Gezondheid alle pijlers

Onrustig been. Tips?

16-07-2017 20:11 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook weleens aan beide benen gehad maar de laatste tijd steeds aan 1 been. Word er gek van en kan er niet door slapen. Wat doen jullie eraan? Wat helpt echt?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
sunlight zeep onder hoeslaken in bed, als het erg is je voeten op de zeep leggen.
Joni_de_tweede schreef:
17-07-2017 11:59
Wat voor medicijnen heb je? Mijn moeder heeft al 50 jaar last, de pijn is vaak echt ondraaglijk, zo triest.
Ik heb pramipexol. Al 50 jaar is echt erg, heeft haar huisarts nooit iets gedaan?
De huisarts kan niks vinden en schuift het dan ook op zenuwen.. ze is stad en land afgelopen, ook alternatief, magneten onder het bed gelegd, wateraders op laten sporen enz. enz.
Als ik google zie ik sifrol, en dat komt me bekend voor, volgens mij slikt ze dat, of heeft ze dat geslikt.
Joni_de_tweede schreef:
17-07-2017 15:45
Als ik google zie ik sifrol, en dat komt me bekend voor, volgens mij slikt ze dat, of heeft ze dat geslikt.
Dat is hetzelfde inderdaad. Ik weet niet of ik het hier mag zeggen, maar kijk anders eens naar Neupro pleisters. Dat schijnt ook goed te kunnen werken volgens mijn neuroloog. Die zijn net weer wat sterker.
Ik ga het doorgeven. Ze is wel al behoorlijk op leeftijd inmiddels dus voorzichtigheid geboden met dat broze lijfje. :-D
Voor mijn zwangerschap soms last van tijdens zwangerschap veel last van. 9 maanden geleden bevallen en het is weg bevallen hielp bij mij.

Wat mij nog weleens verlichting was het Bern koelen of onder de kraan of met mentholgel.
Joni_de_tweede schreef:
17-07-2017 17:03
Ik ga het doorgeven. Ze is wel al behoorlijk op leeftijd inmiddels dus voorzichtigheid geboden met dat broze lijfje. :-D
Dat lijkt me een goed idee ja, wees maar zuinig op haar :-]
Anna Karenina schreef:
17-07-2017 21:56
Dat lijkt me een goed idee ja, wees maar zuinig op haar :-]
Ja, dat ben ik. We zijn nu op vakantie en ik heb haar instructies gegeven om vooral door te blijven ademen. Maar zonder gekheid, het mensje is nu 81 dus ik ben inderdaad zuinig op haar, omdat ik weet dat ze er volgend jaar misschien niet meer is. Maar het doet mij zeer, dat zij zoveel pijn heeft gehad. Als kind was het voor mij normaal dat ze 's nachts aan het stofzuigen was, om in beweging te blijven, dan was de pijn draaglijk. Het is vechten zonder dat je weet waartegen je vecht, en er is al zoveel geprobeerd, maar die benen blijven gewoon zo onrustig.. het is onmenselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven