Gezondheid alle pijlers

Niezen stinkt

01-10-2011 23:15 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien vreemd onderwerp, maar ik vraag me af of mensen het herkennen.

Als mijn ega niest, dan stinkt het echt. Ik heb er natuurlijk op op gezocht, maar kom de oorzaak niet echt tegen. Herkent iemand dit? En heeft iemand een idee wat eraan te doen?
Bazinga!
Ik ruik het altijd als iemand geniest heeft, dat heeft een bepaalde geur. Bij mijzelf ruik ik het ook.
Huh? Wat stinkt er dan? Als je niest, houd je toch je hand voor je mond?
rookt hij? Zou de geur uit zijn mond of neus komen?

ik heb hier nog nooit van gehoord, ook nog nooit bij mezelf of anderen gemerkt.
Raar he?

Ik ruik het niet bij mijzelf en Ega zegt ook dat hij niets ruikt als ik nies. Als hij zelf niest ruikt hij het zelf wel. Echt heel bizar. het is een hele vervelende geur. Blijft niet lang hangen trouwens, maar is wel penetrant.

@Lotus: wij zijn aso's, dus wij niezen zo open en bloot

Ik denk niet dat een hand voor je mond geur tegen gaat houden eerlijk gezegd.
Bazinga!
Getsiederrie,nee ik heb er nog nooit van gehoord. en dus ook nooit geroken..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
En oh nee, hij rookt niet...godzijdank.
Bazinga!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar ruikt het naar?

Geloof niet dat ik dat wil weten..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Zo'n gekke vraag is dat niet natuurlijk. Ik kan het je niet zeggen. Ik zou bijna zeggen iets metalig.
Bazinga!
Mijn puppy had vroeger een longontsteking, secundair en bacterieel, en zijn snottebel rook altijd heel vies. Antibiotica hebben hier tenslotte een eind aan gemaakt maar het duurde erg lang.
Kan het zoiets zijn? witter korreltjes
Ik heb t wel eens geroken bij een neefje als die verkouden begon te worden en dan moest niezen, dat stonk ook.
Nog nooit van gehoord/meegemaakt.
Ik stink niet als ik nies, maar soms ruik ik wel wat als ik hard nies. Het is niet penetrant. Vind het zelf een beetje naar bijenwas ruiken. Het heet geloof ik officieel een stinkneus en komt voor als het slijmvlies in je neus geïrriteerd is. Dat is bij mij het geval omdat ik om de een of andere reden niet gezegend ben met neusharen.
Ja mijn ega heeft het ook en dat vind ik echt heel goor, ik word er ook echt chagrijnig van. Heel penetrant en blijft toch wel even hangen. Ik heb ook geen idee wat het is, idd beetje metalig. Hij vindt het wel heel rot, dus dat is wel zielig eigenlijk.
En als 'ie in een tissue niest ipv 'open en bloot'? Zou 'ie bij mij trouwebs niet moeten doen (open en bloot) - hoe ranzig! Dat zijn niet zomaar een paar spetters die bij het niezen loskomen - het is een volledige spray (met mini-fluimpjes) met een spanwijdte van 60cm. En als 'ie blaffend niest (dat geluid haat ik echt), reken er dan maar op dat de snotdeeltjes op alles in een straal van een meter (of meer?) om hen heen zit

Anyways, misschien heeft hij een bijholtenontsteking.
Nooit op gelet als iemand in mijn bijzijn niest. Als het stinkt, als iemand niest, denk ik aan een onderliggende ziekte, die ook een simpele verkoudheid kan zijn.

Mijn baas die zijn kantoor naast het mijne heeft, niest ook keihard. En dan schreeuw ik keihard terug: "Gezondheid!"

Lizzl,

Ik gebruik nooit een duimstok of rolmaat om de afstand van de snotklodders op te meten.
World of Warcraft: Legion
Discover Channel, Hans... Discovery Channel. The key to all mysteries
Hij niest uiteraard niet zonder hand voor de mond Maar ik ruik het wel. Hij is wel allergisch en gebruikt momenteel tabletten. Zou die allergie er iets mee te maken hebben dan?
Bazinga!
Mijn man is ook allergisch, waar is die van jou allergisch voor. Hij slikt trouwens geen medicijnen daar voor op het moment, het is nl hooikooirts wat hij heeft van jan tot juli.
Misschien heeft hij last van allergische rhinitis (zie link) Door die ontstekingen kun je o.a. een slechte adem krijgen door de chronische ontstekingen. Misschien toch andere medicatie vragen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rinitis
Hahaha, ik tikte zojuist in Google 'niezen geur' en kom op deze site Stinkt echt idd en tis ook zo'n bizarre geur dat ik me afvraag waar dat 'vandaan' komt, vandaar de Google sessie
eerlijk gezegd,heb ik dit ook wanneer ik nies.

Weet er al iemand een oplossing?

(allergisch ben ik niet, zoals al voordien gelezen in de berichten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven