Gezondheid alle pijlers

onderhuidse ontsteking

31-10-2012 14:30 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
meeh ik heb een dikke rode bult op mn kin wat op een onderhuidse ontsteking lijkt

wat kan ik er tegen doen

middeltjes etc.
quote:modus schreef op 31 oktober 2012 @ 15:04:

[...]

Hoe meer je er aan zit hoe roder het wordt/ blijft, afblijven dus!

En ik kan me er ook verschrikkelijk aan ergeren, het is alleen door ergeren nog nooit beter geworden haha en als ik er aan kom doet het verschrikkelijk pijn :c
quote:kokosnoot226 schreef op 31 oktober 2012 @ 15:03:

meh :c

ik zit er telkens tegen te drukken en met naalden enzo, maar het wil er niet doorheen, slecht iknow

maar het moet weg[/quote]

NIET DOEN!!! Dan maak je het echt alleen maar erger! Smeer er idd maar wat trekzalf op en niet aanraken. Morgen ziet het er vast een stuk beter uit en kan je 'm misschien wel uitknijpen.

Ik ken het hoor.... Heb al heel wat keren een ravage aangericht in mijn gezicht, omdat ik zo lekker eigenwijs was en elke keer wéér spijt......het is ook zo'n vervelend trekje van mij, ook als ik een korst heb ofzo ik moet er gewoon aan pulken haha
Ik heb ze vaak op mijn kaaklijn en als ik me in mijn slaap omdraai... Wat doet dat soms pijn zeg!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat bij mij toen hielp; wassen met betadine scrub, betadine zalf smeren. Warme douchekop erop. En dat herhalen, herhalen, herhalen... En AFBLIJVEN verder!!!
quote:reanne schreef op 31 oktober 2012 @ 15:04:

[...]

haha en als ik er aan kom doet het verschrikkelijk pijn :cHet doet ook pijn en het is verschrikkelijk vervelend. Ik vind het ook echt vreselijk als ik er 1 heb en kan me helemaal jouw frustratie voorstellen, maar volg het unanieme advies van iedereen en blijf er af. We leven wel met je mee en hopen dat het heel snel over is
quote:reanne schreef op 31 oktober 2012 @ 15:05:

[...]

het is ook zo'n vervelend trekje van mij, ook als ik een korst heb ofzo ik moet er gewoon aan pulken haha

Pffff vertel mij wat.... Kan mezelf ook nooit beheersen waardoor het herstel altijd veel langer duurt!!!

Maar nogmaals: beheers je
quote:kokosnoot226 schreef op 31 oktober 2012 @ 15:11:

[...]

Pffff vertel mij wat.... Kan mezelf ook nooit beheersen waardoor het herstel altijd veel langer duurt!!!

Maar nogmaals: beheers je jaa ik probeer het ik heb nu biergist tabletten en trekzalf
Snel naar de etos en koop een tubetje Pure sos stick van Garnier!

(Of iets dergelijks van eigen merk)

Echt, een dikke klodder op de ontsteking en je voelt het bijna wegbranden. Heerlijk.
quote:MrsStanleyWalker schreef op woensdag 31 oktober 2012 14:53 Ze gaan altijd wel weer weg, dat op zich is geen wonder.
quote:tindin schreef op 31 oktober 2012 @ 16:05:

Snel naar de etos en koop een tubetje Pure sos stick van Garnier!

(Of iets dergelijks van eigen merk)

Echt, een dikke klodder op de ontsteking en je voelt het bijna wegbranden. Heerlijk.Als ik die gebruik dan verhardt de ontsteking juist en blijft ie héél lang zitten.
Bij mij gaan lijken ze meestal weg te gaan, maar eigenlijk lijkt het er meer op dat ze zich terug trekken om zich te transformeren tot superpuist en komen ze aan de oppervlakte voor mijn menstruatie als een soort vulkanische uitbarsting. Either way, ik heb altijd twee keer plezier van die joekels...
quote:MrsStanleyWalker schreef op 31 oktober 2012 @ 18:21:

Bij mij gaan lijken ze meestal weg te gaan, maar eigenlijk lijkt het er meer op dat ze zich terug trekken om zich te transformeren tot superpuist en komen ze aan de oppervlakte voor mijn menstruatie als een soort vulkanische uitbarsting. Either way, ik heb altijd twee keer plezier van die joekels...Precies, dat gebeurt er dus bij dat ding van Garnier. Er komt een hard laagje op je huid, hij trekt zich terug en daarna wordt ie NOG erger. Niet doen.
Gebeurt bij mij zelfs zonder dat ding van Garnier!
Mrs hebben wij niet eerder op een topic hierover geschreven?

Ik heb trouwens tegenwoordig een spulletje dat ik erop smeer waarvan ik geen idee heb wat het is (behalve heel duur), wat het ontzettend uitdroogt. Ideaal.
Ja, ik wil al weken aan je vragen hoe het gaat met je huid, maar het is niet echt glamourous natuurlijk omdat op het Extelle-topic te doen...

http://media.tumblr.com/tumblr_lzg5tfE0oQ1qkq2mg.png
Ach ja.

Maar ik ben blij te kunnen melden dat ik praktisch van mijn acne af ben. Af en toe een pukkeltje als ik me niet zo goed aan mijn dieetvoorschriften hou (ik ga nu weer braaf doen). Ik ben wel zo verschrikkelijk dankbaar dat ik weer een normale huid heb!
ik gebruik straks ver trekzalf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven