Gezondheid alle pijlers

oorsuizen

27-03-2009 21:54 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste allemaal,

ik heb al 1 jaar last van oorsuizen, kan er iemand mij berichten die van dit ongemak verlost is en op welke manier

alvast bedankt
En dan komt nu het gekke... Mijn oren suisden niet tussen zaterdag en dinsdag. Als ze suisden was dat niet langer dan een uur. Vlak voor de uitslag wel veel last van suizen gehad. Hoe moet ik dat interpreteren? Wordt het suizen veroorzaakt door stress.

Als ik 's ochtends uitgeslapen ben suizen mijn oren niet. Ik denk dat met een ander denkgedrag het suizen op den duur op zou houden. De verkoudheid nu gooit op dit moment wat roet in het eten, maar natuurlijk niet voor altijd.
World of Warcraft: Legion
Ik ben gisteren naar Kwakoe geweest (een Surinaams festijn in Amsterdam). Daar heb ik een paar uur gedanst op harde trommelmuziek en nu heb ik erg last van hard oorsuizen. Ik hoop maar dat het minder wordt. Ik baal enorm. Had ik nu maar oordoppen gekocht en ingedaan denk ik achteraf.

Marianne.
Ik heb al jaren tinnitus,google daar maar eens op dan worden denk ik veel vragen beantwoordt.

Sterkte!
Na harde kabaal is oorsuizen vaak tijdelijk: een dag of zo.
World of Warcraft: Legion
Ik hoop dat het tijdelijk is. Het is namelijk nogal intens gesuis. Ik heb ook wel eens last gehad van oorsuizen, al vanaf mijn 16e. Ik dacht toen dat het kwam door stress vanwege veel leren voor school. En het verdween gewoon weer. Maar nu was het dus na kabaal van trommels en zo intens. Vandaar dat ik direct op internet ging zoeken en op dit forum kwam. Op sites over oorsuizen lees ik dat als het komt door hoorschade door hard geluid het lang niet altijd weg gaat. Ik kan nu alleen maar afwachten en heb maar zachte muziek aangezet om het gesuis niet te erg te horen. Ik moet voortaan echt oppassen en nu maar afwachten.
Ladychipmunk: weet je ook waar ik meer informatie zou kunnen vinden hierover. Ben al heel lang aan het zoeken en jou 'verklaring' zou best eens op mij van toepassing kunnen zijn maar ik kan hier niks over vinden.

Very Cherry: interessant. Wil je mss vertellen om wat voor behandeling het gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven