Gezondheid alle pijlers

Ongesteld voor stopweek

20-08-2012 15:00 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wellicht is dit onderwerp al eens eerder besproken op dit forum, in dat geval sorry.

Ik slik al een dik half jaar de yasmin pil. Ik heb nu voor de eerste keer 2 strippen doorgeslikt ivm vakantie. Ik heb gisteren de laatste pil van de strip geslikt maar ik heb nu al een paar dagen last van licht bloedverlies, vandaag iets meer. Het lijkt eigenlijk op een lichte ongesteldheid. Ook had ik tijdens de eerste strip (van deze twee die ik heb doorgeslikt) een keer last van een beetje lichtroze afscheiding. Ik ben overigens nog nooit een pil vergeten, dat weet ik zeker. Ik heb de assistente van de mijn huisarts gevraagd of dit kwaad kon. Volgens haar was dit niet erg, maar als dit nog eens zou voorkomen moet ik even naar de huisarts.

Nu maak ik me toch een klein beetje zorgen. Is dit normaal en hebben jullie er misschien ook al eens last van gehad?
Had ik ook last van toen ik net begon met doorslikken. Was wel een andere pil trouwens. Staat er iets over in de bijsluiter?
Ik had net zo iets maar je kan wat bloeden maar ik denk dat niet zo erg is. Maar je huisarts weet het meer van dat soort dingen
Yasmin is een lichte pil ..kan zijn dat de pil niet "zwaar"genoeg voor je is , dan krijg je namelijk doorbraak bloedingen .Heb zelf ook de yasmin een tijdje geslikt en had daar ook last van . Het is ook niet erg maar wel vervelend .
quote:beesie1987 schreef op 20 augustus 2012 @ 15:05:

Ik had net zo iets maar je kan wat bloeden maar ik denk dat niet zo erg is. Maar je huisarts weet het meer van dat soort dingenJij hebt toch een inplaat?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Volgens mij zijn doorbraakbloedingen normaal als je net begint met doorslikken (:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven