Gezondheid alle pijlers

Nortrilen

08-07-2011 11:31 7 berichten
Heb vanmorgen een recept gekregen voor Nortrilen om te stoppen met roken.

Zijn er ervaringsdeskundigen in de buurt?

Wat zijn je ervaringen met Nortrilen?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het nu zo'n anderhalf jaar en heb er prima ervaringen mee. Ik heb het trouwens niet voor het roken, maar als AD voorgeschreven gekregen. Ik had de eerste paar weken wat last van een droge mond, maar dat was snel weg.

Verder geen last van bijwerkingen, ook niet aangekomen oid.
The time is now
Ik heb bijna 2 weken Nortrilen geslikt om te ondersteunen om te stoppen met roken.

Echter ik voelde mij er toaal niet goed bij, bij 1 pilletje ging het nog, bij 2 pilletjes per dag ging het helemaal verkeerd met mij. Overdag in slaap vallen, fouten maken op mijn werk / minder geconcentreerd zijn. Het gevoel dat ik in een film liep / er niet echt zijn. Ik ben gelijk weer naar 1 pilletje gaan om af te bouwen, vond het doodeng om ze door te blijven slikken.

Het voordeel voor mij was wel dat ik genoeg had van medische hulpmiddelen met het stoppen met roken. Na deze nare ervaring voor mij met Nortrilen, ben ik cold turkey gestopt en nu 2 maanden rookvrij.

Ik ben het boek gaan lezen van "nederland stop met roken" en samen met mijn motivatie om te stoppen, was dit uiteindelijk voor mij voldoende.

Het stoppen is mij reuze meegevallen, eigenlijk was het voor mij helemaal niet moeilijk om te stoppen toen ik door had hoe het werkte in mijn hoofd. Ik wilde geen slaaf meer zijn.. door de knop radicaal om te zetten heb ik uitgezonderd 2 hunkeringen in de eerste stopweek echt nergens last van gehad.
anoniem_107561 wijzigde dit bericht op 08-07-2011 12:23
Reden: foutje..
% gewijzigd
ik slik het ook als AD. Weinig bijwerkingen behalve dan de droge mond die na maanden gebruik er nog steeds is.

Maar ja gewoon een flesje water standaard bij me en dan is dat ook wel te overleven.
Bedankt voor jullie reacties. Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar er stond ineens iemand voor de deur.
Hallo allemaal. Zijn er nog meer mensen met ervaringen? Dan zie ik jullie berichtjes graag verschijnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven