overgang voor je 40e zonder ziektegeschiedenis
dinsdag 9 november 2010 om 18:44
Heb wel 'ns gehoord dat als je de pil door blijft slikken je geen last krijgt van de overgangsverschijnselen. Mij boeit het verder niet wanneer ik in de overgang ga, maar ik heb dan ook geen kinderwens. Als je al 38 bent, heb je gewoon te lang gewacht met het nemen van kinderen. Leg je er bij neer dat je te laat bent en geniet van de andere dingen die 't leven allemaal te bieden heeft.
dinsdag 9 november 2010 om 19:16
dinsdag 9 november 2010 om 19:17
quote:julia7 schreef op 09 november 2010 @ 19:10:
Ik ben het niet met Elninjoo eens, misschien is TO nooit de man tegengekomen om kinderen mee te krijgen..Ook al kom je die man wél tegen, het is niet realistisch er vanuit te gaan dat je daar tot de dood mee samenblijft. Een heel erg groot deel van de moeders komt er vroeg of laat alleen voor te staan met hun kind(eren). Als je begin 30 bent en je kinderwens is dwingend aanwezig kun je als vrouw ook je eigen plan trekken ipv nog steeds op de prins op 't witte paard te wachten.
Ik ben het niet met Elninjoo eens, misschien is TO nooit de man tegengekomen om kinderen mee te krijgen..Ook al kom je die man wél tegen, het is niet realistisch er vanuit te gaan dat je daar tot de dood mee samenblijft. Een heel erg groot deel van de moeders komt er vroeg of laat alleen voor te staan met hun kind(eren). Als je begin 30 bent en je kinderwens is dwingend aanwezig kun je als vrouw ook je eigen plan trekken ipv nog steeds op de prins op 't witte paard te wachten.
dinsdag 9 november 2010 om 19:17
Ja, je kunt zeggen dat TO te lang heeft gewacht, maar dat weten we toch helemaal niet? Misschien heeft ze nog maar net de juiste partner getroffen. En ook al wisten we het wel, wat heb je aan zo'n reactie als je zoals TO er zo verdrietig over bent.
TO, ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte toe wensen. Wat ontzettend rot voor je! Ik hoop van harte dat de gyn toch nog iets voor je kan betekenen. Word je helemaal niet meer ongesteld, of is het alleen erg onregelmatig?
TO, ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte toe wensen. Wat ontzettend rot voor je! Ik hoop van harte dat de gyn toch nog iets voor je kan betekenen. Word je helemaal niet meer ongesteld, of is het alleen erg onregelmatig?