Niezen stinkt
zaterdag 1 oktober 2011 om 23:15
zaterdag 1 oktober 2011 om 23:33
Raar he?
Ik ruik het niet bij mijzelf en Ega zegt ook dat hij niets ruikt als ik nies. Als hij zelf niest ruikt hij het zelf wel. Echt heel bizar. het is een hele vervelende geur. Blijft niet lang hangen trouwens, maar is wel penetrant.
@Lotus: wij zijn aso's, dus wij niezen zo open en bloot
Ik denk niet dat een hand voor je mond geur tegen gaat houden eerlijk gezegd.
Ik ruik het niet bij mijzelf en Ega zegt ook dat hij niets ruikt als ik nies. Als hij zelf niest ruikt hij het zelf wel. Echt heel bizar. het is een hele vervelende geur. Blijft niet lang hangen trouwens, maar is wel penetrant.
@Lotus: wij zijn aso's, dus wij niezen zo open en bloot
Ik denk niet dat een hand voor je mond geur tegen gaat houden eerlijk gezegd.
Bazinga!
zondag 2 oktober 2011 om 00:28
Ik stink niet als ik nies, maar soms ruik ik wel wat als ik hard nies. Het is niet penetrant. Vind het zelf een beetje naar bijenwas ruiken. Het heet geloof ik officieel een stinkneus en komt voor als het slijmvlies in je neus geïrriteerd is. Dat is bij mij het geval omdat ik om de een of andere reden niet gezegend ben met neusharen.
zondag 2 oktober 2011 om 00:44
zondag 2 oktober 2011 om 08:09
En als 'ie in een tissue niest ipv 'open en bloot'? Zou 'ie bij mij trouwebs niet moeten doen (open en bloot) - hoe ranzig! Dat zijn niet zomaar een paar spetters die bij het niezen loskomen - het is een volledige spray (met mini-fluimpjes) met een spanwijdte van 60cm. En als 'ie blaffend niest (dat geluid haat ik echt), reken er dan maar op dat de snotdeeltjes op alles in een straal van een meter (of meer?) om hen heen zit
Anyways, misschien heeft hij een bijholtenontsteking.
Anyways, misschien heeft hij een bijholtenontsteking.
zondag 2 oktober 2011 om 08:36
Nooit op gelet als iemand in mijn bijzijn niest. Als het stinkt, als iemand niest, denk ik aan een onderliggende ziekte, die ook een simpele verkoudheid kan zijn.
Mijn baas die zijn kantoor naast het mijne heeft, niest ook keihard. En dan schreeuw ik keihard terug: "Gezondheid!"
Lizzl,
Ik gebruik nooit een duimstok of rolmaat om de afstand van de snotklodders op te meten.
Mijn baas die zijn kantoor naast het mijne heeft, niest ook keihard. En dan schreeuw ik keihard terug: "Gezondheid!"
Lizzl,
Ik gebruik nooit een duimstok of rolmaat om de afstand van de snotklodders op te meten.
World of Warcraft: Legion
zondag 2 oktober 2011 om 13:26
Misschien heeft hij last van allergische rhinitis (zie link) Door die ontstekingen kun je o.a. een slechte adem krijgen door de chronische ontstekingen. Misschien toch andere medicatie vragen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rinitis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rinitis