Gezondheid alle pijlers

Onzekerheid over onze dochter...wat is er toch aan de hand..

19-10-2009 21:27 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter nu 8 jaar is al een tijd aan het tobben met haar gezondheid.

Begin van het jaar is door de arts die mijn arts waarnam door zwangerschaps verlof een aantal dingen niet serieus genomen.

Onze dochter was moe...intens moe..zag vaal, bloedneuzen, koorts, bobbels in haar nek zo groot bijna als knikkers een hele rij..gewoon eng om te voelen, nachtelijk zweten,zomaar koorts, hoesten zonder aanleiding vooral snachts, geen eetlust..en maar moe moe moe.

Wij naar de dokter..tja..veel kinderen zijn moe..kijk het maar eens aan..goed dat doe je dan.maar het ging maar niet over..en ze bleef maar klagen en wij zagen haar achteruit gaan.

Om bloedonderzoeken gevraagd, alles prima HB..etc.. Wij zeiden is er ook op Pfeifer getest..nee..dus weer prikken...ze vonden niks..wij zeiden en nu is het tijd voor de kinderarts..misschien kunnen zij verder neuzen..de arts was het er niet mee eens...maar na lang zeuren kregen we toch een verwijs brief.

Nou...hele verhaal weer opnieuw verteld...weer bloedtesten...wat bleek ze had een streptococ bacterie gehad..ja ja je leest het goed..wat haar lichaam zelf heeft verwerkt...en daarover heen heeft ze een pfeifer gekregen.

Arm kind...we dachten goed nu weten we wat er is en kan ze rustig herstellen.

Maar ze werd niet fitter..soms leek het erop.

Nu zijn we tot 3 keer toe en de laatste keer was vorige week dinsdag bij de 1e hulp geweest omdat ze vreselijke buikpijn had..elke keer leek het een blinde darm maar bleek het toch niet te zijn.

Ze heeft een echo gekregen van haar buik en daarop was te zien dat haar lymfeklieren opgezwollen zijn.

Er zijn verschillende foto's gemaakt door de radioloog die opgeroepen was van uit thuis en morgen de week erna moeten we terug komen bij de chirurg......

We zitten echt in angst..wat zal ze hebben is het onschuldig en zo te verhelpen of is een ons meisje heel erg ziek.....

Wie o wie herkent dit, heeft hetzelfde meegemaakt...
Alle reacties Link kopieren
Esname,

Ik ben ook erg benieuwd! Ik hoop: geen nieuws is goed nieuws! (?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven