Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Ik heb een beetje een dip.
Ik zit best wel in spanning over het hele bezwaar. Dat het nu is ingediend (nou ja, ik hoop dat de jurist het verstuurd heeft) maakt het echt en doet me weer eens beseffen hoeveel er van af hangt.

Daarnaast heb ik behoorlijke spierpijn in mijn nek en bovenrug, en in mijn been @(
En ik heb vooral geen energie om iets te ondernemen.

Ik lig ook veel te veel na te denken over dingen.
Lise: er hangt ook veel vanaf. En ik durf niet zomaar te zeggen dat het wel goed komt. Het UVW is een grote, trage molen waarin je vermalen kunt worden, ook al heb je gelijk. Verder hebben ze tijd, heel veel tijd, het zal heel traag gaan allemaal.
Probeer het een beetje van je af te zetten, voorlopig zal er weinig gebeuren.
Heel veel sterkte, ik hoop dat je de zaak gaat winnen!
Dank je wel Cesium.

Even niet quoten.

De jurist heeft, of gaat, dus een voorlopig bezwaarschrift indienen waarin hij vraagt om een termijn van vier weken om een grondig onderbouwt bezwaar in te dienen. Dan heeft het UWV dan nog eens vier weken de tijd om daarop te reageren. Dus dan zijn we twee maanden verder.

Ook de jurist weet niet hoe dit uit gaat pakken, veel hangt af van de persoon die we treffen bij het UWV. Het is in mijn voordeel dat ik een medisch probleem heb wat middels objectief onderzoek is vastgesteld.

Maar dat betekent dus nog zeker twee maanden in de stress zitten.
Lise: ik heb het gelezen, moeilijk voor je.
Normaal gesproken zou ik flink actief bezig gaan, maar met deze beperkingen is dat dan weer geen optie. Afleiding is goed, maar dat werkt het beste als je alles gewoon kan. Afijn, dat weten jullie ook.

Dus daar zit ik nu wel een beetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is ook klote, Lise. Afleiding is moeilijk te verkrijgen zo. Niet even de hort op, de wind in je haar, maar afwachtend liggen op de bank (of waar je ook zit/ligt)

:hug:
Later is nu
Rug is behoorlijk in protest. Tijdens koken moest ik vaker zitten. Was spaghetti aan het maken. En tijdens eten waren mijn handen ook in protest. Nu stop ik om de boel rust te geven
Nartjie: ik hoop dat je wel lekker gegeten hebt.

Ik heb goulash gemaakt, een grote pan vol. Kan ik nog een paar porties van in de diepvries doen.
Hier ook lekker gekookt. Pasta met spinazie. Is best een werk maar ik vind het echt zo lekker :)

Nu uitgeput op de bank. Mijn knie is een beetje in protest.

Het sneeuwt hier sinds een paar uur. Nog best hard ook!
De sneeuw hier is één natte plakzooi. Het is niet eens wit. Jammer, want ik had me stiekem weer verheugd op een mooi pak sneeuw.

Kwebbeltje, wat een schrik. Het komt zo wel letterlijk dichtbij.

Cesium, ik heb me nog nooit aan goulash gewaagd. Man vraagt er al jaren om. Weet je een goed recept?

Lise, passief afwachten is heel lastig. Zeker als je verder niets om handen hebt. Heel erg naar voor je. Wel fijn dat de jurist je serieus neemt. Hopelijk tref je nu ook de juiste persoon bij het UWV.
PS Lise, het is een beetje onconventioneel voorstel, maar zou het een idee zijn om er met je man even tussenuit te gaan samen? Een andere omgeving om je zinnen te verzetten, zonder druk bezig te moeten zijn.
Doro: ik heb voor de goulash het recept gevolgd van de site: uitpaulineskeuken.nl.
Alleen getwijfeld of ik hem op het einde een beetje zou binden maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Was erg lekker!
Doro75 schreef:
30-01-2019 18:53
PS Lise, het is een beetje onconventioneel voorstel, maar zou het een idee zijn om er met je man even tussenuit te gaan samen? Een andere omgeving om je zinnen te verzetten, zonder druk bezig te moeten zijn.
Eind februari gaan we nog een paar dagen weg, komend weekend zijn we bij mijn schoonouders. Maar ik ben gewoon te ongeduldig hiervoor.
Dreamer schreef:
30-01-2019 16:55
Ja, dat is ook klote, Lise. Afleiding is moeilijk te verkrijgen zo. Niet even de hort op, de wind in je haar, maar afwachtend liggen op de bank (of waar je ook zit/ligt)

Inderdaad. Helaas
Lig hier uitgeteld op de bank. Vanmiddag onbedoeld 4 uur liggen pitten :"). Daarna snel nog mijn overrijpe bananen in een bananenbrood getoverd en friet gehaald.

Vanmiddag gebeld ook nog, krijg naast de meloxicam er ook nog tramadol bij. Vind het wel een heftig iets,meteen zo zwaar.

:hug: voor iedereen!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
30-01-2019 19:18
Lig hier uitgeteld op de bank. Vanmiddag onbedoeld 4 uur liggen pitten :"). Daarna snel nog mijn overrijpe bananen in een bananenbrood getoverd en friet gehaald.

Vanmiddag gebeld ook nog, krijg naast de meloxicam er ook nog tramadol bij. Vind het wel een heftig iets,meteen zo zwaar.

:hug: voor iedereen!
Zelfde combi als ik dus.
Dacht ik al, Lise! Als dit niet helpt kan ik nog amitriptyline proberen zei ze, maar dan zou ik drie verschillende stemmingstabilisators (wow) slikken dus ik hoop dat dit werkt.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
cesium24 schreef:
30-01-2019 19:06
Doro: ik heb voor de goulash het recept gevolgd van de site: uitpaulineskeuken.nl.
Alleen getwijfeld of ik hem op het einde een beetje zou binden maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Was erg lekker!
Ik zoek het op en zet het voor volgende week op het menu. Dank voor de tip!
lise1985 schreef:
30-01-2019 19:10
Eind februari gaan we nog een paar dagen weg, komend weekend zijn we bij mijn schoonouders. Maar ik ben gewoon te ongeduldig hiervoor.
Hoop ook voor je dat het werkt Kohaku

Lise, succes en sterkte in het hele proces.

Nartjie, kan blondie zelf haar kooi losmaken? Is een slotje een idee?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Kwebbeltje, klinkt als een fijne en veilige werkomgeving.

Ik ben moe en heb pijn.
Huis zit vol met visite nu voor de vergadering. Dus ff relaxt liggen is er niet bij helaas. En boven gaan liggen vind ik dan ook niks. Dus ik hang nu een beetje half meeluisterend aan de keukentafel.( open keuken, ze zitten in de huiskamer)
Hopelijk zijn ze snel weg Lientje :hug:
:hug: Lientje
Mwah.
Het zijn nogal praters....ik verwacht ze niet voor half elf weg hier helaas ben ik bang.
Kohaku schreef:
30-01-2019 19:29
Dacht ik al, Lise! Als dit niet helpt kan ik nog amitriptyline proberen zei ze, maar dan zou ik drie verschillende stemmingstabilisators (wow) slikken dus ik hoop dat dit werkt.
Ik vind de Tramadol wel invloed hebben op mijn psyche. Ik zou liever overgaan op oxycodon. Daarvan had ik veel minder bijwerkingen. Maar ik zou niet meer zelf gaan dokteren geloof ik.

Ik hoop dat het werkt voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven