Neusspray tegen aambeien ???
zondag 31 januari 2016 om 22:25
quote:GateKeeper schreef op 31 januari 2016 @ 22:14:
Hoe komt in godesnaam iemand er ooit op om neusspray zijn hol in te spuiten......
Tja, er zijn ook mensen die aambeien zalf onder hun ogen smeren tegen de rimpels en wallen.
Zou de spray daarna niet meer willen gebruiken voor je snotneus. Brrrrrr.
Hoe komt in godesnaam iemand er ooit op om neusspray zijn hol in te spuiten......
Tja, er zijn ook mensen die aambeien zalf onder hun ogen smeren tegen de rimpels en wallen.
Zou de spray daarna niet meer willen gebruiken voor je snotneus. Brrrrrr.
Oh, heel grappig die reacties. NOT.
Ja, het helpt. Ik ben er GODZIJDANK nu vanaf door een operatie, maar als je écht last van die dingen hebt, dan vlieg je tegen het plafond van de pijn en probeer je alles.
Of koel houden (ijscompress), lidocaïne zalf smeren, of oefeningen doen met je anus door je spieren meerdere keren achter elkaar aan te spannen. Ik deed dat meerdere keren per dag en dan 100 keer achter elkaar ofzo. Helpt voor de doorbloeding dacht ik. Dat curonal/curanal hielp bij mij weer geen zak.
Niet leuk dit. Succes!
Ja, het helpt. Ik ben er GODZIJDANK nu vanaf door een operatie, maar als je écht last van die dingen hebt, dan vlieg je tegen het plafond van de pijn en probeer je alles.
Of koel houden (ijscompress), lidocaïne zalf smeren, of oefeningen doen met je anus door je spieren meerdere keren achter elkaar aan te spannen. Ik deed dat meerdere keren per dag en dan 100 keer achter elkaar ofzo. Helpt voor de doorbloeding dacht ik. Dat curonal/curanal hielp bij mij weer geen zak.
Niet leuk dit. Succes!
quote:GateKeeper schreef op 31 januari 2016 @ 22:14:
Dat is dus één van de dingen die ik mij afvraag....
Maar ik loop al twee dagen met pijn en ik blijk geen (stinkende, vette) Sperti meer in huis te hebben. De meur van dat spul vond ik pas écht iets om me voor te schamen.
Dat is dus één van de dingen die ik mij afvraag....
Maar ik loop al twee dagen met pijn en ik blijk geen (stinkende, vette) Sperti meer in huis te hebben. De meur van dat spul vond ik pas écht iets om me voor te schamen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 31 januari 2016 om 22:26
zondag 31 januari 2016 om 22:30
zondag 31 januari 2016 om 22:37
zondag 31 januari 2016 om 22:37
En theezakjes (zwarte thee) in heet water leggen, in de koelkast en als ze dan koud zijn op de aambei leggen. Er schijnt iets in te zitten wat ook helpt tegen wallen en dus ook tegen aambeien. Ik heb geen idee of het allemaal helpt, maar ik doe het maar.
Even geknipt en geplakt van een oud topic. Ik heb deze tip ook geprobeerd en volgens mij hielp het wel aardig.
Even geknipt en geplakt van een oud topic. Ik heb deze tip ook geprobeerd en volgens mij hielp het wel aardig.