onzeker van menstruatie
donderdag 15 december 2016 om 20:47
Ik word echt onzeker van mijn menstruatie, ik ben heel regelmatig ongesteld (31 dagen) maar de ene maand is het echt veel heftiger dan de andere maand. En tijdens de ovulatie; de ene maand (veel) helder slijm (sorry voor de details) en de andere maand 1 dag licht oud bloedverlies. Volgens huisarts is er niets aan de hand. Ben nu 35, hoop in de toekomst nog een kindje te mogen verwelkomen. Herkennen jullie dit? Reden tot zorgen?
donderdag 15 december 2016 om 21:20
quote:MissCupcake123 schreef op 15 december 2016 @ 21:06:
Dat de ene keer veel heftiger is dan de andere keer... Maar bedankt voor jullie reacties, moet me er gewoon niet zo druk om maken.Al is het natuurlijk wel onhandig. Het is veel prettiger als het altijd ongeveer hetzelfde is, dan weet je waar je aan toe bent.
Dat de ene keer veel heftiger is dan de andere keer... Maar bedankt voor jullie reacties, moet me er gewoon niet zo druk om maken.Al is het natuurlijk wel onhandig. Het is veel prettiger als het altijd ongeveer hetzelfde is, dan weet je waar je aan toe bent.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 15 december 2016 om 22:48
Bij mij is het ook sterk wisselend. En niet regelmatig. Nooit geweest ook, behalve toen ik de pil slikte. Dankzij de mirena heb ik er bijna geen last meer van maar deze maand was het weer raak.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 15 december 2016 om 22:55
Mijn menstruatie is als ik geen hormonale anticonceptie gebruik wel regelmatig maar qua heftigheid en duur wel verschillend. Soms 4 dagen waarbij ik voor mijn doen heftig ongesteld ben met hier en daar stolsels, soms ben ik 7 dagen ongesteld maar een stuk lichter. De ene keer heb ik buikkrampen, de andere keer niet. Kortom: weinig peil te trekken op hoe de menstruatie zal verlopen. Maar dat heb ik dus al zolang ik ongesteld ben, ik maak me er niet druk over.