Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
16-03-2019 05:12
Je zorgverzekering heeft hier echt wel een verantwoordelijkheid. Ik weet niet hoeveel energie je hebt voor strijd, maar je kan ook nog naar de NZA, de inspectie en het medisch tuchtcollege. Wat het verhaal van je HA ook is, hij gedraagt zich gewoon niet acceptabel.

Dat zal wel een probleem zijn, inderdaad.. :(
Zo balen dat je juist met gebrek aan energie zo'n strijd aan moet. Misschien kan je maatschappelijk werker je daarmee helpen, Yellow? Die moet toch íets kunnen doen? Iemand?

Nare lijkt mij dat als deze huisarts je helpt aan een nieuwe huisarts, dat die 'frisse start' ook wel tegen kan vallen, omdat hij zijn verhaal meegeeft.
Later is nu
Dreamer schreef:
16-03-2019 09:19
Dat zal wel een probleem zijn, inderdaad.. :(
Zo balen dat je juist met gebrek aan energie zo'n strijd aan moet. Misschien kan je maatschappelijk werker je daarmee helpen, Yellow? Die moet toch íets kunnen doen? Iemand?

Nare lijkt mij dat als deze huisarts je helpt aan een nieuwe huisarts, dat die 'frisse start' ook wel tegen kan vallen, omdat hij zijn verhaal meegeeft.
Hier moest ik dus ook meteen aan denken.

Kan je mw niet contact opnemen met je zorgverzekeraar Yellow, en die om hulp vragen.
Ik zou het Yellow afraden om de strijd aan te gaan. Ze heeft haar, toch al beperkte energie, hard nodig om overeind te blijven. En een strijd duurt lang, heel lang.

Yellow: zorg dat je, hoe dan ook, een andere huisarts krijgt. De relatie met je huidige arts is ernstig verstoord.
Heel veel sterkte!
Goedemorgen,

Vandaag viert mijn moeder haar verjaardag, een hoop drukte dus. Gelukkig hebben we een gelegenheid afgehuurd en hoeven zelf dus niks te doen.
Het betekent ook dat mijn schoonouders het weekend hier zijn, maar ik heb ze ervan kunnen weerhouden om hier al met de lunch te zijn :proud:

En ik heb niks om aan te trekken ;-)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
16-03-2019 09:34

En ik heb niks om aan te trekken ;-)
Vrouw.... :biggrin:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
16-03-2019 09:38
Vrouw.... :biggrin:
Heel soms wel :biggrin:

Totdat je me op een trekker ziet rijden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Mijn moeder viert haar verjaardag ook vandaag Lise, succes alvast!:hug:

Ik ben weer zo goed als kan in het land der levenden (of tenminste functionerend). Gister even naar mijn werk geweest nadat ik bij spv-er langs moest, dat ging allebei goed.

Ga op zoek naar een diëtiste die verstand heeft van autisme, want hier is nog niet het laatste over gezegd jammer genoeg.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik sluit me helemaal bij Cesium aan.
Iets ander verhaal, maar toen ik werd afgewezen voor Wajong, wilden we dit ook aanvechten. Maar dat leek echt een strijd te worden. Toen ik de 1e rekening binnenkreeg schrok ik zo van het bedrag dat we maar hebben besloten om het erbij te laten. Want het zou ook heel veel stress en energie opleveren, dat had ik er niet voor over. Die had ik al hard nodig voor andere dingen.

Succes vandaag Lise. Scheelt wel dat er iets afgehuurd is. En ook succes met je kledingkeuze ;)
Jij ook succes Kohaku!

Dank je wel kwebbel.

Ik heb er dus voor gekozen om de beslissing van het UWV wel aan te vechten, ik heb geen keuze. Maar ik vind het ook wel enorm zwaar. Ik ben zo blij dat ik rechtsbijstand heb, zonder had ik misschien ook niet gekund.

@yellow, wellicht kun je via het juridisch loket hulp krijgen, of je in elk geval laten voorlichten.
Ik ga vandaag naar verjaardag van schoondochter. Maar eerst nog naar de supermarkt.
En ik ben zo’n vrouw die meer dan genoeg om aan te trekken heeft, veel teveel.

Kohaku en Lise: fijne dag allebei!
Veel verjaardagen vandaag zo te lezen. :)
Hier is het nog even rustig met verjaardagen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
16-03-2019 09:39
Heel soms wel :biggrin:

Totdat je me op een trekker ziet rijden ;-)
Kan jij dat ook Lise? :high5:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met alle verjaardagen.
En sterkte allemaal vandaag.
Hier zijn de boodschappen binnen, de was draait en ik ga nu verder behangen met man.
Zal toch wel blij zijn als het een keer klaar is. Het grove werk is klaar. Nu de afwerking nog. Schilderen, tegelen , wasbakken ophangen en aansluiten, behangen ( gelukkig al voor driekwart af) en laminaat leggen. Dan nog de lampen en dan klaar. Aangezien man maandag voor 2-5 weken weggaat laat de laatste afwerking nog wel even op zich wachten vrees ik
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
16-03-2019 10:37
Kan jij dat ook Lise? :high5:
Al sinds ik bij de pedalen kon :proud:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
16-03-2019 10:34
Veel verjaardagen vandaag zo te lezen. :)
Hier is het nog even rustig met verjaardagen gelukkig.

Jaa.. inderdaad.. ik voel me als een echo, als ik vertel dat ik volgende week zaterdag de verjaardag van m'n moeder (en m'n zus en mijzelf) vier :proud:

Ik heb net allerlei vrijwilligersdingen afgezegd, waar ik me onder voorbehoud voor had aangemeld. Nouja, bij 1 ding was ik gevraagd en had ik nog niet direct "NEE" gezegd, nu wel. En ik baal daarvan, want dat was eigenlijk iets heel leuks (weer foto's) maar ik zit vol de komende weken én heb de auto niet ter beschikking, wat toch ook wel een vereiste was. :|
Maar met Londen afgelopen week, stembureau komende woensdag en de verjaardagen zit ik eigenlijk wel vol.
Later is nu
Lekker druk Dreamer ;-)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
16-03-2019 11:16
Lekker druk Dreamer ;-)

Ja, maar Drentse Heideschapen fotograferen, hoe leuk kan dat zijn! Toch? Als het dichterbij geweest was, had ik het gedaan, maar ik moet er ook ruim een uur voor rijden, om er überhaupt te komen.
Later is nu
Kwebbeltje91 schreef:
16-03-2019 09:43
Ik sluit me helemaal bij Cesium aan.
Iets ander verhaal, maar toen ik werd afgewezen voor Wajong, wilden we dit ook aanvechten. Maar dat leek echt een strijd te worden. Toen ik de 1e rekening binnenkreeg schrok ik zo van het bedrag dat we maar hebben besloten om het erbij te laten. Want het zou ook heel veel stress en energie opleveren, dat had ik er niet voor over. Die had ik al hard nodig voor andere dingen.

Succes vandaag Lise. Scheelt wel dat er iets afgehuurd is. En ook succes met je kledingkeuze ;)
Ja ik wilde gister de patientenfederatie bellen. En het is misschien stom hoor. Maar dat kostte 20 cent per minuut. Voor ik alles uitgelegd heb.. toen had ik toch zoiets van. Ok eerst maar even afkoelen en dan maar mailen. Als ik teveel in mijn emoties zit dan zijn mijn mails te fel.

Maar dat heb ik dus ook met die psychiater woensdag. Ik heb geen zin meer in die strijd. De huisarts snapt de medicijnen niet, heeft zich niet verdiept in mij, en er zijn hele eigen gedachtekronkel bij gemaakt. En dan mag ik het tegendeel gaan bewijzen.

Sinds wanneer mag je patiënten hulp weigeren omdat hun persoonlijkheid je niet aanstaat eigenlijk? Mag je consequent zeggen nee ik doe niks “want”.

Hij heeft ook nooit gevraagd “waarvoor is de topiramaat eigenlijk” bijvoorbeeld. Wie zat er tegenover de psychiater toen het gegeven werd? Ik heb hem ook rustig verteld dat hij me de kans nooit heeft gegeven om wat dat betreft mijn kant van het verhaal te doen maar dat ontkende hij gewoon. Ik snap het ook gewoon niet. Waarom je als mens, arts zo bent, je helpt zo je patiënt de serieuze ellende in. Is je ego echt ZO belangrijk?

De laatste week had ik bijna geen medicatie gebruikt overdag (maar de dokter heeft dus opeens bedacht dat we ook aan mijn slaapmedicatie moeten zitten?), en nu ben ik dus zo aan het typen en besef ik me, ik ben zo aan het malen. Ga ze nemen Yellow. En ik haat het.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals sterkte yellow!

Het is nu weekend, je kunt niks doen.

Is het een idee om lekker te gaan schilderen?

Als je het leuk vind, kun je hier weer het resultaat showen.

Probeer dingen te doen waar je rust in vind.

Ik zou je verhaal naar de maatschappelijk werker appen/mailen. En de hele boel aan haar overdragen.

Dit is te groots voor jou. Zou het ook voor mij zijn.

:hug:
Dreamer schreef:
16-03-2019 12:07
Ja, maar Drentse Heideschapen fotograferen, hoe leuk kan dat zijn! Toch? Als het dichterbij geweest was, had ik het gedaan, maar ik moet er ook ruim een uur voor rijden, om er überhaupt te komen.
Heel leuk :lol:
Even niet. Verkeerde tijdstip. Dus weggehaald. Anderen gaan voor.
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 16-03-2019 14:51
92.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier de verleiding van de paaseitjes niet kunnen weerstaan. Jullie al eitjes gehad?

Op zich 5 weken voor Pasen vind ik wel kunnen :proud:

De afgelopen week geen afspraken gehad. Had ik even nodig. Was weer zo belachelijk moe. Wel dingen in huis gedaan en verder lekker serie's gekeken.

Na 3 jaar ellende met werk, uwv enzo. Is het ook wel logisch misschien dat ik even instort nu ik eindelijk echt mag gaan herstellen en mij niet continu hoef te verantwoorden.
Gele_Suikerspin schreef:
16-03-2019 13:11
Nogmaals sterkte yellow!

Het is nu weekend, je kunt niks doen.

Is het een idee om lekker te gaan schilderen?

Als je het leuk vind, kun je hier weer het resultaat showen.

Probeer dingen te doen waar je rust in vind.

Ik zou je verhaal naar de maatschappelijk werker appen/mailen. En de hele boel aan haar overdragen.

Dit is te groots voor jou. Zou het ook voor mij zijn.

:hug:
Goed punt! Ik heb vannacht nog zitten schilderen. :$ De bovenste uit het mapje is door de artiest uit zichzelf op zijn instagram story gedeeld met een half miljoen volgens dus ik heb toch nog even zitten stuiteren vannacht.

En ik heb zin in paaseitjes. :proud:

https://imgur.com/gallery/0jrQJr3
Niet alles is van vannacht hoor, ik ben tegenwoordig iedere avond wel bezig. :facepalm:
Ik heb de paaseitjes nog niet gehaald in de winkel.
Dat komt omdat ik nog wat chocola overheb van de diploma-uitreiking haha. Nog 2 dozen merci, 1 doos celebrations.

Net nog even naar de winkel gegaan. Lopend. Was het verkeerde moment want ze waren bezig met vakkenvullen. Echt in elk gangpad liepen wel 2 of 3 vakkenvullers. Voelde al snel dat het te druk werd voor me. Ik word er ook kriegel van als er zoveel mensen lopen.
Snel de spullen gepakt die ik nodig had, en naar kassa gegaan. Daar was ik gelijk aan de beurt dus dat was wel fijn.
Toen nog een rondje door het dorp gelopen. Het was gelukkig droog maar het waait wel ontzettend hard hier.
En nu doodmoe thuis. Ik heb me op de bank geïnstalleerd en ik kom er de komende uren niet meer vanaf. Straks wel even lekker pasta maken en dan heb ik weer avond.
nartjie schreef:
16-03-2019 13:18
Even niet. Verkeerde tijdstip. Dus weggehaald. Anderen gaan voor.
Ik vond het juist fijn om je ervaring te lezen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven