Gezondheid alle pijlers

opgeblazen- dikkere buik

16-07-2014 19:07 55 berichten
Ik heb de laatste tijd een dikkere buik gekregen (3maanden ong) . Ik ben gaan sporten (nu een maand) en eet gezond. Ik heb constant een opgeblazen gevoel. heb zelfs al een keer een zwangerschapstest gedaan, omdat ik me zo opgeblazen voelde en dacht dat er iets was. Test was negatief,. Heeft er iemand tips om af te vallen? Ik merk met fitnessen dat ik bij mijn benen afval, maar niets bij mijn buik. Misschien wil ik dit ook wel te snel. Maar heeft misschien iemand tips voor het kwijt raken van mijn buikje .?
mijn buik is vooral dikker geworden, maar ik ben vorig jaar op mijzelf gaan wonen, en had helemaal geen weegschaal thuis. Dacht ,laat ik is checken hoeveel ik weeg. maar dat was een stuk meer dan de laatste keer (vorig jaar dus) dat k me heb gewogen. Ik heb vooral een buikje, dus voor mijn gevoel moest die strakker. Nu ik t cijfer op de weegschaal heb gezien , moeten er toch ook echt gewoon wat af
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nooit op de weegschaal, ik ben strakker en fitter dan vroeger maar niet lichter in gewicht.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
leuk plaatje.. maar bij mij is het meer van dat gele spul heb ik het gevoel ;)
Een opgezette buik komt vaak door voedsel waar jouw lichaam minder goed tegen kan. Er zijn mensen die baat hebben bij geen/minder brood, of geen/minder zuivel. Ook helpt het te kijken wat voor "gasvormend" voedsel je binnen krijgt: knoflook, ui, prei, champignons, peulvruchten.

Bij mij helpt minder brood en spelt, maar ook minder koken met gasvormend voedsel, e-nummers (minder uit pakjes en meer zelf maken) en minder suikers.
dankje voor de tips. ik ga ermee aan de slag. ik heb al heel veel tips gekregen van iedereen, denk dat ik hier welmee vooruit kan. daarom sluit ik bij deze de topic af en ga ze in praktijk brengen :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven