Nu al bijwerkingen?
donderdag 19 januari 2012 om 13:06
donderdag 19 januari 2012 om 13:10
Nee, dat kan inderdaad. Na een uur kan je al het een en ander merken. Misschien is het fijner om het 's avonds in te nemen als je naar bed gaat. Dan lig je in ieder geval al en is het minder vervelend. Je kan je inderdaad goed beroerd ervan voelen. De eerste paar dagen zijn het ergst, maar het kan zo'n twee tot vier weken aanhouden. Heel vervelend, vooral omdat het beoogde effect zo'n zes weken duurt voor dat je dat gaat opmerken. Flink op de tandjes bijten dus. Sterkte.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 19 januari 2012 om 13:25
quote:mika65 schreef op 19 januari 2012 @ 13:22:
maki ik neem mijn cymbalta vlak voor het slapen gaan in dan merk je er het minst vanIk had ook gelezen dat mensen er juist niet van konden slapen, dus ik dacht dan neem ik het 's ochtends. Maar daar heb ik nu wel spijt van. Morgen dus maar 's avonds innemen.
maki ik neem mijn cymbalta vlak voor het slapen gaan in dan merk je er het minst vanIk had ook gelezen dat mensen er juist niet van konden slapen, dus ik dacht dan neem ik het 's ochtends. Maar daar heb ik nu wel spijt van. Morgen dus maar 's avonds innemen.
donderdag 19 januari 2012 om 13:51
quote:maki_w schreef op 19 januari 2012 @ 13:25:
[...]
Ik had ook gelezen dat mensen er juist niet van konden slapen, dus ik dacht dan neem ik het 's ochtends. Maar daar heb ik nu wel spijt van. Morgen dus maar 's avonds innemen.De arts raadde mij juist aan om ze voor het slapen gaan in te nemen. Maar dat deed ik sowieso al met AD
[...]
Ik had ook gelezen dat mensen er juist niet van konden slapen, dus ik dacht dan neem ik het 's ochtends. Maar daar heb ik nu wel spijt van. Morgen dus maar 's avonds innemen.De arts raadde mij juist aan om ze voor het slapen gaan in te nemen. Maar dat deed ik sowieso al met AD
donderdag 19 januari 2012 om 15:25
Nee, het is geen suggestie. Misselijkheid en darmklachten zijn de meest voorkomende klachten bij het starten met AD's en komt vaak vrij snel opzetten na inname. Heeft absoluut helemaal niets, maar dan ook niets met suggestie te maken. Het ene middel veroorzaakt wel ergere klachten dan het andere en de ene lichaam reageert misschien wat anders dan het andere, maar met suggestie heeft dat niets te maken.
You know how I know? Because I reeaally think so!