Nadat ik een doosje medicijnen zag liggen op tafel,(geheel in het zicht by the way) en de heer in kwestie vroeg waar hij last van had vertelde hij dat hij deze slikte om zijn koortslip te onderdrukken. Ik vertrouw het niet echt, bij nachecken op internet wordt dit middel ook verstrekt bij genitale herpes, wat misschien logisch is, maar het 2e doosje wat erbij lag waren medicijnen voor Chlamidia.(!!) Helaas kwam ik daar later achter tijdens mijn zoektocht op internet en heb hem er dus niet mee geconfronteerd maar dan de grote Vraag: Ondanks dat we condooms hebben gebruikt bij penetratie, is het wijs om een SOA test te doen?
Er was orale seks, maar hij had geen koortslip. (anders was de orale seks ook zeker niet gebeurd)
Ik baal alleen zo verschrikkelijk, heb 3 maanden geleden ook al een SOA-test moeten doen omdat mijn ex "ineens" last had van Chlamidia...vandaar ook ex....
Je hebt een goede ONS uitgekozen, maar liefst 2 SOA's tegelijkertijd! Dat betekent dus dat hij zonder condoom heeft gevreeën in het verleden...Yep....blijkt maar weer dat mijn taste of men belabberd is, maar dat is volgens mij een heeeel ander topic....
Je bent wel erg snel in je oordeel. Veel medicujnen worden toegepast bij verschillende aandoeningen. Hoe zeker ben je van je zaak? Ik zou wel een test doen.
Zou het als ik jou was alsnog een keer bespreekbaar maken. Gewoon rustig voor gaan zitten en zeggen dat als er iets aan de hand is dat je dit liever weet om te voorkomen dat dit vervelende consequenties gaat hebben voor jouw gezondheid.
En voor de zekerheid inderdaad jezelf laten testen!