Gezondheid alle pijlers

onzeker van menstruatie

15-12-2016 20:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt onzeker van mijn menstruatie, ik ben heel regelmatig ongesteld (31 dagen) maar de ene maand is het echt veel heftiger dan de andere maand. En tijdens de ovulatie; de ene maand (veel) helder slijm (sorry voor de details) en de andere maand 1 dag licht oud bloedverlies. Volgens huisarts is er niets aan de hand. Ben nu 35, hoop in de toekomst nog een kindje te mogen verwelkomen. Herkennen jullie dit? Reden tot zorgen?
Lijkt me echt helemaal niks mis mee eigenlijk, zelfs je huisarts zegt het.
die ik wilde bestaat al...
Wat zou er mis kunnen zijn? Wat is de reden dat je je zorgen maakt? Dat het de ene keer wat heftiger is dan de andere keer? Dat is toch volkomen normaal?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zo zijn mijn menstruaties ook en ik heb nu 4 kinderen. Geloof je huisarts maar.
Dat de ene keer veel heftiger is dan de andere keer... Maar bedankt voor jullie reacties, moet me er gewoon niet zo druk om maken.
quote:MissCupcake123 schreef op 15 december 2016 @ 21:06:

Dat de ene keer veel heftiger is dan de andere keer... Maar bedankt voor jullie reacties, moet me er gewoon niet zo druk om maken.Al is het natuurlijk wel onhandig. Het is veel prettiger als het altijd ongeveer hetzelfde is, dan weet je waar je aan toe bent.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als je HA zegt dat het goed is zou k dat eerst maar aannemen .
Bij mij is het ook sterk wisselend. En niet regelmatig. Nooit geweest ook, behalve toen ik de pil slikte. Dankzij de mirena heb ik er bijna geen last meer van maar deze maand was het weer raak.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Mijn menstruatie is als ik geen hormonale anticonceptie gebruik wel regelmatig maar qua heftigheid en duur wel verschillend. Soms 4 dagen waarbij ik voor mijn doen heftig ongesteld ben met hier en daar stolsels, soms ben ik 7 dagen ongesteld maar een stuk lichter. De ene keer heb ik buikkrampen, de andere keer niet. Kortom: weinig peil te trekken op hoe de menstruatie zal verlopen. Maar dat heb ik dus al zolang ik ongesteld ben, ik maak me er niet druk over.
Kan een symptoom zijn van oestrogeendominantie. Kan je een en ander over opzoeken op internet en wat je eraan kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven