Gezondheid alle pijlers

Onhandig & ongesteld

23-03-2015 21:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt misschien wat kneuterig, maar toch. Ik ben zo vreselijk onhandig als het weer 'die tijd van de maand' is. Glazen laat ik vallen, ik word bijna aangereden omdat ik degene was die niet oplette in het verkeer, alles gaat kapot wat binnen mijn handbereik komt. Een vriendin vertelde me een tijdje geleden: 'Ja, het schijnt dat als je ongesteld bent, je heel onhandig bent.' Ik geloofde het niet, wil niet zomaar dingen aannemen. Maar nu ik er op heb gelet, jeetje.. Ben ik de enige of zijn hier meer maandelijkse blunderaars?
Keep your head up, keep your heart strong.
Hier twee van die exemplaren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb hetzelfde. Struikel over de openstaande vaatwaser, stoot mn hoofd, trek iets te enthousiast mn t-shirt uit en sloop de hanglamp bijna van het plafond, gooi glazen melk om over de krant... Dat soort dingen bedoel je ?
quote:z-u-s schreef op 23 maart 2015 @ 21:40:

Ik heb hetzelfde. Struikel over de openstaande vaatwaser, stoot mn hoofd, trek iets te enthousiast mn t-shirt uit en sloop de hanglamp bijna van het plafond, gooi glazen melk om over de krant... Dat soort dingen bedoel je ?Précies! Haha, ik was al bang dat ik de enige was.. ;)
Self fulfilling prophecy?

Heb er nog nooit over gehoord.
quote:chipsandchocolate schreef op 23 maart 2015 @ 21:43:

[...]

Précies! Haha, ik was al bang dat ik de enige was.. ;)

You are not alone! Terwijl ik mezelf normaal gesproken best handig vind... Maar als ik vanalles uit mn handen laat vallen vraagt mn vriend altijd of het weer zover is mééstal heeft ie dan gelijk.

Mijn theorie: eens per maand staat de zwaartekracht gewoon harder.
Mmmm, volgens mij ben ik dan chronisch ongesteld

Maar ga er toch eens op letten of het dan nog erger wordt
Herkenbaar. En ook een man die het opvalt en vaak gelijk heeft😁
quote:z-u-s schreef op 23 maart 2015 @ 21:52:

[...]

You are not alone! Terwijl ik mezelf normaal gesproken best handig vind... Maar als ik vanalles uit mn handen laat vallen vraagt mn vriend altijd of het weer zover is mééstal heeft ie dan gelijk.

Mijn theorie: eens per maand staat de zwaartekracht gewoon harder.

Oooh jaaa, maar sommige mannen roepen ook wel iets te vaak: 'Ben je ongesteld ofzo?'

Ik vind je zwaartekracht wel een goede ;)
Same here! Laat ook alles uit m'n handen vallen dan, verder niet onhandiger dan normaal 😁
Bij mij gaat dan alles mis met data en tijden opschrijven... dat merk ik dan weken later... heel vermoeiend.
Hier ook, paar dagen voor de menstruatie lijkt het wel of ik olie aan mijn handen heb. Veel gevloek ook tijdens mijn onhandigheid
Hier ook. Ik was altijd heel onhandig en wankel tijdens die weken. Logisch, want ik voelde me vaak ook koortsig en motorisch wat zwakker.
Ja herkenbaar, maar ik ben sowieso al erg onhandig en tijdens mijn menstruatie wordt dat nog erger.
Ik zal er eens opletten of ook mijn onhandigheid groter wordt tijdens zulke weken.

Heb er nog nooit bij stil gestaan...
Check! Ik loop altijd met m'n arm tegen de deurkruk aan.... Auw.....

En alles glipt m'n uit de vingers
Ja, hier ook... Hoe kan dat?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik ook. Ik wijd het maar aan vermoeidheid, pijn, lager hb. Ik bloed zeker 7-8 als een rund, dus voel me dan ook echt beroerd.
Ik had precies om 00.00 deze link gevonden:

http://www.ehow.com/facts ... om-menstrual-period_.html
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Onhandiger wil ik het niet noemen maar wat slapper in de spieren? En wat onevenwichtiger, zowel geestelijk als lichamelijk. Dus laat idd makkelijker dingen vallen en val makkelijker.
Geen idee, ik ga er eens op letten.
quote:suzyqfive schreef op 24 maart 2015 @ 18:57:

Ik had precies om 00.00 deze link gevonden:

http://www.ehow.com/facts ... om-menstrual-period_.htmlWetenschap
Herkenbaar.
Heel herkenbaar!

Ik zit ook altijd onder de blauwe plekken rond die tijd omdat ik me overal aan stoot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven