Gezondheid alle pijlers

Onzeker over lichaam

03-03-2018 17:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 16 jaar 1.63 m en weeg 65. Ik heb mooie, dikkere billen dan andere meisjes waardoor ook mijn boven benen steviger zijn dan die andere meisjes. Veel jongens zeggen dat dat juist mooi is, maar ondanks dat heb ik ook een buik(je) dat is te zien wanneer ik een strakker shirtje aan heb, dit vind ik jammer aangezien ik zonder dat buikje wel heel blij ben met mijn lichaam...
Ik hou erg van snoepmomenten en kan die moeilijk laten gaan, ik wil steeds naar de sportschool gaan alleen ik merk dat er dan nog niks vanaf gaat... dus ga steeds dan maar liever niet...
Ik heb ook diabetes type 1 ( kan ik dus niks aandoen geen eigen schuld ) en wanneer mijn bloedglucose te laag is, krijg je vreetbuien...

Wie heeft tips die ook realistisch zijn?!
anoniem_365536 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 01:59
0.00% gewijzigd
Het hoort een beetje bij de leeftijd om zo te miezemuizen over stevige benen etcetera. Ik heb 1 keer gelijnd, op mijn 16e, dat werkte averechts en heb vervolgens 15 jaar niet op een weegschaal gestaan. Wel eet ik gezond, heb niet vaak snoep in huis, en bingen op bruine boterhammen kent natuurlijk zijn grenzen. En kies gewoon een sport die je leuk vindt! Fitness is best suf, niet gek als je daar geen motivatie voor kan opbrengen. MIsschien lukt het wel met een teamsport, klimmen, paardrijden, zwemmen met een vriendin etcetera.
Je kan ook elke ochtend 50 buikspieroefeningen doen, om alleen je buik strakker te maken. Maar goed, daar heb ik zelf ook nooit de motivatie voor kunnen opbrengen.
Oh ja trouwens, in het algemeen ben ik mijn onzekerheid te lijf gegaan door te denken: it's downhill from here, dus beter waardeer je gewoon hoe knap je vandaag bent. Maar dat werkt misschien pas vanaf je 26e :)
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt prachtig en een buikje moet je je niet druk om maken.
Er is altijd wel iets, bovendien, juist extra mooi toch?

Geniet van je jeugd en je schoonheid.
To,probeer aan je zelfvertrouwen te werken! Er is niets mis met je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven