Online apotheek
woensdag 27 juli 2016 om 11:03
Na de zoveelste ergenis bij de apotheek ben ik er helemaal klaar mee. Lang wachten voordat ik eindelijk aan de beurt ben. Vervolgens lang wachten tot dat ze alles verzameld hebben en in het systeem verwerkt. Dan blijkt dat ze niet alles op voorraad hebben en mag je nog weer een andere dag terug komen en begint het wachten opnieuw.
Wie weet een goede online apotheek?
Wie weet een goede online apotheek?
woensdag 27 juli 2016 om 11:45
Ik zou overstappen naar een andere 'normale' apotheek als je hier niet tevreden over bent.
Hier staat op je doosje een herhaalnummer wat je op je telefoon in kunt toetsen en dan kun je het, na een dag of wat, bij een speciale afhaalbalie ophalen. Dan is het er en staat het klaar zodra je komt.
Via internet weet je niet wat voor rotzooi je krijgt, daar zou ik me nooit aan wagen. Is je gezondheid niet belangrijker dan een ergernis bij de apotheek?
Hier staat op je doosje een herhaalnummer wat je op je telefoon in kunt toetsen en dan kun je het, na een dag of wat, bij een speciale afhaalbalie ophalen. Dan is het er en staat het klaar zodra je komt.
Via internet weet je niet wat voor rotzooi je krijgt, daar zou ik me nooit aan wagen. Is je gezondheid niet belangrijker dan een ergernis bij de apotheek?
woensdag 27 juli 2016 om 12:31
woensdag 27 juli 2016 om 14:21
Ik heb hele goede ervaringen met efarma. Daar ben ik naartoe gegaan naar aanleiding van slechte ervaringen met twee reguliere apotheken. Eindeloos wachten om vervolgens te horen te krijgen dat je medicijnen er pas over 2-3 dagen zijn, en dan klopt wat ze afleveren niet altijd. Bij efarma bezorgen ze zelfs medicijnen die gekoeld bewaard moeten blijven via een speciale koerier. Dat staat tenminste op de website; ik heb van die service nog nooit gebruik gemaakt. Ik gebruik chronische dezelfde medicatie die de arts in grote hoeveelheid voorschrijft. De reguliere apotheek wil maar voor een beperkte tijd meegeven, maar bij efarma leveren ze de totale hoeveelheid gewoon in een keer. Efarma is een echte, erkende, officiële apotheek en levert dus geen vage pillen waarvan je niet weet wat er in zit.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti