn in het Engels opgesteld.
en waarom denk je dat die niet vervalst kunnen zijn? wie controleert die papieren?
Het probleem is wel dat jouw neus al een keer geopereerd is. Er is dus al litteken weefsel, en minder origineel kraakbeen. Van een grote neus een kleinere maken, is veel makkelijker dan van een kleine neus een hele andere. Je wilt eigenlijk de plastisch chirurg van Michael Jackson, maar dan goedkoop. Ik denk dat je niet zoveel hebt aan filmpjes en voor en na foto’s van mensen bij een eerste neuscorrectie, dus ga vooral op zoek naar mensen die meerdere ingrepen achter de rug hebben.
forumfossiel schreef:
23-01-2020 19:21
Het probleem is wel dat jouw neus al een keer geopereerd is. Er is dus al litteken weefsel, en minder origineel kraakbeen. Van een grote neus een kleinere maken, is veel makkelijker dan van een kleine neus een hele andere. Je wilt eigenlijk de plastisch chirurg van Michael Jackson, maar dan goedkoop. Ik denk dat je niet zoveel hebt aan filmpjes en voor en na foto’s van mensen bij een eerste neuscorrectie, dus ga vooral op zoek naar mensen die meerdere ingrepen achter de rug hebben.
Wat jij zegt is natuurlijk precies waar het om gaat en waarom de nederlandse artsen niet willen opereren. Het zal een Turkse arts een rotzorg zijn dat hij de neus van TO verprutst. TO zit dan weer met haar neus in Nederland en heeft geen idee hoe ze een Turkse arts moet aanklagen en of er uberhaupt wel zoiets is als overheidscontrole (die is er niet trouwens). Nederlandse artsen weten dat als het misgaat en wanneer zij TO niet goed hebben geïnformeerd ze zich moeten verantwoorden voor de inspectie, ze het risico lopen dat ze hun beroep niet meer mogen uitoefenen. Dat is in een notendop het grote verschil tussen ingrepen laten doen in het buitenland of in nederland.
S-Meds schreef:
23-01-2020 19:14
een register zegt heel veel:
1. namelijk dat een arts ook daadwerkelijk arts is en een opleiding tot arts met goed gevolg heeft afgelegd. Of leg jij je neus liever in de handen van een loodgieter die als hobby ook neuzen doet?
Nou die mooie register in Nederland heeft mij wel een neus bezorgd, die is niet is zoals het hoort. Wat wil je nu duidelijk maken? Een register zegt niet alles.
Alle reacties Link kopieren
vivagirl2013 schreef:
23-01-2020 18:55
Ik heb nog niets besloten. Ik zoek eerst alles uit. Het heeft geen haast, maar wil uiteindelijk wel geholpen worden. Zo rondlopen wil ik niet. Fillers wil ik liever ook niet. Ik doe verder ook niet aan Botox en dergelijke. Dat wil ik zo houden.
Fillers in je neus is natuurlijk een heel ander verhaal als fillers in de rest van je gezicht.
Ze kunnen de vorm een stuk mooier maken in ieder geval.
Ik snap echt totaal niet waarom dat geen optie is maar gevaar lopen in het buitenland wel.
vivagirl2013 schreef:
23-01-2020 19:30
Nou die mooie register in Nederland heeft mij wel een neus bezorgd, die is niet is zoals het hoort. Wat wil je nu duidelijk maken? Een register zegt niet alles.
ik wil je duidelijk maken dat de kans op een mislukte neus groter is bij een dokter die geen medische opleiding heeft dan bij een plastisch chirurg die gekwalificeerd is. Net zoals je het stuken van je huis beter over kan laten aan een stukadoor dan aan je buurvrouw
Sjulia schreef:
23-01-2020 19:35
Fillers in je neus is natuurlijk een heel ander verhaal als fillers in de rest van je gezicht.
Ze kunnen de vorm een stuk mooier maken in ieder geval.
Ik snap echt totaal niet waarom dat geen optie is maar gevaar lopen in het buitenland wel.
to heeft zelf al bedacht hoe en wat ze wil, in plaats van advies te vragen aan een arts zoekt ze nu een arts die haar eigen ideeen kan uitvoeren. alsof je neus een stukje klei is en geen gezichtsbepalend orgaan. Ik ben benieuw of het de eerste keer ook zo is gegaan
forumfossiel schreef:
23-01-2020 19:21
Het probleem is wel dat jouw neus al een keer geopereerd is. Er is dus al litteken weefsel, en minder origineel kraakbeen. Van een grote neus een kleinere maken, is veel makkelijker dan van een kleine neus een hele andere. Je wilt eigenlijk de plastisch chirurg van Michael Jackson, maar dan goedkoop. Ik denk dat je niet zoveel hebt aan filmpjes en voor en na foto’s van mensen bij een eerste neuscorrectie, dus ga vooral op zoek naar mensen die meerdere ingrepen achter de rug hebben.
Wie zegt dat ik de plastisch chirurg van MJ wil? En wie zegt dat ik het goedkoop wil? Ik heb aangegeven dat het goedkoper is als in Nederland, maar dat heeft met het uurloon aldaar te maken. Niet met de expertise.

Mensen die een mening hebben en alles beter denken te weten, kunnen hiermee stoppen. Vragen ga ik namelijk niet meer beantwoorden, want men kent mij en mijn situatie niet. Alsnog bedankt.

Maar nogmaals ik zou het fijn vinden om meer informatie en of ervaringen willen ontvangen. Of dit nu filmpjes, foto’s, ervaringen of wat dan ook mag zijn. Dan lees ik dit graag. Dit vroeg ik namelijk ook in mijn OP!
Jeetje kijk wat TO vraagt en kijk hoe mensen reageren.. een vriendin van mij heeft haar neus laten doen in Turkije en is zeer tevreden.

Sowieso raad ik het je aan het daar te laten doen, na veel onderzoek of course.

Daarnaast is mijn moeder voor een aantal operaties bij Fatih Dagdelen geweest: https://www.fatihdagdelen.co.uk/#

Hij is een vd bekende chirurgen daar. Check zijn site even anders, is ook in het Engels.

Succes!
S-Meds schreef:
23-01-2020 19:36
ik wil je duidelijk maken dat de kans op een mislukte neus groter is bij een dokter die geen medische opleiding heeft dan bij een plastisch chirurg die gekwalificeerd is. Net zoals je het stuken van je huis beter over kan laten aan een stukadoor dan aan je buurvrouw
Heb je wel gelezen wat ik geschreven heb? Misschien moet je dat eens doen en je beter inlezen over Turkse privaat klinieken/ziekenhuizen, voordat je deze vergelijkt met iemand zonder medische kennis. Maar alsnog bedankt voor je bijdrage.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 19:48
Reden: .
0.09% gewijzigd
S-Meds schreef:
23-01-2020 19:37
to heeft zelf al bedacht hoe en wat ze wil, in plaats van advies te vragen aan een arts zoekt ze nu een arts die haar eigen ideeen kan uitvoeren. alsof je neus een stukje klei is en geen gezichtsbepalend orgaan. Ik ben benieuw of het de eerste keer ook zo is gegaan

Goh Meds. Wat knap dat je weet hoe het zit. Zou je aub willen stoppen met onzin verkondigen. Je weet niet waar je over praat!!
Alle reacties Link kopieren
Kijk TO, je bent op onderzoek naar een goede arts en ja, ik geloof zeker dat je die best kan vinden in Turkije. Ik wil ook nog wel geloven dat ze zo goed zijn in neusjes. Maar hoe goed de arts ook is in neuzen vormen; ik geloof echt niet dat het risico daar kleiner of groter is. Er is waarschijnlijk een zeer goede reden dat artsen je hier niet willen opereren. Die kans is daar net zo groot. Dat is mijn angst voor jou. Je gaat ook niet naar het buitenland omdat je wil, maar je zal wel moeten. Gezien je hier niet geholpen kan worden. Sta dus stil bij een eventueel fiasco; als het helemaal misgaat en je misvormd/met ademhalingsproblemen door het leven moet; is dat het je dan waard? Een goede arts vinden geeft je niet alle controle.
vivagirl2013 schreef:
23-01-2020 19:45
Heb je wel gelezen wat ik geschreven heb? Misschien moet je dat eens doen en je beter inlezen over Turkse privaat klinieken/ziekenhuizen, voordat je deze vergelijkt met iemand zonder medische kennis. Maar alsnog bedankt voor je bijdrage.
maar het is toch waar dat je al een mislukte ingreep achter de rug hebt? dat is echt een ander verhaal
dderyaa66 schreef:
23-01-2020 19:41
Jeetje kijk wat TO vraagt en kijk hoe mensen reageren.. een vriendin van mij heeft haar neus laten doen in Turkije en is zeer tevreden.

Sowieso raad ik het je aan het daar te laten doen, na veel onderzoek of course.

Daarnaast is mijn moeder voor een aantal operaties bij Fatih Dagdelen geweest: https://www.fatihdagdelen.co.uk/#

Hij is een vd bekende chirurgen daar. Check zijn site even anders, is ook in het Engels.

Succes!
Dank je wel.
Sjulia schreef:
23-01-2020 19:49
Kijk TO, je bent op onderzoek naar een goede arts en ja, ik geloof zeker dat je die best kan vinden in Turkije. Ik wil ook nog wel geloven dat ze zo goed zijn in neusjes. Maar hoe goed de arts ook is in neuzen vormen; ik geloof echt niet dat het risico daar kleiner of groter is. Er is waarschijnlijk een zeer goede reden dat artsen je hier niet willen opereren. Die kans is daar net zo groot. Dat is mijn angst voor jou. Je gaat ook niet naar het buitenland omdat je wil, maar je zal wel moeten. Gezien je hier niet geholpen kan worden. Sta dus stil bij een eventueel fiasco; als het helemaal misgaat en je misvormd/met ademhalingsproblemen door het leven moet; is dat het je dan waard? Een goede arts vinden geeft je niet alle controle.
Zoals ik meermaals zei, ben ik aan het oriënteren en zal alles navragen. Voor het zelfde geld kan of wil ik niet geholpen worden in Turkije. Ik kijk nu rond en verder dan Nederland. Uiteindelijk kom ik er wel achter wat de mogelijkheden zijn of niet.
Ik heb immers nog niets besloten.
vivagirl2013 schreef:
23-01-2020 19:54
Zoals ik meermaals zei, ben ik aan het oriënteren en zal alles navragen. Voor het zelfde geld kan of wil ik niet geholpen worden in Turkije. Ik kijk nu rond en verder dan Nederland. Uiteindelijk kom ik er wel achter wat de mogelijkheden zijn of niet.
Ik heb immers nog niets besloten.
dus dan ga je naar turkije en dan zegt zo’n arts, nee ga ik niet doen, en dan ga je weer terug?
je snapt wel dat zij meer risico’s kunnen nemen dan nederlandse artsen?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet goed wat het bestaande risico heeft aan oriëntatie en navragen. Het klinkt zo; “ik wil een operatie, de artsen in Nederland vinden het risico te groot en vrezen de gevolgen dus weigeren de operatie uit te voeren. Dus nu oriënteer ik mij op de mogelijkheden om toch geopereerd te worden.” Geloof jij niet wat de artsen in Nederland vrezen? Of? Ik snap gewoon niet wat er dan nog te oriënteren valt. Het risico zal er dus sowieso altijd zijn. En dat risico was dus groot genoeg om geweigerd te worden in Nederland. Dan kun je je toch helemaal suf vragen maar het grote risico is al een feit. Hoe goed de Turkse arts ook zal zijn.
S-Meds schreef:
23-01-2020 19:57
dus dan ga je naar turkije en dan zegt zo’n arts, nee ga ik niet doen, en dan ga je weer terug?
je snapt wel dat zij meer risico’s kunnen nemen dan nederlandse artsen?
Meds, Ik vraag mij af waar je dit allemaal op baseert? Niet uit eigen ervaring. Dat is wel duidelijk. Tuurlijk heb je artsen die je graag willen helpen voor het geld, maar je staat er zelf bij hé.

Als je nog informatie heb waar ik om vraag, lees ik je graag. Anders zet ik je voor nu onder de negeer. Fijne avond.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 20:10
Reden: .
0.09% gewijzigd
Sjulia schreef:
23-01-2020 20:00
Ik snap niet goed wat het bestaande risico heeft aan oriëntatie en navragen. Het klinkt zo; “ik wil een operatie, de artsen in Nederland vinden het risico te groot en vrezen de gevolgen dus weigeren de operatie uit te voeren. Dus nu oriënteer ik mij op de mogelijkheden om toch geopereerd te worden.” Geloof jij niet wat de artsen in Nederland vrezen? Of? Ik snap gewoon niet wat er dan nog te oriënteren valt. Het risico zal er dus sowieso altijd zijn. En dat risico was dus groot genoeg om geweigerd te worden in Nederland. Dan kun je je toch helemaal suf vragen maar het grote risico is al een feit. Hoe goed de Turkse arts ook zal zijn.
Volgens mij staat er niet dat de artsen in NL het risico te groot vinden. Alleen de pruts-arts.

Anderen uit NL wilen het wel doen, maar TO is bang dat het model dat zij gaan creëeren niet is zoals zij wenst en dat de artsen in Turkije wel ervaring hebben met het door haar gewenste model.
vivagirl2013 schreef:
23-01-2020 20:08
Meds, Ik vraag mij af waar je dit allemaal op baseert? Niet uit eigen ervaring. Dat is wel duidelijk. Tuurlijk heb je artsen die je graag willen helpen voor het geld, maar je staat er zelf bij hé.

Als je nog informatie heb waar ik om vraag, lees ik je graag. Anders zet ik je voor nu onder de negeer. Fijne avond.
ik heb al behoorlijk veel informatie gegeven, over de risico’s bijvoorbeeld.
hier nog een interessant stuk waarin een ned. arts afraadt om je te laten opereren omdat de buitenlandse artsen meer risico’s nemen. Logisch want ze hebben geen last van de gevolgen

https://www.ad.nl/gezond/nederlandse-ar ... ~a47fcbda/
Sjulia schreef:
23-01-2020 20:00
Ik snap niet goed wat het bestaande risico heeft aan oriëntatie en navragen. Het klinkt zo; “ik wil een operatie, de artsen in Nederland vinden het risico te groot en vrezen de gevolgen dus weigeren de operatie uit te voeren. Dus nu oriënteer ik mij op de mogelijkheden om toch geopereerd te worden.” Geloof jij niet wat de artsen in Nederland vrezen? Of? Ik snap gewoon niet wat er dan nog te oriënteren valt. Het risico zal er dus sowieso altijd zijn. En dat risico was dus groot genoeg om geweigerd te worden in Nederland. Dan kun je je toch helemaal suf vragen maar het grote risico is al een feit. Hoe goed de Turkse arts ook zal zijn.
Ho ho. Ik denk dat je mij verkeerd begrepen heb. Ik heb in Nederland verschillende artsen gesproken met verschillende uitkomsten. Het enige waar men allen over eens was, was dat de arts die mij geholpen heeft, schandalig werk heeft geleverd. Hierdoor ben ik verder gaan kijken naar het buitenland. Te beginnen met Turkije.
bleekwater schreef:
23-01-2020 20:11
Volgens mij staat er niet dat de artsen in NL het risico te groot vinden. Alleen de pruts-arts.

Anderen uit NL wilen het wel doen, maar TO is bang dat het model dat zij gaan creëeren niet is zoals zij wenst en dat de artsen in Turkije wel ervaring hebben met het door haar gewenste model.
Dank je wel. Je hebt het goed gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven