Niet kunnen poepen!!
maandag 27 oktober 2014 om 07:05
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
dinsdag 28 oktober 2014 om 11:27
dinsdag 28 oktober 2014 om 11:30
dinsdag 28 oktober 2014 om 11:33
dinsdag 28 oktober 2014 om 11:38
Oh echt daar word je niet blij van die pijn. Ik heb als kind ook zo vaak huilend op de wc gezeten. Dus weet er helaas alles van ben zo jaloers op die mensen die overal en altijd kunnen............
Toen ik nog bij mijn ex woonde reed ik na het werk eerst snel naar huis om naar de wc te gaan
want ergens anders lukt het helemaal nooit.
Toen ik nog bij mijn ex woonde reed ik na het werk eerst snel naar huis om naar de wc te gaan
dinsdag 28 oktober 2014 om 15:24
Heb je het hele artikel gelezen? Want het komt vaker voor en toch zijn er
maar twee gevallen bekend waarbij de bal zonder narcose kon worden
verwijderd.
Ik zou je huisarts terugbellen en vragen of je toch vanmiddag langs kan
komen omdat er enige spoed bij is. Dit gaat je waarschijnlijk niet zelf
lukken, om het eruit te krijgen. Echt, bel ze want dit kan niet langer
wachten. Dit is best ernstig.
verwijderd.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
dinsdag 28 oktober 2014 om 18:38
quote:gladoortje74 schreef op 28 oktober 2014 @ 15:24:
verwijderd.
ja ik weet het heb net gebeld naar de spoedeisende hulp maar ziet er niet naaruit dat ze me gaan helpen.
Het doet zo pijn!!
Vanmiddag dacht ik dat hij er eindelijk uit kwam toen ik voelde voelde ik allemaal zonnenpitten!
Morgen ochtend vroeg afspraak bij de dokter.
Hoe zou die mij kunnen helpen ??
verwijderd.
ja ik weet het heb net gebeld naar de spoedeisende hulp maar ziet er niet naaruit dat ze me gaan helpen.
Het doet zo pijn!!
Vanmiddag dacht ik dat hij er eindelijk uit kwam toen ik voelde voelde ik allemaal zonnenpitten!
Hoe zou die mij kunnen helpen ??
dinsdag 28 oktober 2014 om 18:55
dinsdag 28 oktober 2014 om 20:29
quote:charona23 schreef op 28 oktober 2014 @ 18:38:
[...]
Het doet zo pijn!!
Hoe zou die mij kunnen helpen ??Spoedeisende hulp? Je bent niet goed. Waarom niet gewoon naar de huisarts, eerder op de dag
[...]
Het doet zo pijn!!
Hoe zou die mij kunnen helpen ??Spoedeisende hulp? Je bent niet goed. Waarom niet gewoon naar de huisarts, eerder op de dag
dinsdag 28 oktober 2014 om 20:36
quote:Dubbus schreef op 28 oktober 2014 @ 18:55:
Heb je gezegd wat het probleem is? Dat je zonnepitten, dus de harde schillen gegeten hebt?
Je kunt niet zomaar niet meer poepen, er zit een bonk zonnepitten in de weg.
Meld je bij de huisartsenpost met dit verhaal. Dadelijk verniel je heel je anus er nog voorgoed mee.
ja uiteraard en dat ik vreselijk pijn had. Ze zei dat ze het niet weg gingen halen dat ik morgen maar naar de
Huisarts moest.
Ze zei me dat ik maar een plak ontbijtkoek moest nemen en een zetpil (paracetemol)
Heb je gezegd wat het probleem is? Dat je zonnepitten, dus de harde schillen gegeten hebt?
Je kunt niet zomaar niet meer poepen, er zit een bonk zonnepitten in de weg.
Meld je bij de huisartsenpost met dit verhaal. Dadelijk verniel je heel je anus er nog voorgoed mee.
ja uiteraard en dat ik vreselijk pijn had. Ze zei dat ze het niet weg gingen halen dat ik morgen maar naar de
Huisarts moest.
Ze zei me dat ik maar een plak ontbijtkoek moest nemen en een zetpil (paracetemol)
dinsdag 28 oktober 2014 om 20:39
quote:paresseuse schreef op 28 oktober 2014 @ 20:34:
Volgens mij moet je gewoon gaan peuteren. Klinkt onsmakelijk, maar haal het beetje bij beetje eruit. De dokter gaat vast hetzelfde doen en dan vind je het nog genanter
heb ik geprobeerd!
Er zitte allemaal schillen die snijden dus dat is geen optie hoor
Volgens mij moet je gewoon gaan peuteren. Klinkt onsmakelijk, maar haal het beetje bij beetje eruit. De dokter gaat vast hetzelfde doen en dan vind je het nog genanter
heb ik geprobeerd!
Er zitte allemaal schillen die snijden dus dat is geen optie hoor
dinsdag 28 oktober 2014 om 20:40
dinsdag 28 oktober 2014 om 21:06
Het artikel gaat over een bazoar. Iets wat niet alleen van zonnebloemschilletjes komt. Maar ook van meloenpitten, haar en bij babies van melkpoeder. En eigenlijk altijd in de maag. De kans dat je een klont pitten in je endeldarm hebt zitten is heel klein. Wat je voelt zullen waarschijnlijk (voor wat het waard is, ben geen arts) kloofjes zijn van het persen of schaafwondjes van wat te droge ontlasting
dinsdag 28 oktober 2014 om 21:11
quote:charona23 schreef op 28 oktober 2014 @ 11:27:
Jaaa ik probeer te persen maar zonder resultaat ik denk echt dat die zonnenpitten in de weg zitten ofzo.
het brand en ik voel een snijdend gevoel.
Ik Ik voel hem al de hele tijd drukken tegen me (.. gat)
maar zodra ik ga zitten komt tie er niet doorheen :(Latex handschoen en peuteren. Gewoon steeds een klein beetje. Niet te lang en ga lekker met een warme douche straal tegen je gat , dat ontspant. Na een uurtje ofzo weer wat peuteren. Onsmakelijk maar het moet er toch uit als je er zo'n last van hebt.
Jaaa ik probeer te persen maar zonder resultaat ik denk echt dat die zonnenpitten in de weg zitten ofzo.
het brand en ik voel een snijdend gevoel.
Ik Ik voel hem al de hele tijd drukken tegen me (.. gat)
maar zodra ik ga zitten komt tie er niet doorheen :(Latex handschoen en peuteren. Gewoon steeds een klein beetje. Niet te lang en ga lekker met een warme douche straal tegen je gat , dat ontspant. Na een uurtje ofzo weer wat peuteren. Onsmakelijk maar het moet er toch uit als je er zo'n last van hebt.