Gezondheid alle pijlers

Ochtend verkoudheid

04-07-2018 18:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erg vreemd, maar ik wordt iedere ochtend snotverkouden wakker. Dit houdt vervolgens aan tot het begin van de middag en dan is het weer over. Kan iemand hier een logische verklaring voor geven?
Life begins at the end of your comfortzone
allergische reactie op bv stof/huisstofmijt, hooikoorts? ga naar de huisarts voor een test.
Veel stof in je slaapkamer?
allergie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
gizzmo-returns schreef:
04-07-2018 18:40
allergische reactie op bv stof/huisstofmijt, hooikoorts? ga naar de huisarts voor een test.
Hooikoorts zou kunnen inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik er niet extreem veel last van heb, bij mensen met hooikoorts is het een tikkeltje erger heb ik het idee. Maar bedankt voor de reactie!!
Life begins at the end of your comfortzone
Toen ik de topictitel las dacht ik ook meteen aan een allergie, net als de rest dus.
Ik had hetzelfde en dat bleek huisstofmijtallergie. Als er iets in huis vol kan zitten met huisstofmijten is dat wel je bed, zie hier een mogelijk logisch verband met het tijdstip waarop je klachten krijgt.
Of snel overprikkeld neus- of kaakholten. Bijvoorbeeld met poliepen.
Ik zou eens beginnen met het aanschaffen van een setje anti-allergie beddengoed, je kamer helemaal afstoffen met een vochtig doekje en dan een paar nachten proberen of je minder last hebt
snowy2 schreef:
04-07-2018 19:12
Ik zou eens beginnen met het aanschaffen van een setje anti-allergie beddengoed, je kamer helemaal afstoffen met een vochtig doekje en dan een paar nachten proberen of je minder last hebt
Dat beddengoed is onzin. Gewoon goed heet wassen is genoeg. Maar ik denk ook aan huisstofmijt. In je matras, je dekbed, je vloerbedekking? Een stoffen hoofdbord?
Je hebt geen donzen dekbed of kussen? Daar reageeer ik echt heel heftig op.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven