Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
zaterdag 2 februari 2019 om 12:36
De baan waar ik nu op gereageerd heb is 24 uur. Dat vind ik meer dan genoeg, is misschien zelfs wat aan de hoge kant.
Maar nu werk ik 17 uur in fysiek zwaar werk in een koude omgeving.
Dit is warm, met regelmatig zittend werk. Dus ik verwacht dat ik dat wel aankan.
Maar er zijn blijkbaar heel veel reacties , dus of ik überhaupt uitgenodigd word? We zullen zien.
Jij werkt toch al 28 uur Dreamer? 10 erbij is dan fulltime. Ik denk dat dat echt te gek is met je fybro eerlijk gezegd.
Maar nu werk ik 17 uur in fysiek zwaar werk in een koude omgeving.
Dit is warm, met regelmatig zittend werk. Dus ik verwacht dat ik dat wel aankan.
Maar er zijn blijkbaar heel veel reacties , dus of ik überhaupt uitgenodigd word? We zullen zien.
Jij werkt toch al 28 uur Dreamer? 10 erbij is dan fulltime. Ik denk dat dat echt te gek is met je fybro eerlijk gezegd.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 2 februari 2019 om 14:32
Exact ons systeem, haha!
We schrokken ons wezenloos van de nieuwe prijzen. In januari hebben we heel veel uitgegeven aan boodschappen. Dus nu weer even pas op de plaats en met de aanbiedingen ernaast vanochtend het boodschappenlijstje geschreven.
Ook weer een verbod ingesteld op door de week extra ‘even’ naar AH gaan.
Al met al hopen we het zo weer een beetje terug te dringen. Deze week scheelde het al erg veel.
zaterdag 2 februari 2019 om 15:53
Ja, 28+10 zou ook veel zijn, maar ik zou dan om te proberen kijken of ik tijdelijk minder kan werken op m'n huidige plek. Ofzo. En het is geen fysiek werk.
Vrijwilligerswerk ben ik net geweest en was leuk gesprek. Minimaal 4x per jaar een dag, dat is te doen. Wel in de buitenlucht, dus hopen dat de keren dat ik er sta mooi weer is
Vrijwilligerswerk ben ik net geweest en was leuk gesprek. Minimaal 4x per jaar een dag, dat is te doen. Wel in de buitenlucht, dus hopen dat de keren dat ik er sta mooi weer is
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Later is nu
zaterdag 2 februari 2019 om 16:30
Poeh....en dan zeg je wat van mij Dreamer?
Ik vind dat je best wel veel hooi op je vork laad nu hoor.
Ik zie voor mezelf al een beetje op tegen die 24 uur, vooropgesteld dat ik die baan zou krijgen dan.
Is toch dan met reistijd mee zo'n 28 uur. Dan hier thuis nog alles. Man zijn bedrijf. Moeders zorgvraag. Ergens tussendoor de sociale contacten en sporten.
En dan heb ik nog niet eens een hond die er vijf keer per dag uit moet.
Ik denk dat ik voor mij ook de max moet stellen op die 24 uur of drie dagen.
Meer is gewoon niet haalbaar voor mij, ik ben dan toch bang dat me dat fysiek gaat opbreken qua pijnhoeveelheid.
Maar goed, stel nou dat dit lukt...dan ben ik eindelijk financieel onafhankelijk van man. Als hem dan wat overkomt ( of hij komt een leuker iemand tegen, je weet het niet hè, je leest op dit forum de gekste dingen),dan red ik mezelf.
Dus ik hoop echt dat dit gaat lukken.
Ik vind dat je best wel veel hooi op je vork laad nu hoor.

Ik zie voor mezelf al een beetje op tegen die 24 uur, vooropgesteld dat ik die baan zou krijgen dan.
Is toch dan met reistijd mee zo'n 28 uur. Dan hier thuis nog alles. Man zijn bedrijf. Moeders zorgvraag. Ergens tussendoor de sociale contacten en sporten.
En dan heb ik nog niet eens een hond die er vijf keer per dag uit moet.
Ik denk dat ik voor mij ook de max moet stellen op die 24 uur of drie dagen.
Meer is gewoon niet haalbaar voor mij, ik ben dan toch bang dat me dat fysiek gaat opbreken qua pijnhoeveelheid.
Maar goed, stel nou dat dit lukt...dan ben ik eindelijk financieel onafhankelijk van man. Als hem dan wat overkomt ( of hij komt een leuker iemand tegen, je weet het niet hè, je leest op dit forum de gekste dingen),dan red ik mezelf.
Dus ik hoop echt dat dit gaat lukken.
zaterdag 2 februari 2019 om 19:13
Ik doe thuis niet zoveel he. In elk geval lang zoveel niet als jij. En hoef ook geen kinderen heen en weer te rijden naar waar dan ook heen. En mócht ik die baan krijgen, die van 10 uur, dan zou ik dus per direct verlof (hopelijk onbetaald) nemen van huidige baan, zodat ik niet aan meer dan 32 uur kom.
Maar goed, voorlopig heb ik nog niet geschreven, want Ik zie ook echt alle beren wel op de weg. Helaas.
Zou echt heel lekker zijn, als je zo'n baan kon krijgen, Lientje. Wat ik zei: laat dit soort dingen ook vallen bij de bedrijven waar je dochter werkt/stage loopt. Wie weet.
Maar goed, voorlopig heb ik nog niet geschreven, want Ik zie ook echt alle beren wel op de weg. Helaas.
Zou echt heel lekker zijn, als je zo'n baan kon krijgen, Lientje. Wat ik zei: laat dit soort dingen ook vallen bij de bedrijven waar je dochter werkt/stage loopt. Wie weet.
Later is nu

zondag 3 februari 2019 om 10:01
Lientje dat weet ik nog niet, want ze hebben de vacature nog niet openstaan. Ik hoorde het vrijdag, maar ze zijn natuurlijk nog bezig om alles rond te krijgen etc. Het kan zijn dat er nog meer vacatures komen. En ze zijn nog redelijk onbekend daar, want het is dat ik werd getipt door iemand, anders had ik er misschien nu nog niet van gehoord haha. Aankomende week hebben we vergadering dus dan zal het wat duidelijker worden.
zondag 3 februari 2019 om 11:12
Wakker geworden met hoofdpijn.
En aargh.. Man wil weer verder met de verbouwing. Had zo gehoopt op een rustdag. Waarin we eens een keer iets gezelligs samen zouden doen.
Nou. Het wordt gezellig samen klussen. En morgen gezellig samen behangen.
Dat laatste hebben we nog nooit samen gedaan( deed man altijd met zijn moeder maar die is nu te oud) dus dat kan nog een dingetje worden.
Nu dus eerst koffie en dan de overal maar weer aan.
Ik hoop dat zijn nieuwe klus snel begint. Ik heb behoefte aan een tandje terug eerlijk gezegd.
En aargh.. Man wil weer verder met de verbouwing. Had zo gehoopt op een rustdag. Waarin we eens een keer iets gezelligs samen zouden doen.
Nou. Het wordt gezellig samen klussen. En morgen gezellig samen behangen.
Dat laatste hebben we nog nooit samen gedaan( deed man altijd met zijn moeder maar die is nu te oud) dus dat kan nog een dingetje worden.
Nu dus eerst koffie en dan de overal maar weer aan.
Ik hoop dat zijn nieuwe klus snel begint. Ik heb behoefte aan een tandje terug eerlijk gezegd.

zondag 3 februari 2019 om 12:34
Lientje, ik denk dat het tijd is dat je Moslim, Joods en Christen word. Dan heb je vrijdag, zaterdag en zondag verplicht een rustdag.
Dat verbouwen is toch telkens in het huis van zorgkind? Behangen kan je maar met zijn tweeen, lijkt me veel effectiever als hij kijkt en helpt. Kan hij de rest van zijn leven behangen.
Ps: kun je mijn jongste kat achter het behang plakken?

Dat verbouwen is toch telkens in het huis van zorgkind? Behangen kan je maar met zijn tweeen, lijkt me veel effectiever als hij kijkt en helpt. Kan hij de rest van zijn leven behangen.

Ps: kun je mijn jongste kat achter het behang plakken?

zondag 3 februari 2019 om 15:11
Dreamer, nee is zeker een antwoord. Maar niet bij mijn man.
Yellow, christen ben ik al ( rk)
Vroeger mochten wij op zondag niet werken idd. Maar als het mijn vader uitkwam, omdat er slecht weer op komst was en de tulpenbollen moesten de grond uit, konden we gewoon aan de slag.
Het verbouwen is idd bij zorgkind, maar niet voor zorgkind zelf. Echt voor onze kinderen. We kunnen pas morgen behangen( verf moet eerst drogen, we hebben vandaag geschuurd en geverfd) en morgen is zorgkind naar zijn werk.
Onze kinderen naar school.
Dus man en ik moeten het samen zien te rooien. Ben benieuwd..
Lise, je moet maar zo denken, of je nu thuis bent of op vakantie. Pijn heb je toch. Je zult niet aan alles mee kunnen doen maar je bent er wel even tussenuit in ieder geval.
Geestelijk is dat wél weer goed.

Yellow, christen ben ik al ( rk)
Vroeger mochten wij op zondag niet werken idd. Maar als het mijn vader uitkwam, omdat er slecht weer op komst was en de tulpenbollen moesten de grond uit, konden we gewoon aan de slag.
Het verbouwen is idd bij zorgkind, maar niet voor zorgkind zelf. Echt voor onze kinderen. We kunnen pas morgen behangen( verf moet eerst drogen, we hebben vandaag geschuurd en geverfd) en morgen is zorgkind naar zijn werk.
Onze kinderen naar school.
Dus man en ik moeten het samen zien te rooien. Ben benieuwd..
Lise, je moet maar zo denken, of je nu thuis bent of op vakantie. Pijn heb je toch. Je zult niet aan alles mee kunnen doen maar je bent er wel even tussenuit in ieder geval.
Geestelijk is dat wél weer goed.

zondag 3 februari 2019 om 15:22
Hier nog 1 die uit een gelovige familie komt.
Een gedeelte van de familie vond het niet oké dat ik ook op zondag moet werken. Maar hé, ik werk in de zorg. Kun je moeilijk op zaterdag zeggen: Nou lieve bewoners, tot maandag. We hebben alles al klaargelegd voor morgen, wij zijn morgen vrij.
Maargoed, het is hun probleem als ze er moeite mee hebben. Ik lig er niet wakker van haha.
Een gedeelte van de familie vond het niet oké dat ik ook op zondag moet werken. Maar hé, ik werk in de zorg. Kun je moeilijk op zaterdag zeggen: Nou lieve bewoners, tot maandag. We hebben alles al klaargelegd voor morgen, wij zijn morgen vrij.
Maargoed, het is hun probleem als ze er moeite mee hebben. Ik lig er niet wakker van haha.

zondag 3 februari 2019 om 16:08
Ik hou me daar al jaren niet meer aan kwebbeltje.
Geloven zit in jezelf, niet in hoe vaak je naar de kerk gaat en of je zondag wel als een echte rustdag houdt.
Ik heb zelf eerder ook in de zorg gewerkt en dan moest ik ook op zondag. Ik kon er niet meezitten.
Het weekend was vaak rustiger qua werken, je doet hetzelfde als door de weeks én je krijgt er extra voor betaald want onregelmatigheidstoeslag.
Ik kon er Dus ook niet mee zitten. Integendeel. Het extra geld dat het opbracht was zeer welkom eind van de maand
Geloven zit in jezelf, niet in hoe vaak je naar de kerk gaat en of je zondag wel als een echte rustdag houdt.
Ik heb zelf eerder ook in de zorg gewerkt en dan moest ik ook op zondag. Ik kon er niet meezitten.
Het weekend was vaak rustiger qua werken, je doet hetzelfde als door de weeks én je krijgt er extra voor betaald want onregelmatigheidstoeslag.
Ik kon er Dus ook niet mee zitten. Integendeel. Het extra geld dat het opbracht was zeer welkom eind van de maand
zondag 3 februari 2019 om 16:56
VGM, Ik heb zomaar het idee dat Lise niet zó veel invloed heeft op haar schoonfamilie dat ze het naar haar omstandigheden kan aanpassen.
Maar in een gezin moet er zeker rekening mee gehouden kunnen worden.
Wij zijn een aantal jaar terug naar Italië vereist. In één keer vond ik echt té lang.
We hebben toen, vanwege mij, overnacht in een hotel in zuid Duitsland.
Maar in een gezin moet er zeker rekening mee gehouden kunnen worden.
Wij zijn een aantal jaar terug naar Italië vereist. In één keer vond ik echt té lang.
We hebben toen, vanwege mij, overnacht in een hotel in zuid Duitsland.

zondag 3 februari 2019 om 17:02
Ik vind het weekend ook altijd relaxed werken.lientje69 schreef: ↑03-02-2019 16:08Ik hou me daar al jaren niet meer aan kwebbeltje.
Inmiddels weet mijn familie ook dat ik niet gelovig ben. Tenminste, ik geloof wel in iets, maar weet nog niet precies wat.
Het wordt min of meer geaccepteerd door familie.